Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

На кого оплаквам ако като потребител имам проблем с голяма търговска верига?

  • 1 234
  • 4
Здравейте, аз съм новия човек в България. Купих два климатика Шарп с включен монтаж от магазин Зора в Бургас, некадърен монтажник направих голяма дупка в стената и частично монтирах вътрешно тяло върху дупка. Стената веднага е за ремонт и то в чисто нов апартамент. Оплаквах за това в магазина, те ми отговориха, че монтаж се извършва от някаква външна фирма и монтажници казаха, че аз съм дадох разрешения за голяма дупка в стената. Разбира се че аз не дадох такова разрешение. Какво мога да направя по въпроса? Разбира се че климатици са изрядни, както и в някакъв другия магазин, те не правят климатици, само продават, ами те са продават услуга, която извършва от някаква некадърна евтина външна фирма и не искат да признават отговорност за последствия. Сега очаквам писмен отговор от магазина, но бих искал да веднага оценя какви са мои шансове в тази ситуация?
Виж целия пост
# 1
Компетентният орган, който се занимава с подобни жалби, е Комисия за защита на потребителите. Надявам се да пазите документите, от които е видно на кого сте платили (на веригата за монтажа или на конкретната фирма, която е монтирала).
Виж целия пост
# 2
Бихте могли да насочите оплакването си, освен в Комисията за защита на потребителите, и към самата малка фирма, която е причинила щетите. Говорете с адвокат какви са възможностите да ги осъдите и те да ви компенсират за щетите.
П.П. Поздравления, доста сте напред с българския език.
Виж целия пост
# 3
Комисия за защита на потребителите.
https://www.kzp.bg/
Виж целия пост
# 4
Погледни в документацията на климатика дали някъде пише кой го е монтирал. Или се обади в Зора /без да им казваш за проблем/ и ги попитай кой им монтира климатиците.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия