Четвъртокласници - 2023/2024

  • 34 205
  • 439
# 435
Оправиха го още снощи, до един момент се виждаха благоевградските деца. Интересно дали ще покажат имена на предложени, но некласирани. Две деца от нашето училище липсват в двата протокола.
От 81-во са оплексали и датите, вероятно са взели миналогодишното си съобщение и са сменили нещо по него, ама не цялото. Още вчера например пишат, че може да се видят работите, при положение, че резултатите ги изкараха след 18 ч. Моят син е разочарован от резултата си и иска да отида да му видя работата. Утре ще се наканя май.
Виж целия пост
# 436
В Пловдив чакат да се върнат предложените, но недопуснати до националния кръг, за да разсекретят всички работи и едва тогава ще публикуват резултатите. Предполагам по някое време ще публикуват и резултатите на предложени и недопуснати и за София.
Виж целия пост
# 437
Всички предложени и недопуснати ги има на сайта на МОН.
Виж целия пост
# 438
Само че са с фиктивни номера. Трябва да се върнат работите в съответната област, да се разсекретят, за да се установи кой колко точки има от недопуснатите.
Виж целия пост
# 439
Ходих на видя работата на моя син, може да ви е интересно, та ще разкажа.
Текстът  е бил разказче за гълъба , който спасил давещата се мравка. Не съм гледала верните му отговори, само тези, на които има 0 т. Едната задача е да напишат диалог между мравката и гълъба - по един ред. Той е написал нещо от рода - Гълъбът: Ето ти клонче! Хвани го здраво!
Мравката: Благодаря ти, гълъбе! Ти ме спаси!. Има 0 точки. Няма задраскано, не може да се разбере каква е грешката, нито колко точки е максимумът на задачите.
Какво значи благодетел - който дава благо Simple Smile 0 т. има естествено.

Една страница е със спорните снимки на детски картини. Въпросите са зададени малко общо, не ги помня дословно, но нещо такова  - Какво са нарисували децата от родните са градове? Моят е написал, че това са обекти, свързани с родните им градове, които децата уважават и посещават и в тоя дух Смислено текстче в достатъчен обем. Пак 0 т. Явно е трябвало да каже какво точно е нарисувано. На втория въпрос - Какво ще покажете на гостите на града си - Ще им покажа интересни обекти, свързани със славното историческо минало на страната ни, защото обичам и почитам родината си. Имаше и още малко текст. Пак 0 т. Явно е трябвало конкретни обекти да напише, за да покаже, че ги знае.
Последният текст за писане е благодарност за някого май, не го четох, има 1 т. Не е ясно какъв е максимумът. Най-голямата резачка при него е била карта на улици. Двама туристи тръгват от две места и трябва да стигнат еди къде си. Посочете правилния път - трябва да минат по улица еди коя си, да завият, да минат през улица не знам коя си и вляво ще видят еди какво си. Нашият е объркал посоките още в началото и на двамата туристи.- вместо надясно е писал наляво за единия, после същата грешка и за другия и оттам вече нищо не му е зачетенето - 0 т. и за двете подточки.
Общо взето съм разочарована, че не може да се разбере от кое колко му е взето , можеха да пишат максимума точки. Освен това няма никакви корекции, за да се ориентираш кое точно е грешното, за да има нула точки. Има коментар на края, че се справя с четене с разбиране и математическата част, че не се ориентира в посоките и му е нужда повече конкретика.
Има 34,5 т.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия