От Великобритания до България – превоз и закупуване на поръчките ни – 22

  • 42 653
  • 737
# 645
Точно това имах предвид и аз, Трапезица, всеки път така ги обединяват при мен.  Няма как да ги пратят едновременно, а да са с различни номера, пращат ги като една пратка от няколко части, дори от различни курсове.

Пишман станах и аз, че попитах, каква дискусия се завихри.
Е, поне Ви се изясни с подробности Laughing
Виж целия пост
# 646
Извинявам се но да попитам отново - Някой поръчвал ли е мебели от Германия чрез Габиели или ГГБГ? Какви са отзивите? Какви са сумите за превоз - опитвам се да преценя дали си заслужава да започвам целия процес или просто да се примиря и да си взема ИКЕА Simple Smile Благодаря ви.
Виж целия пост
# 647
Извинявам се но да попитам отново - Някой поръчвал ли е мебели от Германия чрез Габиели или ГГБГ? Какви са отзивите? Какви са сумите за превоз - опитвам се да преценя дали си заслужава да започвам целия процес или просто да се примиря и да си взема ИКЕА Simple Smile Благодаря ви.
Детско легло съм поръчвала и маса със столове. От Англия бяха, Германия все тая. С Габиели, смятаха ми ги на кг, нищо особено. Бяха нови, разглобени, в кашони.
Ако ще взимаш дивани или някви огромности - питай ги по-добре, за да си сигурна.
Виж целия пост
# 648
Най-добре ги попитай.
Аз чакам една малка етажерка от Германия и са ми я сметнали на килограм.
Но и тя е разглобена и не е обемна.
Виж целия пост
# 649
Благодаря за бързия отговор.  Набелязала съм няколко неща от ОТТО https://www.otto.de/moebel/tv-moebel/ - от страшно дългото ми ровене просто не можаш да намеря добри еквиваленти, а и цените в българските онлайн магазините са х2 пъти по-скъпи Simple Smile Ще попитам предварително да видим тогава какво ще се получи.
Виж целия пост
# 650
Като две пратки ми бяха изпратени по Еконт, 2 смс-а получих, по един  за всяка от тях. В един и същи ден ги изпратиха, на следващия ден ги получих.
Писах им, когато пратките пристигнаха в България. Дори и да съм закъсняла с "молбата", можеше да ми отговорят, че няма да имат възможност. След това друг курс и друга пратка, доста голяма, на снимката кашона видимо смачкан, адреса писан ръчно.. Притесних се. Писах дали иамт възможност да проверят в какво състояние е за да мога да реагирам към търговеца, отговор не получих.
Аз съм наясно, че вероятно нямат възможност, но един мейл отнема 30 секунди, до 1-мин. Да ми напишат "Госпожо, нямаме възможност да изпълним молбата ви." ми е ок в сравнение с това да сме оставят с чувството, че пиша мейли на арменския поп.
Преди години са ми звъняли заради моя заплес и изобщо бях изключително доволна. То и някакви проблеми не съм имала и не ми се е налагало всъщност. Но тази година 2пъти имах нужда от съдействие и двата пъти-греда.

За ГГБГ пиша.
Виж целия пост
# 651
Абсолютно идентичен случай - и аз отправях 3-4 въпроса към Габиели относно пратки и също не получих отговор.   Явно това е повсевместна практика за повечето препозвачи - жалко.
Виж целия пост
# 652
Преди години са ми звъняли заради моя заплес и изобщо бях изключително доволна. То и някакви проблеми не съм имала и не ми се е налагало всъщност. Но тази година 2пъти имах нужда от съдействие и двата пъти-греда.

За ГГБГ пиша.
Преди години беше съвсем друго. И аз бях много доволна от ГГБГ, пратките пристигаха още в сряда вечер. Всичките им служители бяха читави и готини, телефон винаги вдигаха или връщаха обаждане в рамките на минути.
Сега положението е съвсем различно, миналата седмица звънях около 15-20 пъти в рамките на деня и дори останах учудена, че накрая успях да се свържа.
Надявам се в новооткрития офис в Люлин положението да е по-добре и новите служители там да са читави, защото нямам алтернатива за поръчките от Германия, но като се сетя, че само 2 дни преди откриването на офиса набираха служителите с пост във фейсбук групата на Люлин, надали ...

Явно повсеместно нивото на превозвачите доста е паднало и при липсата на кой знае каква алтернатива за клиентите всеки си прави, каквото иска, и знае, че пак няма да остане без клиенти.
Виж целия пост
# 653
От 1ви ще има ли промяна в тарифата, ддс, мито?
Виж целия пост
# 654
От 1ви ще има ли промяна в тарифата, ддс, мито?
Всяко становище от превозвачите е предпоследно, уж работят по старата схема, скъп превоз на килограм и те си ги внасят някакси, но и това ще е до съвсем скоро според мен.
Виж целия пост
# 655
От 1ви ще има ли промяна в тарифата, ддс, мито?
За кой превозвач питаш? От Доставка от Англия вчера ми казаха, че вероятно ще има промени, но не знаят кога и какви, да следим сайта Grinning
Виж целия пост
# 656
Ггбг запад имат ли си собствен телефон за връзка?
Виж целия пост
# 657
От 1ви ще има ли промяна в тарифата, ддс, мито?
За кой превозвач питаш? От Доставка от Англия вчера ми казаха, че вероятно ще има промени, но не знаят кога и какви, да следим сайта Grinning

А да имате идея на тия тарикати ще им пристигне ли скоро някой курс? Надявам се, че за сега пътуващите няма да има промени, че и без това са ме изцакали с поне 20лв.отгоре, изчислявайки на обем. За периодът, в който пътува тъпият им камион, съседът два курса извъртя из Европа...😵
Виж целия пост
# 658
Миналият петък ми пристагна пратка с ДА, доставена в офиса им Лондон на 17.06. Само за 2 седмици пристигна, което е учудващо за тях. Но да не описвам състоянието - малко кашонче от 600 гр, което беше изтерзано, смачкано, ритано и тн. Не знам колко куфара от 20 кг. бяха качили върху него Joy По накакво имагинерно чудо ел.уредът в него работеше. И не е първи кашон, който ми пристига с тях намачкан и изтерзан. Със следващия курс чакам козметика и се моля на всички богове да не пристигне на захар Joy
Виж целия пост
# 659
Давам отзив от ggbg по въпроса с обединяването на пратките.
Писах им с молба да обединят. Отговориха ми, че нямали такава практика.
Става въпрос за пратка от 100 грама и ми идва повече от неизгодно да ми ги пращат една по една с куриер.
Ще изчакам да видя Габиели как ще возят и ще плащаме ли ДДС, но като гледам, ще приключвам с пазара от Англия.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия