iHerb.com (USA) - сайт за хранителни добавки и козметика - 121

  • 41 479
  • 736
Добре дошли в новата тема! Hug


 
За контакт със сайта:
е-mail: info@iherb.com
или
http://www.iherb.com/info/Contact
или

Скрит текст:
през 24/7 Support
в зелената лента горе, в дясно, Contact Us =>
 

Какво трябва да знаем предварително:
•   Темата е за обсъждане на продукти и поръчки от сайта, а НЕ за медицински консултации и назначаване на терапии!
•   Напомняме и че приписването на лечебни свойства на хранителни добавки е подвеждаща информация (и според БАБХ) и всеки, който се изживява като лечител, назначава лечения и твърди, че хранителни добавки лекуват заболявания, ще бъде санкциониран без предупреждение.
•   Консултирайте се със специалист преди да започнете да използвате дадена хранителна добавка!  


За да пазарувате от iHerb ви трябва:
- валидна банкова карта (VISA, Мастер кард, Американ Експрес, но не Маестро!) *
                  
                                      (дебитна, кредитна, виртуална)
- реален e-mail адрес
- регистрация в iHerb.com
      може да платите и с PayPal **  
     както и с празна карта
/ но, до 48 часа, трябва да финализирате плащането -  през Modify на поръчката, въвеждате отново данните на картата и завършвате плащането/

Настройки на сайта за: държава - език - валута

Регистрация в сайта:
Скрит текст:
- попълвате e-mail адрес
- попълвате парола  
- посочвате Billing- и Shipping- адрес (добре е да съвпадат при първата поръчка)
- попълвате данните от картата (номер, картодържател, валидност и CVV код (трите последни цифри на гърба))
- Rewards Address - попълвате адреса на картодържателя / той трябва да съвпада с Billing адреса/
- плаща се в долари / $ и € / * - препоръка от сайта
                             
Пазаруване:
Скрит текст:

- влизате в акаунта си
- слагате продукти в кошницата  
- въвеждате код/-ве за отстъпка / дали има в момента код, може да попитате в темата/
- избирате метод на доставка
- натискате Proceed to Checkout
- на следващата страница, отново преглеждате всичко внимателно
- натискате Place Order  и ....  поръчката е направена.
За по-ниска цена на доставка, избирайте/добавяйте продукти с таг
(тагът е премахнат, но в тази секция има много продукти, които намаляват доставката)
С по-ниска цена на доставка са продукти на марките:
Скрит текст:
Solgar
Life Extention
Thorne research
Enzymedica
Nature's Plus
Nordic Naturals
Real Techniques
тези марки са посочени от сайта, но има и други - проверявайте
Кодове и промоции
Персонален код - дава  5% намаление  при всяка поръчка (първа и следващи)
- това е личен код на потребител на сайта - когато го ползвате, носи бонус, както на вас, така и на неговия притежател
- след първата си поръчка и вие ще получите такъв код

Персоналният код дава10% намаление на продукти с таг Exclusives
Персоналните кодове не се виждат след въвеждането, но се появява: Discount Applied - което означава, че кодът, който е въведен е приет и получавате отстъпка.
За да сте сигурни, че са приложени всички желани от вас кодове и да избегнете натрапените кодове, както и смяна на един код с друг, трябва да ги въведете накрая, преди да платите/пуснете поръчката. Кодовете могат да се въвеждат многократно, един след друг.
код  VALUE60 дава 10% намаление на поръчки над 60$ валиден до 31 декември
( този код не винаги е активен и не се комбинира  с други промоции)
код  SAVE30H дава 30% намаление на HydrationUP  и Stress Support до 31 май
код  SAVE40 дава 40% намаление на Nattokinase до 31 май
код  SAVE50H дава 50% намаление на CoQ10 до 31 май
код  YOUTHEORY10 дава 10% намаление на Youtheory до 30 юни
код  LATHER20 дава 20% намаление на Lather до 30 юни
код  LATOUR15 дава 15% намаление на La Tourangelle до 31 декември
код  OMEGAVIA15 дава 15% намаление на OmegaVia до 31 декември
код  INNOVIX15 дава 15% намаление на InnovixLabs до 31 декември
код  PETAL15 дава 15% намаление на Petal Fresh до 31 декември
код  EARTHTONE15 дава 15% намаление на Earthtone Foods до 31 декември
код  GERBER20 дава 20% намаление на Gerber до 31 декември
Кодовете могат да бъдат деактивирани във всеки един момент, да бъде променен %-та намаление или посочената дата на валидност
Combo Offer - на страницата на всеки продукт, под цената, ви се предлага комбо-оферта (продукт, комбинация с избрания от вас), която намалява общата сума -  1 до 10$ (най-често 3-5$, за по-големи, следете темата)
Super Deals до 60% намаление
Brands of the Week  Марки на седмицата - до 10-15% намаление, излизат всяка сряда 20:00 ч. н. вр.
Daily/Weekend Deals  Дневна/Уикенд промоции - проверявайте на същата страница или следете темата

ВНИМАНИЕ!
Не поставяйте персоналния си код в подписи, полета за титли, местожителство, личен текст!
Не публикувайте персонални кодове повече от 1 път в мнение /когато пускате цитат/
Не публикувайте персоналния си код повече от 1 път на страница
Не публикувайте персоналния се код с голям размер на шрифта
Не публикувайте персоналния си код в други теми!
Не публикувайте линкове с генерирани персонални кодове! - в тази и други теми
Не публикувайте само персонален код, без мнение по темата.
Не публикувайте персоналния си код с други, промоционални кодове и вероятни, бъдещи промоции.
В противен случай ви грози бан!


Доставка: Delivery by Local Post
SMS - известие за пристигнала пратка
(засега, само за по-големите населени места)

- проследяване само до БГ в сайта на DHL, чрез тракинг номера в iHerb
- без фиксирана цена на доставка
Скрит текст:
Delivery by Local Post *
Поръчки до $100.00. с тегло до 4lbs (1.8 кг)
Без фиксирани цени на доставка, но при някои продукти дава Безплатна доставка
Цената на доставката се определя от цената на продуктите и тяхното тегло. Няма никаква зависимост и трябва да се пробват различни комбинации.
Най-общо, по-скъпите и по-леки продукти, са с по-ниска цена на доставка, понякога дори и БД.
Сайтът предлага, от време на време, някоя марка, която намалява доставката, но не винаги се получава, защото това зависи от комбинацията продукти, които имате в кошницата си.
Следете темата, понякога попадаме на продукти, които дават по-ниска цена на доставката, вкл. и Безплатна доставка.

*Ограничено проследяване:  Получавате тракинг номер, с който може да проследите пратката си до влизането и в БГ. До БГ се ползва DHL, след това пратката отива в пощата или на митница. Не може да се разбере, къде е отишла пратката - чакате известие или от поща или от митница
1lbs  (0.454 kg)  
2lbs  (0.907 kg)    
3lbs  (1.361 kg)    
4lbs  (1.814 kg)  
 
Пратките на стойност*:
-    до 30,00 лв.  без доставката , обикновено, отиват в Пощата.
-  над 30,00 лв.  обикновено са за Митница, но много често има изключения.
*Себестойността на поръчки до 30,00 лв. не включва транспорта, а на такива над 30,00 лв. включва и транспорта. Тоест дължимото ДДС за поръчки над 30 лв. се плаща и върху транспорта.
Пратките пристигат за 10-15 дни в Пощата или за 15-20 дни, ако са за Митница.
Започвате да се притеснявате, ако са минали 30 дни и не сте получили пратката си.
От сайта препоръчват изчакване 6 седмици на пратката.
ориентир за движението на пратката

Доставка: Delivery by Local Post Plus   -  Проследяване:
- проследяване и в страната ( до Пощенския клон или Митница)
- без фиксирана цена на доставка
Скрит текст:
Delivery by Local Post Plus
Поръчки до $100.00. с тегло до 4lbs (1.8 кг)
Цената на доставката, се определя от цената на продуктите и тяхното тегло. Няма никаква зависимост и трябва да се пробват различни комбинации за по-ниска цена на доставка.
Освобождаването на пратката, е както при доставка с Delivery by Local Post
Скрит текст:
- пратките са препоръчани
- след като пратката бъде шипната /изпратена/, в сайта на DHL, в дясно, се появяват последователно два, проследяващи номера:
Customer Confirmation  -  международен номер за проследяване
GM545322484035553573 -  чрез който може да следите движението на пратката в сайта на DHL  / през Iherb / и тук: https://www.17track.net/bg
- след няколко дни се появява:
Delivery by Postal provider - локален номер за проследяване
RX125164144DE  - чрез който може да следите движението на пратката и в сайта на БГ Пощи:   https://www.bgpost.bg/
- дори и да има проблем с проследяването в сайта на DHL и 17track.net, след като пратката влезе в БГ, може да я проследите в сайта на БГ Пощи чрез локалния номер RX125164144DE
Плащане с PayPal
Скрит текст:
На втора стъпка от плащането:
1. начин - зеленото поле, избирате Payment Methods
или
2. начин - натискате в Payment Details - Change
предлагат се 2 начина на плащане:
- с карта
- с PayPal
Избирате от:
Choose a payment method,
че искате да платите с PayPal ............. и натискате Select

ЦЪК - за плащане с PayPal[/size]

Ако не ви излиза опция за плащане с PayPal
Скрит текст:
- проверете настройките си, трябва да сте: BG-EN-USD/€
- изчистете кеша, историята или влезте в сайта през друг браузър като Google Chrome или Mozilla Firefox или рестартирайте PC-то
 * вашата банка автоматично превалутира сумата по своя курс за деня /лев - $/€/, в момента на пускане на поръчката
** за  PayPal - трябва да имате отметка в профила си в PayPal:
Bill me in the currency listed on the seller's invoice

Сумата, която се изписва на кашона: е сумата на поръчката, без доставката и това е:  Subtotal
 
Как да промените или анулирате поръчка  
Скрит текст:
Докато поръчката е в статус:  Processing - Waiting for Payment може да извършвате няколко промени ** .
Отворете ордера и натиснете: Modify Order
На тази стъпка може да промените:
  - броя на продуктите  / Modify Order items /– само да ги намалите *
  - да откажете цялата поръчка / Cancel Order /
  - за да се върнете – натиснете: Return to Order Summary
Когато поръчката е със статус Fulfilling - Изпълнение, не могат да се правят никакви промени, може само да я анулирайте и направете нова поръчка
** промяната в поръчката, може да доведе до нейното забавяне
* ако искате да добавите нещо, трябва да откажете поръчката и да пуснете нова поръчка
Важно:
Имайте предвид, че при първоначалната поръчка е блокирана сума от вашата карта.
При повторно пускане на поръчката - отново се блокира сума, която впоследствие сайта ще изтегли.
Освобождаването на първоначалната сума, може да отнеме няколко дни /до 45 дни и това завиди от политиката на вашата банка/.
Или, ако не разполагате с достатъчно пари в картата, не рискувайте да анулирате и пускате повторно една и съща поръчка.
За Мострите и Промоционалните продукти
Скрит текст:
След анулиране /изтриване/( Cancel)/ на поръчка, в която е включена Мостра или Промоционален продукт - той не може да бъде поръчан отново на същата, промоционална цена.  Понякога има и изключения – затова пробвайте.
Може да поръчвате повече от 1 промоционален продукт, но на всеки потребител /акаунт/ се полага  само по 1 брой от вид на промо цена/на пратка. Всяка следваща бройка се заплаща на редовната цена. Има и изключения, затова проверявайте
Освобождаване на пратка от Mитница:
По пощата получавате Писмо-покана с Уведомително писмо, че пратката е на Митница.
Може да я освободите :
- лично:
Скрит текст:
За което ви трябват:
- ЕОРИ номер
ЕОРИ номер се вади с лична карта, най-често в деловодството – безплатно.
 Може да се извади:
- еднократен ЕОРИ номер -  става веднага  
- постоянен - издава се за период от няколко часа, до 5 работни дни

- попълнена Декларация - съгласие /на 2-ра стр. на Уведомителното писмо/
с ЕОРИ  номер, отивате в офис на митнически брокер, за да ви попълнят Митническа декларация *.
За Митническа декларация се заплаща 12,00 лв.

- лична карта
- банково извлечение или копие от транзакцията при плащане с PayPal  
- копие от ордера на поръчката
- Уведомителното писмо

* Ако искате, сами да попълните Митническата декларация, информация и насоки, може да получите в темата:  
***МИТНИЦА*** - информация, въпроси, отговори и споделяне на опит  
- чрез услугите на БГ Пощи:
Скрит текст:
По пощата получавате:
Писмо-покана, с прикрепено към нея
Уведомително писмо с Декларация - съгласие  на 2-ра стр. - където се попълват: трите имена, ЕГН, лична карта, адрес и подпис.
Попълнената Декларация - съгласие се сканира, подписва и се изпраща на посочен в документите  e-mail.
+ Декларация за стойност
+ копие от ордера на поръчката
+ банково извлечение или копие от транзакцията при плащане с PayPal  
 ... за повече информация, погледнете сайта на БГ Пощи:
https://www.bgpost.bg/bg/485
След освобождаване на пратката от Митницата, тя се доставя до вашия пощенски клон, където заплащате митническите такси и получавате пратката си.
Дължими такси:
- ДДС /20% от сумата на поръчката/*
- 4,80 лв. митническа такса
- 12,00 лв.  митническа декларация
попълнени на гърба на Уведомителното писмо трите имена, адрес, ЕГН и подпис.
За повече информация за услугата на БГ Пощи:
http://www.bgpost.bg/bg/news/1076

- ако получите само SMS ( с проследяващ номер), че пратката ви е спряна на митница - попълвате  Декларация - съгласие и заедно с другите необходими документи ги изпащате до посочения мейл

* ДДС се заплаща по валутния курс на Митницата, който може да проверите в сайта на Агенция Митници

  за Митница София:
Скрит текст:
Новият адрес, за София, за обработка на пощенски пратки, изискващи митническо оформяне, е Български разменно-сортировъчен център:
ул. „Челопешко шосе“ № 31,
БРСЦ, „Митническо обслужване“
раб. време:  понеделник - петък  8:30 - 18:00 ч.
02/ 8922666
 customs@bgpost.bg  
Как да стигнете дотам?  Simple Smile




Когато пратката е влязла в БГ, преди 15-20 дни, но все още нямате известие за нея:
Скрит текст:
Проверявате първо в Пощата, след това на Митница, ако и там я няма – може да пуснете жалба.
jalbi@BGPOST.BG  
Посочвайте адреса и пощенския клон. Опишете случая. Направете скрийншот на проследяването и маркирайте / за да се вижда/,  кога пратката е влязла в БГ.
От тук направете справка за:  ПК Пощенски код и ПС Пощенска станция
адреса и т.н.
http://www.bgpost.bg/bg/312  /много е важно ПК и ПС да са точно посочени/
Ако не реагираме на това, че не си получаваме пратките, няма кой да го направи и ще продължават да изчезват пратки.
ВНИМАНИЕ!
Ако имате да кажете нещо по темата - изразете го с повече от една дума. Пускането на едносрични постинги, публикации с емотикон без текст, постинги "запис", както и публикации с цел трупане на брой мнения или публикуване на персоналния код, не се толерират и ще бъдат изтривани!
Ако няма какво да напишете по темата, а искате да я следите, моля, ползвайте функцията "Следи"!

Pencil2  Ако мнението ви съдържа много цитати - ползвайте функцията Скрит текст
ПОЛЕЗНИ ЛИНКОВЕ:
 
 

... приятно  пазаруване!

СТАРАТА ТЕМА - 120
Виж целия пост
# 1
Благодаря за новата и подробно разработена тема! Simple Smile

Не знам дали е баш за настоящата дискусия, но понеже тук се обсъждат добавките, като цяло, дали може да ми кажете кой тип е този колаген и дали е качествен:

Скрит текст:

Купих си го наскоро, но не мога да се ориентирам.
Виж целия пост
# 2
Благодаря за темата,  Денис Hug
Извинявам се за off-topic,  но имам отговор от ЦКБ, че са премахнали забраната и мога да плащам. Все още не съм пробвала, но се надявам да е така Simple Smile

Код за отстъпка VIM502
Виж целия пост
# 3
Денис 🌺
Виж целия пост
# 4
Някой поръчвал ли е до Англия след Брекзит? Превозвачите си урегулираха условията, при поръчка се начисляват предплатени такси, има ли друга пречка някаква? За омегите най-вече ми е зор😊, иначе редовно пускам до Германия.
Виж целия пост
# 5
...дали може да ми кажете кой тип е този колаген
Скрит текст:
и дали е качествен:
Скрит текст:
Купих си го наскоро, но не мога да се ориентирам.
Toзи Колаген преди се предлагаше в сайта. Това е колаген тип 1 и 3
Хубав е - имаше много фенове Simple Smile
Виж целия пост
# 6
Много благодаря, denis! Flowers Hibiscus
Ако го приемам, според предписанията, нужно ли е, според теб, отделно да си взема и Колаген, тип 2 или тип 5? Уж водя здравословен начин на живот и съм на добър хранителен режим.
Виж целия пост
# 7
Благодаря за новата тема!

В предишната тема някой питаше за колко време пристигат поръчките до Германия. Поръчах за пръв път на 02.04, вчера беше доставена на превозвача.
Виж целия пост
# 8
Благодаря за темата!
Коя е въпросната хранителна мая от предната тема? Заинтригувах се Simple Smile
Виж целия пост
# 9
Имам нужда от малко помощ Relaxed . Някой бил ли му е блокиран акаунта и как се е справил с това? В неделя заради  картата от ЦКБ (явно там е бил проблема)  се свързах с тях в чата, отказаха ми поръчката от там. И незнайно защо мацката с която си  пишех от съпорта, решила да ми ъпдейтне акаунта и ме блокираха. Писах , пак писах но греда. Съвети, как да си върна акаунта Pensive Angry
Виж целия пост
# 10
Седмични промоции
Brands of the Week
- до 10% намаление
- с персонален код, още 5%
валидни до  21 април - 20:00 ч. н. вр.







 
Виж целия пост
# 11
Някой поръчвал ли е до Англия след Брекзит? Превозвачите си урегулираха условията, при поръчка се начисляват предплатени такси, има ли друга пречка някаква? За омегите най-вече ми е зор😊, иначе редовно пускам до Германия.
Аз, но не от iherb. Чакам я тези дни да ми я донесат на адреса. От Англия до България вече отнема малко повече време и е по-скъпо, но други проблеми няма.
Виж целия пост
# 12
Някой поръчвал ли е до Англия след Брекзит? Превозвачите си урегулираха условията, при поръчка се начисляват предплатени такси, има ли друга пречка някаква? За омегите най-вече ми е зор😊, иначе редовно пускам до Германия.
аз се опитах да пусна до там, но за съжаление и за там ми дава, че не мога да ги поръчам. Въобще май само до БГ се налага, което ама хич не ми се иска....

FLR252 код за отстъпка от iHerb
Виж целия пост
# 13


... следваща



15 - 16.04  от 20:00 до 20:00ч 

Hydration & Electrolytes  - 20%
- с персонален код - още 5%
Виж целия пост
# 14
Здравей, Денис!
Моля те за препоръка за пречистване на организма след изпити антибиотици и кортикостероиди във връзка с Covid лечение.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия