И така първо отношенията които трябва да представляват приоритет за нас като младежи никъде нито са систематизирани цялостно и официално и обосновани разбираемо за представите ни нито се организират съответно официално или професионално (с изключение на някои наченки от спортно естество да речем) второ противоположните на тези отношения тоест зловредните и регресивните също не са представени като официален организационен противовес представляващ проблемите в обществения живот. Свободно практикуването възпитание не работи разберете ме аз говоря от опит. Ако трябва да разсъждавам аз достигам до две три основни направления в отношенията на младежите като такива към света и обществото в което живеят - образование (разбирайте изучаваните и практикуваните предмети науки и прочее към този момент официално) семейство контакти свободно време и дейности. Ако се замислите това което се дава на младежите като знания научно в днешно време не включва тези направления които описвам освен образованието. Това е само теоритичноя проблем явно можем да приемем сегашната образователна матрица но не сме узрели да създадем приемем и обществения аспект на живота като матрица и организация на мисленето. Затова и много от нас не разбират какво правят и защо го правят и съответно нямат и мотивация или най-малкото представа за това което е полезно и нужно на обществото реално и което се изисква по един или друг начин от нас като част от това общество. С две думи никой официално не ни учи и организира как да успеем в живота а те нещата не са толкова сложни това не е ядрена физика все пак.