Какво повече НЯМА да купя - 19

  • 87 421
  • 737
# 240
Последните пакети червена леща от Лидл, тези двойните опаковки. Пълна с боклук вътре, едва я почистих
Виж целия пост
# 241


Не ми пени хубаво.
Виж целия пост
# 242
Не бих очаквала от олио да се пени добре.
Виж целия пост
# 243
Това е олио, не гел. По-скоро очакванията ти не са били реалистични. 😉 Олиото би трябвало да се пени едва при измиване и то леко, не като гела.
Виж целия пост
# 244
Dutch Trading Луканка- изобщо не се хареса вкъщи. Едни бели парчета вътре. Изхвърлихме повече от половината.
Виж целия пост
# 245
Хубаво е да ценим времето на четящите като мен (незнаещи повече от български език).
В тази връзка мисля че ще е добре, ако след като се качи продукт с надписи единствено на чужд език, да се напише за какво е бил предназначен, какво се е очаквало от него и защо не е харесан.
Предварително благодаря на пишещите съфорумки/ци. Simple Smile
Виж целия пост
# 246
Не бих очаквала от олио да се пени добре.

Душ олиото би трябвало. Поне аз съм ползвала от различни марки – много добре си се пенят. Просто не изсушават кожата така, както обикновените душ гелове.
Виж целия пост
# 247
Ползвала съм на Юриаж подобен продукт и буквално от капка правеше прекрасна пяна.
Виж целия пост
# 248
Ето за фалша, който правят от едрехи с размерите - отлепен оригиналния размер/който е единствен наличен явно и малък/,  и залепен размера, който клиента/аз/ иска.  Като се свързах с тях за рекламация, ми отговориха да върна дрехата за моя сметка, щели да ми върнат парите. Това е последният ми "контакт" с тях.



Скрит текст:
Виж целия пост
# 249
Това не го разбрах. Само отвън на опаковката ли има размер? Зашит за дрехата? Как така дреха без етикет? С тази снимка нищо не показвате. Покажете какво е зашито на дрехата. Не, че е невъзможно на дреха С, да зашият Л. Грешки стават. Не съм поръчвала нищо от въпросния сайт.
Виж целия пост
# 250
Това не го разбрах. Само отвън на опаковката ли има размер? Зашит за дрехата? Как така дреха без етикет?
Искам да запитам има ли клиенти на едрехи ?
Възникнаха следните съмнения у мен:
Че когато останат "последни бройки"  от даден артикул /невинаги, но често/  информацията е, че има трите налични размера S, M, L,  а реално има само един / но не е ясно кой точно, и така който и размер  да поръчаш, ти пращат наличния - на самата дреха няма размер зашит, размер има залепен на найлоновия/целофанов/ плик.
Виж целия пост
# 251
Благодаря, ама си имам и личен живот, и няма как да помня кой, кога и какво е писал особено ако не ме интересува!
След като е история с продължение, да се напише. Последният й пост сам по себе си е нелогичен.
Виж целия пост
# 252
Аз съм S размер.Поръчах рокля от Е-дрехи и после я носих на шивач да ми я стеснява.Нямаше за какво да се захвана като оправдание за да я върна.
Виж целия пост
# 253
А нужно ли е оправдание? В 14-дневен срок при онлайн покупки може да се върне стоката. Иначе грешно оразмеряване си е добър аргумент за връщане.
Виж целия пост
# 254
Въпросният сайт, от който вече не поръчвам,  нямат размери зашити на дрехите. Единствено на найлоновия/целофанов/ плик има залепен размер, който може да се отлепи и залепи друг.
Въпросът е, че подвеждат клиента.  Когато остане наличен един размер/или два/ е редно  точно това да фигурира в рекламата и представянето на дрехата като наличност, а не че ги имат всичките три  - S, М, L, и после да се разлепват и залепват нови стикери с размера/"напасване" според поръчката/, отразяващи невярно съдържанието.
А когато се потърсят права, транспортните разходи да са за сметка на клиента, защо? Клиентът ли прави шашми.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия