WIZZ AIR - 39

  • 39 991
  • 803
# 105
Благодаря!
Виж целия пост
# 106
Как мога да закупя билет за дете към съществуващ вече билет за възрастен?

Или направо на телефона и искате билет за дете, или купувате онлайн за възрастен и се обаждате да ги свържат. Без телефон няма да стане, поне ако не искате да имате грешна дата на раждане в билета и да не седите заедно. В зависимост от обстоятелствата някой от тия варианти може да е по-евтин.
Виж целия пост
# 107
Здравейте, имате ли проблем със сайта на Wizz? Много бавно зарежда и ми се появява съобщение, че съм БОТ (какво е това, нямам идея) в отделен прозорец и на практика сайта е недостъпен. Това се случва през всички браузъри, с които пробвах, пък с телефонната версия съм пълен инвалид.

Някакви съвети?

И при мен е така от една седмица. И в офиса, и вкъщи.
Някой да се е преборил с този проблем?
На телефона изобщо не ми е удобно да резервирам полети, искам си сайта на компютъра Disappointed
Виж целия пост
# 108
Миналата седмица се опитах да се чекирам през сайта, на няколко пъти ми даваше грешен имейл адрес или парола, което изобщи не беше вярно. Наложи се да извърша всичко това през приложението на телефона, в следствие на което ми изписа "невалидна бордна карта". Като цяло сайтът им е много бавен, но тогава ме изнервиха жестоко.
Виж целия пост
# 109
Миналата седмица се опитах да се чекирам през сайта, на няколко пъти ми даваше грешен имейл адрес или парола, което изобщи не беше вярно. Наложи се да извърша всичко това през приложението на телефона, в следствие на което ми изписа "невалидна бордна карта". Като цяло сайтът им е много бавен, но тогава ме изнервиха жестоко.

Невалидната бордна карта не е грешка, просто трябва да се отиде на чек-ин гишетата и да се вземе физическа бордна карта, след проверка на нужните документи.
Виж целия пост
# 110
Това не го знаех тогава, а и вече ми беше кипнало от закани да попълня някакви несъществуващи формуляри и електронна регистрация за Германия, която важи само за държавите от рискови нагоре.
Виж целия пост
# 111
Скрит текст:
Здравейте, имате ли проблем със сайта на Wizz? Много бавно зарежда и ми се появява съобщение, че съм БОТ (какво е това, нямам идея) в отделен прозорец и на практика сайта е недостъпен. Това се случва през всички браузъри, с които пробвах, пък с телефонната версия съм пълен инвалид.

Някакви съвети?
И при мен е така от една седмица. И в офиса, и вкъщи.
Някой да се е преборил с този проблем?
На телефона изобщо не ми е удобно да резервирам полети, искам си сайта на компютъра Disappointed
При мен е така също през Гугъл хром, в мозила по́ бива. И бисквити трих, и през инкогнито влизах – нищо. С мобилното няма проблем, но там са по-ограничени опциите.
Между другото, пак са пуснали ниските цени - за Бари (и др. италиански) по 20 лв юли, има и за Малага, Крит и т.н. добри цени.
Виж целия пост
# 112
Опитвам се да купя билети, но не ми дава избор на опция WIZZ PRIORITY . Има ли някаква промяна, да е отпаднало?
Виж целия пост
# 113
Опитвам се да купя билети, но не ми дава избор на опция WIZZ PRIORITY . Има ли някаква промяна, да е отпаднало?

Дано да не е късно. Бутоните за приорите се намират след избора за чекиран багаж  един малък за пътуване без приорити и един голям за пътуване с приорити. Дано да съм била полезна.
Виж целия пост
# 114
Момичета, извинявайте, но бързам и няма как да проверя. Това съобщение на бордната карта какво означава? На чек-ин ли ме проверяват или някъде преди това.
To ensure a smooth travel experience,
please proceed directly to the Wizz Air
check-in desk upon your arrival at the
airport, so that we can validate your
travel documents (e.g. COVID-19
related, passport, visa, other countryspecific requirements), and provide you
with a boarding pass needed to board
Виж целия пост
# 115
Момичета, извинявайте, но бързам и няма как да проверя. Това съобщение на бордната карта какво означава? На чек-ин ли ме проверяват или някъде преди това.
To ensure a smooth travel experience,
please proceed directly to the Wizz Air
check-in desk upon your arrival at the
airport, so that we can validate your
travel documents (e.g. COVID-19
related, passport, visa, other countryspecific requirements), and provide you
with a boarding pass needed to board
Ако иде реч за летище София, на чекин-а, да, където се оставят големите куфари, независимо дали имате, или нямате такъв. Предвидете време, че се събират тълпи понякога.
Виж целия пост
# 116
Благодаря!
Виж целия пост
# 117
Ще пътуваме за Италия и ще бъдем в два хотела. В тази връзка кой адрес трябва да напиша в dPLF-формата?
Виж целия пост
# 118
Ще пътуваме за Италия и ще бъдем в два хотела. В тази връзка кой адрес трябва да напиша в dPLF-формата?

Само първия.
Виж целия пост
# 119
Розова маслинка, благодаря!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия