73 СОУ - гимназиална степен - тема №3

  • 61 848
  • 698
# 675
De_si_slava, интересно е колко са тези с "много българчета" и как това е свързано с ДЗИ по БЕЛ ?

По мое време само от моята група отпаднаха почти 10 човека, от Софийски/Столичен университет (като повечето отказали се бяха от София), просто разбраха, че не е тяхното, смениха посоката.
Нямам впечатление за масово несправяне в чужбина, за сега само за едно дете знам което се прибира, но не заради проблем с обучението, а защото не е успяло да свикне.
Друг е въпросът, ако някой е решил, че ще учи в чужбина, но не е подготвен, че това не е екскурзия.
Всъщност съм чувала за повече отказали се в България от колкото в чужбина... Опитват нещо, не е тяхното, променят.
Виж целия пост
# 676
Проблем с наизустяване и възпроизвеждане винаги е имало. Самото обучение и във ВУЗ-овете ни го изисква. Купуването на точно определени учебници и възпоризвеждане на точно определени дефиниции, за да е сигурен преподавателят, че е ползван неговият учебник. Учудвам се, че моят пост провокира цели два коментара - единият от които силно емоционален.  Вероятно е болна тема. В крайна сметка, както казах, всеки може да си мисли, каквото си иска. Хубавото е, че будните умове ще продължат да търсят начин да учат и да се развиват.
Виж целия пост
# 677
Здравейте, една друга тема за 73СУ.
Искам да благодаря за доброто образование и хубавите 5 години, които дъщеря ми имаше в 73СУ. 
Но също така искам да изразя разочарованието си от последния ден в училище - връчването на дипломите. Слаба организация ( 2-ра АГ проведе връчването в Националния исторически музей), липса на тържественост (едно от малкото училища в София, в което нямаше тоги).  Добре, че имат страхотна класна, която допринесе за празника им.
Едно добро училище , освен добро образование , предлага и много други неща, които кара хората да се чустват част от една общост.
Надявам се, за другите випуски , ръководството да се замисли върху извънкласните мероприятия и малките неща, които създават общност и движат училището в правилната посока.
Виж целия пост
# 678
Здравейте, интересува ме каква а организацията на обучението в гимназиален етап. Прочетох някъде из форумите, че няма стабилни класове в 73 ОУ, а че всяка година разместват децата. Някой би ли споделил повече по тази тема, както и като цяло например на смени ли се учи и т.н. Благодаря!
Виж целия пост
# 679
Как така разместват децата и няма стабилни класове? За първи път чувам!
Учи се на смени, да. Ако нещо конкретно Ви интересува, питайте.
Виж целия пост
# 680
Здравейте, интересува ме каква а организацията на обучението в гимназиален етап. Прочетох някъде из форумите, че няма стабилни класове в 73 ОУ, а че всяка година разместват децата. Някой би ли споделил повече по тази тема, както и като цяло например на смени ли се учи и т.н. Благодаря!

Може би сте чели за 91 НЕГ, където след 8ми клас има леко разместване заради приетите деца в лайстунг паралелки.

В 73-то учениците са в един и същи клас от 8-ми до 12-ти. В 11 и 12 клас само за профилните предмети се събират с ученици от 4-те паралелки, но общообразователните предмети учат със своя си клас.
Виж целия пост
# 681
Благодаря за отговора! Явно нещо не съм разбрала. Много хубаво е, е няма разместване и са в един и същ клас от 8до 12.
Виж целия пост
# 682

Едно добро училище , освен добро образование , предлага и много други неща, които кара хората да се чустват част от една общост.
Надявам се, за другите випуски , ръководството да се замисли върху извънкласните мероприятия и малките неща, които създават общност и движат училището в правилната посока.

Напълно подкрепям мнението и впечатлението Ви.
Виж целия пост
# 683
Този цитат може да се сложи на първа страница!
Явно за 5г няма да има нищо за гимназията, не знам как е в малките класове.
Виж целия пост
# 684
Здравейте, пише майка на бъдеща осмокласничка.
След обзор на днешните резултати и статистики правим проучване на училищата, за да ги приоритизираме в подредбата.
Моля за лични впечатления относно гимназията, нивото на усвояване на езика /девойката досега е учила в Шилер/
вторият език само проформа ли е и следва ли да натежава при избора на паралелка?
Какви са профилите след 10 клас?
Ще бъда благодарна на всякакви лични впечатления Simple Smile
Виж целия пост
# 685
Гимназията е много добра. Дъщеря ми е пълна отличничка с много учене. Втория език при нас не е проформа. Профилите не съм се старала да запомня, после ще я питам.
Виж целия пост
# 686
Аз също съм доволна.
Вторият език - при нас английски се учи много над заложеното в учебния план.
Въпреки, че на ниво училище действително няма организирани клубове ( с изкл. на един, поне доколкото ми е известно) има учители, които наистина запалват децата. Самостоятелно организират, заедно с по-дейни ученици различни мероприятия, които им помагат да се ориентират към профилите и кариерно.
Синът ми е посещавал няколко пъти предаването "История.бг" например, бил е на посещение в адвокатски кантори с немски език,    среща с министър на правосъдието, срещи с немската търговска камара...Всичко това, обаче е инициатива, както писах на дейни учители съвместно с децата.
Учителите са много добри, като цяло.

Наистина бих препоръчала да има повече клубове и инициативи и от страна на училището официално.

Профилите - по-горе беше писано:
мат-физика; мат - информационни ; биология-химия; география-история; история-философия.

Успех с избора.


Виж целия пост
# 687
Аз също съм от доволните родители. По-важното обаче е, че дъщеря ми оценява избора си като правилен (Немски с френски), въпреки че имаше необходимия бал за НЕГ и аз я подкрепих. Харесва училището, класната, учителите, съучениците си. Страхотен клас с невероятен ръководител (г-жа Дарена Димитрова - френски език). Определено френският език се учи сериозно (макар че сега завърши 9-и клас), изобщо не бих казала, че като втори език се претупва, даже напротив.
Успех!
Виж целия пост
# 688
Здравейте, пише майка на бъдеща осмокласничка.
След обзор на днешните резултати и статистики правим проучване на училищата, за да ги приоритизираме в подредбата.
Моля за лични впечатления относно гимназията, нивото на усвояване на езика /девойката досега е учила в Шилер/
вторият език само проформа ли е и следва ли да натежава при избора на паралелка?
Какви са профилите след 10 клас?
Ще бъда благодарна на всякакви лични впечатления Simple Smile
Moя син лично е доволен от училището, аз също.
Попаднахем на чудесна класна, която успя да им покаже как се учи и колко е хубав този език.
Детето ми до момнета не се беше сблъскавл с него. До 8 клас учеше английски и покри ниво B1
затова и не писахме паралелката с английски. Всеки нов език за мен е огромен плюс.
Детето ми харесва учители и съчуеници, бъзо успяха да изградят колектив.
В групата им има деца учили в Шилер и други училища, в края на октомври/ноември неучилите ги настигнаха.

Профилите са сдвоени но понеже училището е голямо има от всичко.
мат-физика, мат - информатика, биология-химия,  география-история, история-философия.
Виж целия пост
# 689
И аз съм доволна от училището. Той също. Не съжаляваме нито за секунда за прекараните от него 5 години в това училище Heartpulse
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия