Галактическа сага с А1

  • 916
  • 4
Здравейте, понеже и аз лично съм потресен от А1, както много хора пишат, искам да споделя една история с този лидер в комуникациите. Историята е почти хумористична, копирана е от фейсбук и е покъртителна. 😂🤣😭


"А1 галактическа епопея - или космически приключения с контакти от третия вид. Чудя се как да озаглавя тази необикновена история. Преди много много години в една галактика фар фар ауей...

Пускат eSim, новата (в България) услуга от Ментел.. ъъ А1, извинявайте, която хората в не толкова развитите икономики и с не толкова технологично напреднали оператори имат и ползват от доста време. Това е виртуална или електронна сим карта, която работи на телефони, които я поддържат като опция. Вече има доста такива, Samsung, Huawei и други, първият е iPhone XS и всички модели след него. Решил съм да я ползвам, чакам да я пуснат отдавна, защото е много удобно. Отивам аз в един магазин на А1 и се нареждам на опашката от щастливи клиенти, които чакат търпеливо и може би бих бил фриволен ако си позволя да използвам думата упорито, но все пак ще го направя, и подредени като 2-ра група на разходка с госпожата стоим примерно, надлежно, усмихнати, щастливи, и всеки замислен над големите вселенски въпроси. Някой размишлява кога да претака зелето, друг дали жена му е взела ракия, и праща емотиконки чуденки и питанки по месънджера, трети обмисля дали ще стигне утре до гумаджията да сложи зимните 13-ки и дали ще изкарат още един последен, окончателно наистина вече сезон (5ти, или 6ти общо), а аз размишлявах колко хубаво би било да имам еСим, да не нося два телефона, а да ползвам двата си номера в един апарат, така неусетно в приятни размисли времето летеше, и хората с удоволствие изчакваха, за да платят сметките си, но понеже само една каса работи, нещата ставаха бавно, но това е добре, хубавите работи не стават бързо, мислех си аз, и въпреки почти неконтролируемото си вълнение с нетърпение очаквах да дойде и моят ред! Не знам точно колко съм чакал, в този миг съм бил толкова самовглабен в тези красиви разсъждения, че съм изпаднал в нещо като амок, а и чакането само по себе си е маловажен фактор, всичко това е тривиално, не искам да се отдалечавам от фабулата за толкова незначителни неща, все пак моето време не е важно, все пак аз отивам да искам нещо от тях, да ги помоля да ми пуснат услуга, естествено, че ще чакам, длъжен съм, та както и да е, дойде и моят ред, с трепет казах здравейте, може ли есим да ми активирате... настана тишина... вакуум... Такава тишина не бях чувал от моментите преди голямото земетресение 2012г., когато мигове преди бедствието помня подобна тишина нощес, не се чуваха кучета, котки, насекоми, та в магазина на А1 изпитах дежавю. Вгледах се в лицето на служителката и в погледа и срещнах празнотата на космичесата бездна, от изкривената в гротеска безмълвна физиономия в първият момент се притесних, че госпожата получава някакъв удар, мозъчен или микро инфаркт, но момента премина бързо и тя ме попита.. Какво искате да си активирате??? И така, след кратка презентация на услугата от моя страна и основните и аспекти, вече напълно запозната с нея, служителката компетентно заяви, че не може да я активира, защото нямали такива карти все още, помоли ме да мина утре пак през деня. Следващият ден отнесов въпроса си в друг магазин, където ме гледаха като обла тухла и след някакво чакане на щастливата усмихната опашка се оказа, че те в момента не можели да активират тази услуга. Очуден и озадачен си тръгнах. На следващият действието се пренесе в друг магазин, но отново не бях съобразил нещата, вечерта и там не можело, защото я няма управителката, а само тя можелааа... На другият ден минавам покрай друг техен магазин (поне магазини имат в София на всякъде, магазини на А1 да иска човек), поглеждам нервно часовника, 14 часа, мисля, че идвам в перфектно време, надаявам се от все сърце да са имали обедна почвка, да са обядвали добре, в къщи всичко да им е било ОК, интимните им партньори да са били изключително иновативни и нежни предходната нощ, децата им да са слушали, да са донесли само шестици, да са взели хунави заплати и добри бонуси, като цяло да са доволни от живота, за да имам се максимизира шанса ми, именно да постигна това да активират така желаната от мен услуга. Влизам да питам и ми казват, че може да никакъв проблем, с невярващ поглед екзалтирано започвам да кимам и да се усмихвам конвулсивно, неконтролируемо, започват да ми обясняват подробно с ерудиран и убедителен тон, вече съм във възторг.. Обаче изведнъж светът ми се срива, когато осъзнавам, че реално ми разясняват и е тръгнала да ми активира екстра сим, не есим, съвсем друга услуга, която на всичкото отгоре аз имам и ползвам от доста време! Спряхме операцията, консултации с управителката по телефона, тя била заета, не знам кво, да съм минел по-късно и т.н., в същото време на всякъде реклами за услугата, гърмят колко са иновативни и напред с материала. Започвам да хващам някакъв патерн, има някакъв повтарящ се модел. Вечерта сме в някой мол, не помня (The Mall мисля) и влизам в магазина на свръх модерния и иновативен оператор А1, в който ми заявяват назидателно, че късно съм дошъл за тази услуга, и ако държа по-рано да съм дойдел, вече.... не знам, не издържах, и попитах, дали трябва управителя/управителката да е там. Оказа се да, реално само управителя можел, но го нямало, бил до 19ч., а само той знаел как да активира услугата. Явно казах си аз само управителите са имали трейнинг за активиране на услугата, но не са имали възможност да предадат безпределната мъдрост таяща се в тях отностно активирането на тази услуга на колегите си в магазините. След ден два вече прибирайки се минавам до магазина на магура (бул. Витоша), и като знак от Всевишния виждам свободна служителка на празно гише/каса. Отивам тотално обезкуражен, деморализиран, и убеден, че няма никакъв шанс, но живота ме е научил по трудния начин да не изпускам шансовете предоставени ми от съдбата.. Добър ден, казвам монотонно, предубеден, че ще бъда подложен на поредната мерзост, и в крайна сметка, нали знам, че ще има обяснения, тъпи въпроси, звънене питане, паника.. и резултата ще е нулев. Но вече съм влязъл, свободната жена ме посреща усмихнато, здравейте, с какво да помогнем. Питам посърнало, със свито сърце за еСим.. и изведнъж.. вече двигателната памет задействала се обръщайки се да си тръгна вече да си ходя немил-недраг чувам невярващ като на забавен кадър как отекват думите - Да, разбира се , заповядайте... Реших, че сънувам, пред смутеният поглед на служителката се ощипах.. силно - заболя, доста, ударих си един шамар... вече бях сигурен, че съм буден и всичко се случва наистина, че това е реално, не плод на болна делюзия или някакъв извратен сън, небеса... не мога да повярвам, въпросната служителка за 2 минути ми активира услугата, даде ми картата с баркода и О' ЧУДО можело... Имали и компетентен служител, услугата тръгна и всичко стана като по американските филми, бях трогнат, бях толкова благодарен, радвах се на късмета си, на това, че съдбата ме прати при тази служителка,  най-накрая можех да не нося два телефона, а да ползвам 2 карти в айфона. Доволен и вече напълно убеден в технологичния гении на А1 и въодушевен от това, че моят оператор ми е направил това удобство аз бях щастлив. Ползвах ултра модерната технология и имах 2 карти в айфона, и макар да знам, че в други страни както споменах по-нагоре хората ползват въпросната услуга от доста време, аз бях сигурен, че при нас забавянето е напълно логично, и обяснимо, защото все пак А1 естествено са тествали до последно всеки един аспект на услугата, изпробвали са всички възможни апарати, които я поддържат, от свръх напредналият отдел крайни устройства са обезпечили нещата така, че аз само да ползвам и да знам, че няма да има никакви проблеми. Проиграли са всички възможни варианти и са пуснали всичко чак, когато целият персонал е преминал необходимия трейнинг, всички са наясно до последния и незначим детайл на услугата, свръх компетентният екип от професионалисти на А1 са се уверили, че както винаги пускат безпроблемна, тествана и поддържана услуга. Все пак тези тестове, имплементацията на услугата, обученията на персонала, всичко това изисква време, жертва, която А1 разбира се са били склонни да направят с готовност, в името на това да предоставят на безценните си клиенти услуга, която работи безпроблемно като калашник. Бях наистина доволен, ползвах я около месец-два. Нооо както знаем, и опита многократно ни е учил, нека не се радваме много, предварително, за да не урочасаме нещата. След около 2 месеца може би си сменям айфона с нов. Слагам нормалната физическа карта, активирам го (на старият съм ремуувнал есима, което не е нужно реално, като ще му правя пълен ресет, но все пак съм го направил, след което съм го ресетнал като чисто нов), почвам да се мъча да активирам еСим картата на новия телефон.. Чете баркода, дава, че инсталира есима, и изведнъж грешка... Активира се есима, но не се регистрира в мрежата, няма обхват и т.н., опитвам пак не. Рестсртирам телефона, връщам му отново заводски настройки, активирам го наново, но уви без успех. Тествах картата на старият апарат, тествах я на познат на телефона, не се активира, всичко става по абсолютно същият начин. Значи не е от апарата, достигайки до това заключение след изброените проби. Трябва да е нещо в самата карта. Няма как да е от А1 или от самата услуга, това е напълно изключено като вариант, категоричен съм аз.

Това вече се случва в началото на ковит19 пандемията, точно когато улиците бяха празни, магазините не работеха, ходехме с хирургически ръкавици и медицински маски.

Аз обаче знам, че винаги мога да получа компетентна и професионална помощ от моя оператор. Звънял съм им 1-2 пъти през годините да ми пуснат някоя услуга, която не може да активирам сам и са ми съдействали успешно и с удоволствие, както се изразяваха операторите им. Звъня на *88, но нещата са се променили, не е като преди години, стигам до интерактивното гласово меню, където чакам и закалявам нервите си допълнително, и след една епична малка война с ай-ви-ара и неговите жестоки опити да ме откаже тотално от самото обаждане, след многото записани безумни съобщения, реклами, преминавайки успешно пъзела от опции и гласови менюта, знаете.. за въпроси свързани с еди какво си натиснете 2... натиснете 8.. ако искате еди какво си.. най-сетне след ожесточена борба и проява на несломим дух стигам до така желаната опция за връзка със сътрудник обслужване на клиенти.. слушам колко е важно за тях моето обаждане да съм изчакал... чувствайки се леко неловко от тези комплименти, но поласкан и с приповдигнато самочувствие, чакам, знам, че им е важно.. Облъчих си мозъка, изтръпна ми ръката да си държа телефона до ухото, от цялото напрежение се изпотих, започнах да се замислям дали е редно да ги притеснявам с моите тривиални проблеми... Но все пак те ме помолиха да остана на линия, да изчакам, че моето обаждане е много важно за тях, и реших да чакам, така и така аз друга работа нямам. Пуснах на говорител, да ми почине ръката, да не държа телефона толкова близо да главата си много време, все пак знам, че е безвредно на 100%, доказано, операторите винаги казват, че риска е минимален, но все пак реших да оставя телефона и да пусна на говорител, аз рабира се не претендирам, че дори се доближавам до калибъра на всезнаещите професионалисти от А1, но бях на ясно, че EFR на телефона ми, работейки на 2100Mghz-a минава определени нива, които не са препоръчителни за толкова време, а 2100 мегахерца са висока честота пенетрираща меки тъкани много добре, та реших да чакам на високоговорител, чаках.. чаках... И така с акомпанимент от лека неангажираща музичка след 10-15 минути някой вдигна... чу се само нещо откъслечно, като хилеж и разговора прекъсна (явно без да иска, сигурен съм). Но аз, непреклонен, твърдо решен, въоръжен с търпение и необяснимо желание да активирам номера, който не работи и ме търсят близки, хора по работа, и ми е важно, започвам отново. Лесно е, не е натоварващо или изнервящо. Приятно е. Набирам *88, минавам през всичко отначало. Като за тези обаждания се плаща, 7 ст., не е нищо, но все пак, плащам, защото имам проблем с услуга, за която им плащам вече така и така, и в последствие се оказа, че проблема е техен.. но ще стигнем и до там.. След втори рунд и вече натрупан безценен опит с безскрупулния ай-ви-ар на *88 стигам пак до чакането, и след още едни 15тина двадесет минути настъпи сюблимният момент, като ми вдига едно любезно (но безполезно) момиче. След като очертах накратко подробно и ясно ситуацията, любезната девойка каза да изчакам ако е удобно за момент да направи проверка, казах ок, разбира се. Явно проверката се състоеше, или включваше посещение на магазина, в който са ми активирали услугата като по всяка вероятност е имало голяма опашка, защото почаках така на телефона на приятна музичка доста време, но в края на краищата любезното момиче тържествено и с облекчение, че ще се отърве от мен, заяви да отида в удобен за мен А1 магазин, защото те там на *88 не можели да направят нищо повече. В същото време държавата е блокирана, магазините не работят, по улиците няма хора, на изходите на София има жандармерия и се пътуваше по работа само с подпечатана от фирмата форма, която се оставяше на полицията. Вмъквам го само, за да подчертая в кой момент точно ме пращат в магазин от най-модерния и иновативен мобилен оператор на планетата, в наща галактика въобще като цяло. Обяснявам на момичето, че нямам телефон, точно основният ми номер не работи, и е ужасно положението, децата, близките, нямам връзка с никой, и им звъня аз от другия, те ми звънят на другия, но не мога да прозвъня всички, за да им кажа, че в момента нямам телефон, и да ми звънят на този.. Както и да е, категорични бяха, че трябва в магазин да се отнесе това мое "затруднение" както компетентно се произнесе любезното момиче, нали не може да споменават проблем и подобни думи, как може въобще да съществува думата проблем в едно изречение с А1.. възмутително, това е немислимо. Та както и да е, момичето с което така сладко си гукахме по телефончето на звездичка осем осем, на нея и плащаха за това, пък аз нали си нямам работа така и така, та поне с някой да си говоркам в тази пандемийка... В края на краищата тя ме убеди да ида до техен магазин. След няколко дни отвориха пак моловете и там влязох в магазин на А1, ринг мола мисля, вече ми се губят маловажни детайли, но те са без значение.

Ситуацията вече става трагикомична.. с леки елементи на хорор... След героично чакане на щастливата опашка през един метър дистанция стигам до заветното гише, на което ме посреща уморен и отегчен от това безсмислено съществуване и плътска мъка на тази скала в безкрайният космос наречена Земя, служител на интергалактическия свръхиновативен мобилен оператор А1. Обясних как стоят нещата, в резултат на което получих кратък, стегнат, ясен отговор да се обадя на *88, защото те в магазина не можели нищо да направят!!!!!!!

Зави ми се свят, причерня ми, стана ми лошо, залитнах, видях живота си като на лента, реших че умирам. Подпрях се на гишето, събрах сетни сили и реших да не се предавам. Обясних на този виден професионалист, какво съм направил до сега, А1 какво са направили до този исторически момент, че влизаме в един омагьосан кръг, защото звъня на *88, чакам по половин час, те ме пращат в магазин, чакам 1 час на опашка, а от магазина ме насочват към *88, и аз вече не знам какво да правя реално. Но не губете надежда, защото въпросният консултант каза, че имат специална смърт или смарт линия, не разбрах добре и ми даде номер, 1881, там били истинските експерти на междузвездният мобилен оператор, които се занимават със сериозни неща, на *88 било за абсолютни и тотални аматьори. Обнадежден и с нови сили, окрилен от тези думи аз вече пределно сигурен, че вече няма как да не ми помогнат космическите специалисти на 1881 се прибирам и понеже вече съм на успокоителни покрай тези неща пия си хапчетата, един пробиотик, че си развалих стомаха с толкова лекарства, и с една неконтролируема леко крива усмивка, едно обзело ме необяснимо щастие и лекота с треперещи ръце набирам въпросноят номер за връзка с космическите експерти на А1, които вече с положителност няма как да не ми помогнат. О чудо, на този номер се плаща по 20-30 ст., не помня колко, но и няма значение, готов съм да платя, няма значение, само и само да се свържа с тези изтъкнати експерти по свръхмодерни технологии, които да решат проблема кардинално, веднъж и завинаги, а аз да имам възможност да ползвам номера си, дефакто услугата, за която плащам и така безхаберно, нагло и безцаремонно ги занимавам, и тормозя с моите глупости толкова време. Отново ай-ви-ар, отново чакане, но по-малко... Ооо Господи, идва краят на мъката, кулминацията предстои.. вдига ми експерт от космическият колцентър на 1881, който е ситуиран на някой от пръстените на Сатурн или луните на Нептун, друго ниво вече астронавт от инженерите на междугалактическия оператор А1, казвам ЗДРАВЕЙТЕ с развълнуван, треперещ гласец, здравейте, отново, защото от кипящите емоции, които бушуват гласът ми се беше загубил, след краткото и ясно, здравейте изстреляно от хипергалактическият мега специалист аз настръхнах, но като се поокопитих с умиление и респектиран от професионалния глас на експерта представих с охота какъв е моят казус. След кратко и неловко мълчание, специалистът отсече да изчакам, за да провери, казах, че с удоволствие ще изчакам и ще заплатя 30 ст/мин. за това, абсолютно никакъв проблем, удоволствието и привилегията да разговарям с тях са само мои, тези неща нямат цена. След няколко минути, същият глас заяви, да..... ОТИДА В МАГАЗИН..... но не, аз реших, че бълнувам, че не чувам добре от вълнение, че свръх инженерът по космически комуникации не може да е казал това, не.. не желаех, и не можех да го повярвам, с плах, пресипнал глас заеквайки го попитах отново какво да направя? И той професионално със стоманен, прецизен, почти божествен глас повтори това, което ме беше страх да чуя, не исках да чувам никога, но за мой ужас, той повтори кратко, ясно и методично, както подобава на един истински професионалист от калибъра на този инженер професор доктор на информационните технологии.. ОТИДЕТЕ В МАГАЗИН... имах чувството, че пропадам, усещах се като в безтегловност, това беше някаква болна делюзия или перверзен кошмар. Ооо, не, казвам, аз бях в магазин от *88 ме пратиха там, пък от магазина ме насочиха към Вас! Разбираемо, понеже радио вълните се движат със скороста на светлината, максимално допустимата теоритично скорост в нашата вселена, но дори при тези 300 000 км/сек на нея и трябва време, за да достигне до пръстените на Сатурн, или до някоя от луните на Плутон където най-вероятно беше ситуиран интергалактическият колцентър на 1881 хипер линията за сериозни въпроси на най-модерния и добър мобилен оператор в позната вселена и със съответното логично поради опоменатите принципи заложени в основите на теорията за относителността на Айнщайн, та след това неизбежно технологично забавяне чух отговора на въпросният експерт от квантовият отдел на А1, който с отегчена нотка натърти, че трябва пак да изчакам, за да провери нещо. О да, надеждата отново ме обзе, той ме остави да слушам музика, за 30 ст/мин, а аз вече се тресях от възторг, защото предчувствах сладостта на това, което предстои, трепнех в очакване, изпадайки в нещо като транс, че отново ще имам телефон, вече си представях как си пиша с децата, с жената, да знам, че са добре, да имаме връзка, вече виждах как набирам, чувах, че телефона звъни.. близките ми ще могат да се свързват с мен ако им потрябвам, вече изпитвах брейнгазъм... След няколко тежки изпълнени с напрежение бавни като часове минути отново чух познатият глас от скафандъра на лунният експерт, който монотонно, обиграно заяви, че ще предаде случаят за проверка към колегите от техническият отдел.. вече бях в екстаз... Нима.. Казах, с голямо усилие.. нима... НИМА има по-висш отдел от Вашия, нима е възможно да съществуват по-видни експерти от Вас, вече бях тотално зашеметен от могъществото на А1. Явно разполагаха с отдел и в друга галактика, може би в алтернативна вселена, никой не можеше да предположи до къде се разпростират безграничните възможности на този комуникационен Колос, този свръх-технологичен лидер в областта на интергалактическите комуникации гигант. Явно ползваха извънземни бази с данни и нАучни разработки на напреднали цивилизации, от където черпеха знания и технологичен ноу-хау. Пулсът ми се ускори, сърцето ми щеше да изскочи от вълнение само като се замислех над тези невероятни възможности, не можех да асимилирам или да поема повече имформация. Припаднах... Когато отново отворих очи, бях щастлив, вече нямаше как да не решат проблема. Този отдел, който се заема с моя жалък случай, е по-висш и по-ескспертен дори от най-големите специалисти в слънчевата система, самите те, хипер експертите от 1881, бяха пратили моят патетичен нищожен проблем за проверка при тях, мултивърс техническия отдел, нямаше как, разсъждавах убедено аз, вече моят проблем да не бъде решен. И така дните се нижеха, бавно и мъчително,  но аз знаех, че междугалактическите пътувания и комуникации искат време, и чаках търпеливо. Също като малко дете по коледа, както гледа през прозореца с надеждата, че ще зърне добрият старец, така и аз тайно хвърлях жаден поглед към телефона синпри всяка възможност  бленувайки за обаждане от хипер отдела на А1. И така, след няколко дни на размисъл, получих така желаното обаждане... Имзвънземният разум, форма на свръх интелект, който беше поел този нищожен мой казус, ми обясни слизайки на моето ниво, че трябвало от старият телефон да деактивирам есима, за да мога да го ползвам на новият. Отвърнах, че съм го направил. Опъти ме да възстановя фабрични настройки на старият телефон, за по-сигурно. С гордост заявих, че съм направил и това.  Значи, мислех си аз имам познания, каквито имат ултра-хипер-мега специалистите от интергалактическия технически отдел на мега оператора А1. След това, каза, че проверява провижънинга на услугата в някоя от хипер системите, гласът в слушалката заяви, че нещо е зависнало в тяхната ултра напреднала система, но за съжаление не можели да го оправят, понеже услугата била нова. Не. Не вярвах. Не можех. Отново изпаднах в безсвяст за секунди... Като се върнах в съзнание чух хипер експерта да обяснява неуморно как заради пандемията те работели от вкъщи и нямали достъп до всички мега системи на А1, но най-добре би било да съм идел в магазин да ми сменели картата. Отново изгубих съзнание...

След като се освестих, реших да отивам в магазин на А1. Отивам, казвам добре, може ли да ми смените картата, от космическият ви отдел такава резолюция дадоха. Ок, казаха в магазина, няма проблем, това удоволствие ще струва 10 лв. Отново започвам да изпитвам признаци на колапс, но стискам зъби, стягам се, казвам, но моля Ви, от космическият център за извънземни технологии ми казаха, че проблема е във вашите недомислени.. ъъъ свръхмодерни системи, не в мен, аз вече колко време плащам за услуга, която не мога да ползвам. Платих веднъж 10 лв за тази карта, плащам ви и сметки за услугата, сега отново искате да плащам 10 лв, защото вие не можете да ми я предоставите. Каква е логиката да плащам за нещо, което не работи. Това е по ваша вина (не Ваша конкретно, а на А1 като оператор разясних аз, забелязвайки, че започват да приемат всяка моя дума буквално) и е логично да смените картата безплатно. Сведоха до знанието ми, че не можело да ми подменят картата безплатно, свръх напредналата им система от кванови компютри не позволявала чак толкова сложни операции. Обясних подробно целият случай, дойде управителката, ме увери, че няма как, не могат да ми сменят картата безплатно, трябва да платя, да съм си пуснел жалба.

Смениха ми картата, вече бях платил доста пари, за телефони, за гориво да обикалям по магазините, за лекарства, за психиатри, бях загубил общо часове с този проблем и стоях без телефон много дни. Вече всичко ми се сливаше, беше ми все едно, сякаш гледах чужда история, всичко изглеждаше абстрактно, като на филм. Оказа се, че ми сменят картата с обикновена, защото космическата услуга есим пак нямало да работи. Преглътнах, реших, че съм прекалено далеч от космическите технологии и трябва да нося два телефона отново.

Пуснах жалба в КЗП. От там получих няколко обаждания, при които разяснявах на лелки, които не бяха в час с космическите комуникации и интергалактическите технологии на А1 какво е eSIM, как се ползва (по принцип, общи положения), как съм платил няколко такси за смяна на карти, заради това, че А1 не може да предостави услугата, не по мое желание или вина, как не съм можел да ползвам услугата, и т.н., и т.н.. И така, след няколко месеца от КЗП ме увериха, че А1 ще ме компенсира. Когато КЗП приключиха със становище, от А1 ми се обади хуманоидна карбонова форма на биологичен вид от женски род, не знам човек, или от някой от галактическите отдели извънземна форма на живот, което просто на мен ми звучи като жена, човек, но това не е толкова важно, и тотално ирелевантно спрямо текущата ситуация, която каза, че ще бъда компенсиран.

Но така и до ден днешен аз не бях компенсиран. На всичкото отгоре след 1 година и нещо минала от съдбоносите събития аз с цялата глупост и наивност на света, след разговор с техен служител в магазин докато си плащам сметката, който ми каза, че вече услугата им е ясна, че вече не е нова, че вече няма проблеми ме убеди отново да си взема еСим...

ХАХАХАХАХА

Отново взех еСим, отново работеше, но излезе iPhone 12 Pro и аз реших, че като ползвам последните космически технологии на А1 трябва да се сдобия с новият модел. Взех айфон 12 про, и отново много внимателно деактивирах есима от старият ми 11 про. Върнах му фабрични настройки. Ресетнах го и през айтюнс, за още по-сигурно. Активирах новия... И о чудо, отново еСима не иска да тръгне.

Този път обаче аз знам... Директно в магазин, от където опитаха да ме парират да се обадя на *88, но този мач сме го играли, след моя категоричен отказ, и че от *88 са ме пратили там, човека извади нов коз, като ми каза, да се обадя на 1881 смарт линият с космически специслисти, нооо аз отново бях една стъпка преди него и контрирах твърдо, че и там съм звънял, и не искам повече да си губя времето, парите и малкото останали нерви, като обикалям по магазини, звъня на оператори, смартлинии и плащам за услуга, за която има проблем А1. Казах ок, оправете ми телефона. Ето ви еСим-а (то е карта с баркод реално), ето ви телефона. Започнаха да мънкат, звъняха на *88, звъняха и на астронавтите от 1881, не можаха да се разберат. След спорове и разправии постигнаха консенсос като решиха, че единственият вариант е те да ми сменят картата отново с обикновена. Съкращавам, но минахме през цялото това нещо, отново и отново, накрая ми смениха картата и ме увериха, че пускат казус към централната централа на интергалактическият кораб майка на А1, където щели да видят, че наистина има проблем и щели да ми възстановят парите за толкова сменени карти и толкова платени сметки за услуга която не съм могъл да ползвам. Та случайно в гугъл мапс сега виждам централата на А1, тук на земята, понеже видях, че има да оставя оценка на оператора и коментар, та реших да споделя за моите интергалактически преживявания, космическият къстамър експириънс, който получих в рамките на около 2 години от лидерът в мобилните технологии в целият Млечен път и околните галактики."
Виж целия пост
# 1
Прочетох с удоволствие. 😍
Имате страхотен писателски талант. 🤩
Благодаря, че споделихте. Безспорно е полезно. 🙂
Виж целия пост
# 2
И аз прочетох, даже се подсмихвах. Smile много добре написано!

Иначе и ние сме имали подобни проблеми, само че с интернет. Нямаме нет вкъщи, а те твърдят, че има! Grinning
Звъняхме месеци наред, оправят го за малко, после пак същите проблеми, а това също беше в разгара на ковид миналата година и се работеше масово от вкъщи. Накрая проведохме дълъг разговор със заплахи за прекратяване на договор и жалба, сега няма проблем, пък да видим...
Изтече ли договора, сменяме ги веднага!
Виж целия пост
# 3
И аз прочетох с кеф, екстра е разказчето. Хубаво, че даже не съм и чувала за есим, една трагедия по-малко.
Виж целия пост
# 4
Joy Истинска трагико-комедия Joy Имаш  голям талант. Постът ти е дълъг, но ти така си го написал , че беше удоволствие да те чета!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия