Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Бързи здравословни въпроси и отговори – 30

  • 22 783
  • 743
# 675
А, взех и един пробиотик с висока потенция. Малко по-добре съм сякаш. Продължавам с водата и се надявам утре да съм по-добре.

Стрина Калина, точно, натръшкани сме двамата с мъжа ми, особено аз, сигурно защото съм се обезводнила. Обаче при мен стават вече 18 часа от първи симптом.

Вчера преди обяд се върнахме от Гърция, добре че не ни хвана там, че нямаше да можем да се приберем
Виж целия пост
# 676


Стрина Калина, точно, натръшкани сме двамата с мъжа ми, особено аз, сигурно защото съм се обезводнила. Обаче при мен стават вече 18 часа от първи симптом.


При нас беше много смешна ситуацията. Майка ми започнала да повръща в 3 сутринта, баща ми към 5, аз към 7. И тримата сме били толкова зле, че сме били на косъм да звъним на 112, обаче никой не е разбрал, че и другите са зле. Не знам как сме се редували в тоалетната, но явно докато един е берял душа, другите двама са имали пауза за сън. 😅 Всички сме повърнали по 4-5 пъти, плюс зверска диария и в един момент всичко спря от раз, но бяхме толкова омаломощени, че проспахме целия ден. Добре, че и тримата бяхме яли различни неща, че щяхме да решим, че е хранително натравяне. Пийте повече течности, даже ако имаш някакви цитруси пийте пресен сок, чайовете също са добре, важното е да не продължи обезводняването. Но не спре ли, не се чуди и се обадете на 112.
Виж целия пост
# 677
Добре, че сте се разминали, че изчакването за свободна тоалетна в тази ситуация не е опция Grinning

Аз съм малко по-добре откъм гадене. Налях си към 8-900 мл вода и изцедих сока на един малък лимон. Остана ми още малко за допиване и си лягам. Само дето ме боли корем, ама може и от цикъла да е, за разкош 🤷


Добро утро, вече сме много по-добре, мога да си стоя на краката, гаденето почти го няма, на детето май му се размина Hands Pray
Виж целия пост
# 678
Лимон не, още повече дразни стомаха.
Дано си добре вече, Дарк.
Виж целия пост
# 679
Аз да попитам , дерматоложката каза че имам дерматит и изписа кортокостероид - адвантан.
За колко време би се очаквало обрива да мине ?
Сериозно се притеснявам вече , защото си стои . Да намазах се 2 пъти , но очаквах да започне завехване.

Разбирам , че е контактен защото се разнася по тялото .
Докторката не ми каза нищо
Освен да нося памучни дрехи, да не се претоплям и да се къпя с хладка вода.
Но тва не ми е достатъчно .
Виж целия пост
# 680
Wind_,
 не разбрах имаш ли по лицето. Ако да, не знам колко е добре с кортико крем по лицето.
Иначе ще подейства, спокойно.
Ползвай го само според указанията, че променя кожата.

(Да си пробвала случайно нови дрехи? Може от тях да е. Ново измивно средство?)
Виж целия пост
# 681
Кокулин тяма смисъл да вземате. Той се дава за прилошаване и повръщане при пътуване с кола, самолет, морска болест. Освен това на някои им действа точно обратното, т.е. повръщат повече от него.
Виж целия пост
# 682
Някой може ли да изкаже мнение за доц. Петко Кабакчиев (УНГ)? Как е като специалист и още ли работи в болница "Лозенец"?
Виж целия пост
# 683
Здравейте имам един въпрос за леля ми.Тя много кашля от много време ,от години и са и казали да пие някакъв сироп ,но не му знае името , като го пие след това започва цялото и тяло да трепери.Казва ,че винаги , след като го пие и започва много да и тресе тялото.. Възможно ли е и каква е тая реакция?Благодаря
Виж целия пост
# 684
Ми ако пие вентолин....
Виж целия пост
# 685
Сиропите са ужасно сладки.
Има ли проблем с кръвна захар или инсулин?
Наскоро пробвах на д-р Тайс с живовлек,лошо ми стана от сладостта му,видях че е с глюкоза,фруктоза и захароза 😤😷
Виж целия пост
# 686
Wind_,
 не разбрах имаш ли по лицето. Ако да, не знам колко е добре с кортико крем по лицето.
Иначе ще подейства, спокойно.
Ползвай го само според указанията, че променя кожата.

(Да си пробвала случайно нови дрехи? Може от тях да е. Ново измивно средство?)
По лицето мисля нямам, но днес имам по ръцете .
Пробвах втора употреба дреха.
Повечето ми дрехи са изкуствена материя (нямам памучни панталони)

Тези дни драстично съм намалила и сладкото . Само по едно на ден
В момента съм като петниста хиена .
Виж целия пост
# 687
Здравейте имам един въпрос за леля ми.Тя много кашля от много време ,от години и са и казали да пие някакъв сироп ,но не му знае името , като го пие след това започва цялото и тяло да трепери.Казва ,че винаги , след като го пие и започва много да и тресе тялото.. Възможно ли е и каква е тая реакция?Благодаря

Ако е Вентолин както пише HAPPY, е възможно. Но той не е просто сироп за кашлица и не бива да се пие така, макар че много лекари го изписват с лека ръка за кашлица.

А леля ви пие ли хапчета за кръвно? Баща ми навремето имаше ужасна кашлица, продължаваше години. Оказа се, че това е странична реакция от хапчетата му за кръвно, даже го пишеше в листовката. Когато ги смени изведнъж спря да кашля.
Виж целия пост
# 688
АСЕ инхибиторите провокират кашлица, ако са изписани за кръвно.
За кашлица да не  са изписали сироп Кленбутетол ?
Виж целия пост
# 689
Ако го пие, да види какво пие. Гадаем. Варианти бол
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия