Време е за ИКЕА! - Тема 34

  • 39 496
  • 742
# 360
А па тия, дето са получили нашия шкаф, са стигнали до разопаковане! Видели, че е шкаф и тогава се обадили, че не им стигат части за леглото и имат шкаф, който не са купували! Ми аз не искам да ми е разопакован от други хора шкафа. Аз техните части от креват с пръст не съм ги пипнала. Сега вече се ядосах. Ако липсва нещо от него, вече с мен ще си говорят. 😠
Виж целия пост
# 361
Уоу, ако са сглобили шкафа, може да са го надрали, счупили и т.н.
Доста нагло е да сглобят шкаф, който не са поръчвали, решили са, да замълчат и да си имат един бонус, но се е наложило да си признаят, като са видяли, че за леглото им липсват части.
Настоявяйте за нов кашон, другия да го бракуват.
Виж целия пост
# 362
Искам да направя рекламация на чекмедже със стъклено чело Комплимент, но такова в момента липсва в Икеа. Имате ли идея, как постъпват в подобна ситуация?
Страхувам се, че вместо със дефектно чекмедже, ще трябва   да карам без никакво известно време?
Виж целия пост
# 363
Искам да направя рекламация на чекмедже със стъклено чело Комплимент, но такова в момента липсва в Икеа. Имате ли идея, как постъпват в подобна ситуация?
Страхувам се, че вместо със дефектно чекмедже, ще трябва   да карам без никакво известно време?

Пишете им. Недейте по телефон, че ще ви овъртолят. Писменото остава и внимават какво пишат. Като е писмено, после до кзп е лесна жалбата. Но да преразказваш разговор не става, а като приложиш мейлите..е къде по достоверно.

Азалия, и ти им пиши, като съвет. Недей по алото...
Виж целия пост
# 364
А па тия, дето са получили нашия шкаф, са стигнали до разопаковане! Видели, че е шкаф и тогава се обадили, че не им стигат части за леглото и имат шкаф, който не са купували! Ми аз не искам да ми е разопакован от други хора шкафа. Аз техните части от креват с пръст не съм ги пипнала. Сега вече се ядосах. Ако липсва нещо от него, вече с мен ще си говорят. 😠
Бих настоявала да ми се докарат неотваряни кашони. Не е твоя работа да се занимаваш с размяна на сгрешено доставени поръчки.
Напиши мейл с остър тон.
Виж целия пост
# 365
Нямам идея дали са го сглобили чак, но е факт, че кашонът е отворен и след това залепен с лепенки.
Скрит текст:
Благодаря за всички съвети, нямам до сега опит с IKEA и честно, от тях не очаквах такива неща, но да се приземя и да си спомня, че съм си в България! 😒

ПП. Обадих се все пак, защото не ме свърта. Обясних, че те са си сбъркали доставката, но от тук са взели непокътнат кашон, а на мен са ми върнали отворен шкаф. Като не са поръчали шкаф, защо са отваряли кашона? А аз отворен не съм купила и не искам да ми го отварят други хора. Да си го взимат и да ми донесат запечатан. Свериха номера на фактури, на касови бележки, ще се обадят. Казах, че и на имейла ще им оставя същото послание.
Виж целия пост
# 366
Да, дано се развият добре нещата. Мен повече би ме притеснило не, че е отворен, а ако е надраскан или повреден.
Май е най-добре човек сам да си доставя нещата. Като си взимам сам нещата, поне знам колко пакета са и от кои щандове да си ги звема - ако объркам нещо, сам ще съм си виновен.
Виж целия пост
# 367
Да се организират хора и подходящ транспорт за обемни и тежки  мебели си е сложна задача.
В случая не Икеа, а транспортната фирма имат вина.
Виж целия пост
# 368
Да, но ние договор с транспортната фирма не подписваме. Влизаме в договорни отношения с търговеца Икея.
Следователно при неизпълнение или лошо изпълнение от страна на търговеца, съвсем логично и законово, клиентът предявява претенции пред икея.

Ренус не е никакъв за клиента.
Виж целия пост
# 369
Аз не пазарувам от транспортната фирма, а от IKEA. Те са наели тази фирма за подизпълнител. Да се оправят помежду си! Въобще да не ме препращат насам-натам. Не съм от тези, дещо ще кажат: добре, не ми се разправя, както и да е. И не се отказвам когато съм права.
Виж целия пост
# 370
Съгласна съм и с двете ви.
Икеа предлага услуга за определена цена, дали те или подизпълнители ще извършат услугата си е техен избор.
На два пъти съм получавала обемни пратки и не е имало проблем.
Виж целия пост
# 371
А аз за пръв път и имам проблем! Не е ли идиотско! 😆
Виж целия пост
# 372
Ужасно е меко казано.
Виж целия пост
# 373
А аз за пръв път и имам проблем! Не е ли идиотско! 😆

Всичко ще е наред, не се притеснявай.
Ти си получила 7, а аз - 87 кашона (всякакви размери). Ако трябваше да следвам съветите на teta, щях да си осъмна с тях.
Имахме малка неточност (в детайл, не мебел), хората от рекламации бяха коректни.
Който не работи, той не греши, не се пали напразно, ММ е такава фърфотевица като тебе.
Виж целия пост
# 374
Ради, аз съм перфекционист и не обичам когато някой се кичи с такова голямо име, да си върши работата през пръсти. Да се опитва да се измъкне от отговорност, ако мине номера, ей такива неща. Ами като си сгрешил, кажи си, направи правилното нещо, не се опитвай да замажеш нещата. Харесвам мебелите на IKEA, предстои ни подновяване на всичко вкъщи, избрала съм си да е от тях, но неразбориите ме дразнят много, това е! И явно не харесвам вече начина им на работа, не им отива на претенциите. Но шведите вероятно не са съвсем наясно как точно се работи тук...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия