Време е за ИКЕА! - Тема 34

  • 39 258
  • 742
# 720
Не разбрах кое точно е леглото, но не може ли да си вземете парите от ИКЕА и да намерите мебелист да ви го изработи 1 към 1 на външен вид?
Цитат на: moonriver
[img width=496 height=600
//cdn.bg-mamma.com/MKx7/pdCmP.jpg[/img]link=topic=1350472.msg43551444#msg43551444 date=1632941065]
Не разбрах кое точно е леглото, но не може ли да си вземете парите от ИКЕА и да намерите мебелист да ви го изработи 1 към 1 на външен вид?
Здравейте,леглото е от серията Brimnes
160/200 като аз съм си закупила и таблата от същата серия.
Може,това което предлагате,благодаря за което ,но това на мен ще ми коства време,допълнителни пари,търсене на добър и сериозен майстор и накрая  каквато съм претенция Blushняма да е точно същото.
И пак казвам - на Икеа не им пука ,че ти си в това положение,заради тяхният артикул!!!
Виж целия пост
# 721
Не знам защо на ИКЕА трябва да им пука за факта, че от всички легла на света не искате друго, а само и единствено това, от което не сте доволни. Някъде трябва да се сложи чертата на отговорността на магазина все пак.
Виж целия пост
# 722
Странно, но типично за форум е това мрънкане за качество на обслужване.
Винаги в Икеа са ме ме обслужвали подобаващо - с внимание, търпение и качество, а пазарувам доста.
И последната случка от вчера: Забравих си една малка кутия с покупка. Съответно се усетих чак вечерта и отидох в Икеа, като изобщо не бях сигурна, че там съм я затрила. Кутията беше оставена от някой на информация и си ме чакаше (била забравена на бистрото), подписах се и си я взех.
В заключение - намирам политиката и персонала на Икеа за много адекватни.
Виж целия пост
# 723
И аз намирах политиката и персонала за много адекватни докато не се сблъсках с проблем. При появата на такъв, не са особено адекватни...
Виж целия пост
# 724
Странно, но типично за този форум е да разкажеш как си си потърсил правата и си се опитал да се защитиш, и да те изкарат скандалджия. Странно ми е.
Котира се овчото мълчание, като се поставя знак на равенство между него, и това да си куул Wink
Виж целия пост
# 725
Да, то хубаво да си над нещата, ама не и когато нещото струва 500 лева, да речем! Е, ако доходите ми на месец са петцифрена сума и аз няма да се правя тука в някакъв си форум на мрънкалник, но вие пък не знаете хора с такива доходи какви скандалджии са всъщност и как си търсят правата. Аз от моя мъж знам едно - тези които имат пари, имат защото знаят цената и на стотинката. А той разбира от пари, повярвайте ми! Така че, даром никой не влязъл да си вземе от магазина. Като му обещават нещо и човек си плаща за него, очаква да го получи.
Виж целия пост
# 726
търсене на добър и сериозен майстор и накрая  каквато съм претенция Blushняма да е точно същото.


Предвид и че нямате нито една публикация на друга тема освен въпросното легло.. 🧐

Множество идеи ви се дадоха тук, всичко отхвърляте. Наистина не разбирам защо си го причинявате, ако действително ви носи толкова страдания.
Виж целия пост
# 727
По принцип
Типично за форум, в който съм над 15 години, да се намерят персони - вероятно пряко или косвено засегнати от нападките и критиката по адрес на марка/фирма, да се опитват да те изкарат глупак или дребнав, или пък беден и отчаян, за да блеснат със защитната си позиция и оневиняването на фирмата. Така засегната страна трябва да се свие и да мълчи. Да, ама не. Ако един човек пропусне да защити / отстои правата си на купувач, влиза във вътрешен конфликт със себе си и не се чувства добре/меко казано/. Аз не бих се спряла само защото някой не мисли като мен или се прехласва по икеа или др.марка.
Виж целия пост
# 728
Дами, може ли помощ. Имам в кухнята шкаф за бутилки от тези издърпващите се. Като го отворя и всички бутилки падат, освен ако не са много доближени. Мисля че няма как в Икеа да няма разделител за този шкаф, но не мога да намеря такова нещо.
Виж целия пост
# 729
В моя такъв държа освен бутилки, и няколко пакета (галета, кус-кус, такива неща) и нищо не пада. Това като идея за преподредба, в случай че не намериш разделител.
Виж целия пост
# 730
Здравейте, ще помоля за отзиви/ мнения за матраците на Икеа. Предстои ни да
купуваме и се колебаем между тези на Икеа и Юск.
Виж целия пост
# 731
Ние сме ползвали всякакви техни матраци и сме много доволни. Най-старият ни е за двойно легло и тогава взехме един от най-евтините, но се държи чудесно и до днес. Пак икейски ще си купим и за новия апартамент живот и здраве.
Виж целия пост
# 732
С леглото, което купихме скоро, взехме матрак Hövag и много ни харесва. Свикнах да спя на него след 3 дни, а мм може да спи на всичко и обикновено не се оплаква. Капризната съм аз. Не обичам много меки матраци, както не мога да спя и на твърд. Този се води твърд, но за мен е точно какъвто ми харесва.
В магазина пробвах и матрак Morgedal, но ми се стори твърд и не ми хареса.
Виж целия пост
# 733
През месец август решихме да подменим обзавеждането в стаята на дъщеря ми. Отидохме в Икеа, поръчахме легло, бюро и ни направиха проект за гардероб. Гардероба е трикрил PAX, с огледални врати и нужното ни разпределение. Стойността му излезе около 1400 лева. И започна сагата. Заплащане на артикулите на склад веднага, резервация за част от корпуса, чекмеджета липсват, кошници липсват, LED лампи липсват, огледалните врати се очакват следващата седмица, но не може да направите резервация. Според обясненията на консултанта би трябвало да съберем всичко за около седмица. Ок, правя поръчка, резервация, плащам, един куп обяснения кое ще дойде сега, за кое да чакам SMS, на кой да се обадя за монтаж (ама като дойде всичко), качвам се на горния етаж да търся една кутийка с кабел за вътрешно осветление...и накрая сякаш бях прекопала нива. Както и да е, нали е за детето, пък и седмица - ще се оправим. След няколко дни дойде  поръчката - леглото, бюрото и част от гардероба. Стоварихме всичко и чакаме, щото нали гардероба без част от корпуса, без врати и т.н. Обадиха се след няколко дни, че резервацията дошла. Натоварваме пакета с дълж.2,40 в семейната кола и си го возим до вкъщи. След няколко дни - може би седмица и чекмеджетата дойдоха - пак същата процедура в товарене, возене и разтоварване. На дъщеря ми и писна да спи в хола и си искаше стаята. Добре, заявихме монтаж и дойдоха момчетата. Сглобиха каквото можаха - легло, бюро и гардероба - без кошници и осветление, но това беше дребно, най-вече гардероба си зее без врати. Артикула не излизаше по никакъв начин в системата им, ходих до магазина неколкократно - не знаят кога, не знаят дали, абе нищо не знаят. Докато тече сагата с неоткриваемите врати дойдоха кошниците, след седмица - две и осветлението. Трамбоваме с мъжа ми до Икеа, свят да ти се завие, сякаш обзавеждаме хотел. Е, посъбрахме го гардероба, ма врати няма. Най-накрая след много мейли и настояване (около 45 дни след поръчката) центъра им за обслужване на клиенти ни обърна внимание. Около 10 минути след приключване на разговора ми се обадиха, че в централния им склад имало 50 броя от така чаканите от нас врати?????!!!! Ама не излизали в системата и нещо се объркало, и т.н. Доставиха ги.Изключително грубо отношение на доставчите. Говориха ми на "ма", защото пожелах да проверя дали стъклените врати са здрави. Тях това не ги интересувало, да съм търсела Икеа.  Ами няма да ги потърся повече, мисля че от гореописаното е ясно защо. Иначе да кажа и нещо добро - монтажниците им са супер.
Виж целия пост
# 734
На тия доставчици им кажи да се запознаят с правилата на икея, с която икея пък те имат договорни отношение, а не да си прехвърлят топката.
Ти си ДЛЪЖНА да си провериш вратата дали ти е цяла, преди да подпишеш, защото не го ли направиш, от ИКЕЯ ще те отсвирят - да си гледала.

Съчувствам за сагата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия