Пазаруване от Aliexpress.com 62

  • 31 654
  • 740

aliexpress.com


ПРЕДИ ДА ПИШЕТЕ В ТЕМАТА, МОЛЯ ОТДЕЛЕТЕ ВРЕМЕ И ПРОЧЕТЕ ТУК, НЕ СМЕ ДЛЪЖНИ САМО НИЕ ДА ВИ ОТДЕЛЯМЕ ВРЕМЕ ЗА ОТГОВОРИ, ОБЯСНЕНИ ТУК ИЛИ В ТЕМАТА МНОГОКРАТНО ! Мерси!!

Има много изгодни предложения, но си иска доста ровене да се попадне на най-евтиното. (Не винаги най-евтиното е реална оферта и често има и подводни камъни и заблуди, затова чететеи питайте преди да се нахвърлите  на уж "изгодно")
Обикновено търговците са коректни понеже заплащането не е директно към тях, а към сайта и след потвърждение от нас за получена пратка им се превеждат парите.
Не се връзвайте на нереално ниски оферти от сорта на дрехи и други за 2-3-5 $, гледайте рейтинга на продавача и кога е регистриран, ако е съвсем пресен и всички артикули са му в 1 категория others,
просто го подминете, за да нямате ядове и надежди излишно.
Заплащането не е чрез PAYPAL, но е абсолютно сигурно.
Има възможност да се пусне диспут до 60 дни след заплащането.
Срока на обработка на поръчките варира от 1-2 дни до 30 дни, това го пише от на самия артикул, под цената.
Канселиране на поръчка може да се направи след появата на бутона, до няколко дни, но това не гарантира отказа и изисква се съгласие и от страна на продавача.
Доставката е различна от 2-3 седмици до 4-5 дори.
Метод на доставка При всеки продавач е различна, някои предлагат безплатна, други не, трети предлагат избор.
Търсачката можете да избирате и слагате отметки за * безплатна доставка ;* само 1 брой ;* България ;*най-евтино... за да ви излязат най-изгодните оферти, понеже има стоки, предлагащи се в лотове по няколко бр.
Условия някои продавачи имат изисквания за минимум на поръчка (примерно 10$), за да може да поръчате от тях.
Продавачите обикновено са много отзивчиви, отговарят на всички въпроси, помагат с размери, ако им се поиска пращат и снимки допълнителни.
Несъответствие и оплакванe имате право да отворите диспут, но не потвърждавайте в случая получаването на пратката понеже губите тогава право за диспут.
Диспут може да отворите 5 дни, след като продавача е потвърдил пращането.
Появява се бутон "Open Dispute". Продължителността му е 14 дни, ако не ескалирате. В диспута имате вие и продавача дума и опит за договаряне, ако няма споразумение се преминава във  Вземане на решение от Али.
Възстановяване/връщане на пари - продавачите имат практика, ако се налага да ни връщат пари да ги върнат чрез paypal, защото предпочитат да не им се отваря диспут.
Замразена поръчка означава, че продавача се преглежда - има съмнение за измама, след решение ще получите известие и евентуално връщане на парите по сметка.
Парите се връщат в срок от 7-10 дни в сметката.
Таобао Много от продавачите имат и магазини в Таобао, съответно ще ви ги покажат и можете да се договорите за изпращане на артикул от Таобао и без посредник.
Чат Винаги може да се кореспондира и с тях онлайн като е отбелязано кога са на линия, но имайте предвид часовата разлика, не винаги отговарят.
МагазинитеМного от продавачите имат по няколко магазина, може да се направи запитване лично, при което да ви комбинират, дори и ако 1 артикул го нямат в 1 магазин, го добавят същия като от 2 магазин,така може всичко да е от 1 търговец.
Отстъпки Доста често, като им се пише са склонни да намалят цената си, но за целта предварително трябва да сте се договорили и да не сте направили все още заплащането, а само поръчката т. е. при поръчката променят цената,след което вие може да заплатите новата цена.
Договорено Намаление при съгласие на продавача да намали от цената, избирате артикула, натискате place order, след което чакате продавача да промени цената.
Получавате известие на мейла...payment adjusted, след което отново влизате в поръчката и правите плащането.
Кодове и купони Сайтът рядко  предлага универсални кодове за отстъпки, но има някои отделни търговци, които на личната им страничка пише GET COUPON, като го натиснете и после си влезете в профила My Aliexpress-My coupons -Seller Coupon и се вижда получения код, но те обикновено са за 2$ и могат да се използват при поръчки над 30 или 50$, всеки е различен, както и има давност около 3 дни.
При регистрация в сайта пишете ваш личен адрес, а не на пощата, получавате известие за получена пратка, която да вземете от пощ. клон.

ПРОБЛЕМ С ПЛАЩАНЕТО На поръчката има бутон Want To Claim. Натискате го и се отваря страница, в която трябва да се прикачат три документа:
1. Копие на личната карта. Спокойно можете да закриете ЕГН и номер на картата (или част от тях).
2. Копие на кредитната карта. Само предната страна, не съм сигурна дали можете да закриете част от номера, но името трябва да съвпада с това на личната карта.
3. Банково извлечение на транзакцията, че плащането е преминало в банката. Може и принтскрийн, ако имате онлайн банкиране

ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ - САМО ЧАТ

Заплащане чрез ВИЗА  Маестро и Master Card - всякакъв тип!
Премахване на запаметен карта/данни https://intl.alipay.com/user/queryUserBindCard.htm?locale=ru_RU
Известие след направена поръчка, получавате на мейл известие, че заплащането е минало успешно.
След няколко дни, в рамките на посочения срок за обработка на поръчката, ще получите съобщение с номер на поръчката,в което ще е посочен и номера за проследяване на пратката.


Номера за проследяване става валиден след около 7 раб. дни след получаването му.
Винаги може да си виждате номера за проследяване в самата поръчка отдолу.

!!!!!!!Не се притеснявайте излишно, ако номера не ви показва данни за местонахождение, не значи, че не е наред, изчакайте спокойно около 3 седмици, после проверявайте в БГ сайт на пощите.

##ИНСТАЛИРАЙТЕ приложение, което автоматично ще ви намира най-евтината съща стока в сайта
https://chrome.google.com/webstore/detail/aliexpress-shopping-as … dbpbilijdghoggkim
ВСЯКАКВИ ВЪПРОСИ И ТЕХНИ ОТГОВОРИ, МОЛЯ ЧЕТЕТЕ ТУК

Сайтове за проследяване
LVS пратки - следете http://www.bpost2.be/bpostinternational/track_trace/find.php
www.17track.net
1. Пействаш номера в полето Enter your postal numbers
2. Натискаш Track
3. Отдолу проверяваш Destination - да пише България
4. Най-вдясно под Operate натискаш Details
5. Отдолу излиза текст на китайски, копираш и превеждаш с google translate

http://www.hongkongpost.hk/
post-tracker.ru
trackitonline.ru
intmail.183.com.cn
sao.cn

Български пощи - тук инфо за пратката се появява едва след като е влязла в страната, не и преди това -  http://www.bgpost.bg/?cid=176

ПРОГРАМА за проследяване на пратки
Една полезна програма за проследяване на международни пратки. Трябва да се инсталира на компютъра.
http://www.trackchecker.net
Инструкция за ползване на тази програма,направена от heros e тук: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=663504.525  № пост 539


Точки и купони - в момента coins  могат да се трупат от мобилно приложение с игрите, като се използват след това за персонални магазини, има и универсални купони в точно 10 :00 ч сутрин БГ време, но за секунда всичко се изчерпва.
Нива А0, А1, А2, А3, А4 на всеки потребител - това е ранг, който ви издига спрямо сумата на направени поръчки като съответно и спада при липса на такива. Рангът спомага Единствено за по-бързо решаване на диспути и като цяло нищо съществено.

Искате да си връщате печалба **% от стойността на всяка поръчка, може да го направите като трупате пари чрез сайта http://www.extrabux.com/, както и доста други, които при споделяне на реферален линк носи повече приходи за страните. Публикуването на рефелали тук е забранено.
Повече инфо тук в темата http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=714661.0
Може да се регистрирате и чрез покана от приятел като 2 страни автоматично печелят 5$.
При наличие на 10 $, може да си ги изтеглите и използвате.
* моля линкове за регистрация да не се разпространяват в темата, а само на лични при молба
БГ сайт, връщащ 1% от поръчки http://pesti.bg/, при поръчка, за стъпка на плащане влизате през сайта Пести.бг, за да мине от там плащането, след което пишете на сайта от "връзка с нас" номера на направената поръчка, за да ви я приемат и въведат.

Мито и ДДС Според новия закона в БГ, При поръчване на стока, в предпоследна стъпка ,преди заплащане излиза поле , в което ви показва каква сума ДДС ви се начислява и дължите при заплащате в сайта, съответно тук получавате БЕЗ допълнителни такси за пратки до 150ЕВРО,
Профил Може да получите ниво VIP Silver /Gold/Platinum, ако направите поръчки за над 1000 $ и нагоре растете, но не дава особени привилегии.
След получаване на пратката, не забравяйте да поставите оценка на продавача, както и вие ще получите по-късно.

За фирми :попълнете си данни за фирма в начало на профила горе с червени букви в полето.

МЕТОД НА ДОСТАВКА China post, Hongkong post - тук не се заплаща такса за доставка освен, ако сумата не подлежи на ДДС/МИТО.
Singapore post - също, но обикновено е ДОСТА по-бърза доставка ДО 10 ДНИ
ТNT, DHL, EMS ... -ИДВАТ НА МИТНИЦА !!! - заплаща се

тема с въпроси и отговори за МИТНИЦИТЕ http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=933639;topicrefid=20
  http://www.bg-mamma.com/?topic=1051311
линк за повече инфо при получаване на стоки от страни извън ЕС -
ТЕМА ЗА РАЗМЯНА НА НЕУСПЕШНИ ПОКУПКИ

FACEBOOKстраницата ни за отзиви и снимки
ТЕМА свързана с проследяване на пратките ни
Тема и Блог на РУСКИ за  сайта
http://aliexpress.com.ua/
http://thedomainfo.com/go/?domain=aliexpressblog.ru

http://shophelp.ru/forum/forumdisplay.php?f=265


СТАРА ТЕМА :https://www.bg-mamma.com/?topic=1331502.750

ВЪВ ФБ има няколко групи с линкове на стоки реплики в Али, показани под СКРИТ ЛИНК.[/u]
търсене на Repliki
Adidas - Adey / Adi / Addas/
Alpinestars - A STARS
Asics - ASKS
Burberry - BUR / Berry
Calvin Klein - C K
Chanel - CC
Diesel - Die / Dies / Diezel / Dsl
Ecko - Rhino
Emporio Armani - A X / E A
GAP - G A P
Hollister - H C O / Hollistes / Hollistants
Lacoste - Crocodile / Croc
Louis Vuitton - L V
Mizuno - MZ
New Balance - N shoes
Nike - NK
Oakley - O
Prada - Pra / Prad / Prd
Puma - P-U-M-A
Ralph Lauren - Horse / R L
Ray Ban - RB
Rolex - ROLE
Tommy Hilfiger - Tommis
Yves Saint Laurent - Y S L
Zara - Zar / Za
philipp plein-Philpp, philippe,Philipp

Relógios:
Armani – AR, Ea7
Citizen - AT/BR
Diesel - DZ
Hugo Boss - HB

Виж целия пост
# 1
Странно. Не трябва да Ви начислява ДДС.

Сайта начислява ДДС само за продукти до 150$. Всичко над тази сума, дори с доставка от Китай, няма такса ДДС при плащане.
Примери в скрит текст.
Скрит текст:

Виж целия пост
# 2
На мен ми добавя VAT над 150USD, не съм го тествал на практика, но поне така пише.
Виж целия пост
# 3
Мисля мешате валутата. Вероятно за това има разминаване. В Европа работят с Евро та затова лимита е 150 Евро не долари. Дали това не е причината за ефекта?
Виж целия пост
# 4
Мисля , че над 150 евро пак тук ще си се плаща ДДС и мито , а не през сайта .
Виж целия пост
# 5
150€ са $178, на мен ми начислява ддс и над тази сума.
Виж целия пост
# 6
Здравейте,някой има ли проблем със сайта на Алиекспрес?Приложението на телефона ми работи,но през компютър не мога да вляза,опитах и през забравена парола,но мисли и накрая изписва ,че няма достъп до този сайт. Пробвах през всички налични браузери,от имейла и не става. Пробвах през Google на телефона -същата история.
Виж целия пост
# 7
Аз влизам без проблем от лаптопа, не знам защо при Вас така се получава 🤔
Виж целия пост
# 8
150€ са $178, на мен ми начислява ддс и над тази сума.

Аз бях избрал артикул за $360, интересно ще е ако си платиш веднъж ДДС, може ли после това да се укаже при попълване на митнически документи и да се доплати само мито, ако има.
Виж целия пост
# 9
Здравейте, може ли малко помощ. Понеже за първи път поръчвам от AliExpress, получих това в съобщения Оформят ми се две пратки от 2 различни магазина в сайта. От единия пратката е изпратена и пише, че пътува. Не ми е ясно според това съобщения какво трябва да се направи, да си откажа поръчката и да поръчвам отново или да чакам Cry
Виж целия пост
# 10
Да ,да анулираш поръчката и да я направиш наново ,цената ще е същата.
Виж целия пост
# 11
Сега ще плащаме ли такса на български пощи, независимо от цената на поръчката?
Виж целия пост
# 12
не, ДДС е платено предварително
ако ти поискат отново ДДС да заплатиш запази разписката, за да ти го възтановят
Виж целия пост
# 13
Здравейте,някой има ли проблем със сайта на Алиекспрес?Приложението на телефона ми работи,но през компютър не мога да вляза,опитах и през забравена парола,но мисли и накрая изписва ,че няма достъп до този зайт. Пробвах през всички налични браузери,от имейла и не става. Пробвах през Google на телефона -същата история.
Аз имам същия проблем, не знам на какво се дължи 🤔
Виж целия пост
# 14
Здравейте,някой има ли проблем със сайта на Алиекспрес?Приложението на телефона ми работи,но през компютър не мога да вляза,опитах и през забравена парола,но мисли и накрая изписва ,че няма достъп до този зайт. Пробвах през всички налични браузери,от имейла и не става. Пробвах през Google на телефона -същата история.
Аз имам същия проблем, не знам на какво се дължи 🤔

IПочистете си кеш-а и пробвайте...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия