Има ли смисъл от Комисията за защита на потребителите?

  • 4 818
  • 53
# 15
..... защото заключениията на КЗП имали препоръчителен характер и те можели да не се съобразят с тяхното решение. Само съд можел да ги задължи. ...


Именно!
Виж целия пост
# 16
"Факт е, че ако отсрещната страна НЕ ЖЕЛАЕ да бъде изрядна, то точно КЗП изобщо не е силата, която ще ги промени."
Ще ги промени и още как! КЗП налагат големи глоби!
Лично съм подавала оплакване за магазин, в който не се спазва работното време. Е аз искам да знам, че като ида в работно време, ще мога да пазарувам. Собственичката, обаче, мислела, че щом си е нейния магазин, може да си ходи до тях на горния етаж когато си иска. Да, ама не. Работното време трябва да се спазва. Беше глобена.
Виж целия пост
# 17

Ще ги промени и още как! КЗП налагат големи глоби!
 

И колко големи са тези глоби? Щото аз знам за 300 лв. Ако изобщо ги плащат. Обикновено отиват в графа "Ще имат да взимат" и толкоз по въпроса.
Въпросната собственичка може да е била глобена, а може и да не е.

Пък и "глобата" е точно толкова наказание, колкото и заплахата "Ще ти откъсна ушите!"
Ми добре...
Виж целия пост
# 18
Плащат ги. Прочети съфорумката с историята с хотела. Дали щяха да и́ звънят с оферта и молба да оттегли жалбата?
На мен за пералнята като ходих да ми я сменят, ме помолиха ако има проблем, да не пиша на КЗП, а да се обърна към тях, за да решим проблема. Това е голям магазин, чиито собственици едва ли се страхуват от 300лв глоба.
А собственичката на магазина до нас беше глобена, глобата и́ беше над сумата, която си писал/а.
Виж целия пост
# 19
Най-вероятно съм прочела съфорумката /благодаря за напътствието/, но съм била и вътре, в цирка.
Не разчитам само на ЕЖК. Най-вероятно знам какво пиша.
Виж целия пост
# 20
Ми хубаво 😉
Виж целия пост
# 21
Аз бих приложила глоба, която да отговаря на оборота.
Виж целия пост
# 22
Цитираните хотел и голям магазин може да не искат да се разправят с КЗП не заради глобите (не знам какви са), а заради лошата реклама. Един недоволен клиент, особено активен в социалните мрежи може да нанесе много щети като отблъсне други потенциални клиенти. А колко им пука на една банка или измислен интернет магазин за имиджа е друг въпрос.
Автора не се обади повече и не разбрахме развитието на казуса.
Виж целия пост
# 23
Аз съм подавала жалба в КЗП два пъти. Първо за Виваком - 7 страници сага, не ми се обяснява вече. После за дребна покупка от малък хранителен магазин, където промоционална стока на касата бе таксувана на редовна цена и аз забелязах секунда, след като излязох от магазина. Обяснение - ми тя изтече промоцията, ама сме забравили етикета.
За Виваком имаше някакво движение, но в крайна сметка така и не разбраха точния проблем и не ми помогнаха, а за втория - имах си входящ номер на жалбата и обещание до 30 дни да получа имейл с отговор и така и си останах с чакането. 
Но пък най-добрата ми приятелка през последните 2 месеца два пъти получава помощ от КЗП при отказ да ѝ бъде възстановена сумата след покупка на дефектна стока. Много бързо се оказа, че връщане на пари е възможно и ѝ звъннаха собствениците на магазините след 4 - 5 дни да отиде в магазина и да си вземе парите обратно. (За гривна Пандора и сандали от Хуманик). Но нейната майка е адвокатка и ѝ помогна да си напише хубаво жалбите, та може би има значение как точно описваме проблема.
Виж целия пост
# 24
Веднъж само съм писала до тях при проблем с Виваком. Отговориха ми, все едно са на заплата при тях. А все пак съм била права щом от имейла до самите Виваком имаше ефект и проблема се реши.
Виж целия пост
# 25
Да, има смисъл. По-скоро от темата няма смисъл. Приложете документите, които трябва и така.
Дайте ми имейл да ви изпратя документи.
Виж целия пост
# 26
Че защо на мен
Виж целия пост
# 27
Защото ти искаш документи.Друг не иска.А документи имам много,за да потвърдя това,което твърдя.
Виж целия пост
# 28
Joy
Съфорумката има предвид да пратиш документите на комисията, не на нея.
Виж целия пост
# 29
Със сигурност е пратил вече документите.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия