Има ли смисъл от Комисията за защита на потребителите?

  • 4 740
  • 53
# 45
А мейлче или обратна разписка, че са получили документите ти и почват да разглеждат, получи ли?. Да не се окаже, че действително не си изпратил документи.
Имам имейл,че жалбата е регистрана.И понеже е регистрирана получавам отговор.
Виж целия пост
# 46
Тъй, и какви документи точно липсват, трябва да са описани?
Виж целия пост
# 47
Аз съм типичен пример за абсолютно правилно подадена жалба, подкрепена с всички документи, отговорено ми е, че съм в правото си, но КЗП не могат да намерят собственика, да си го търся аз. И ме уведомяват, че освен мен, има още много други също в правото си, но и по техните жалби по същия казус, не могат да направят нищо, защото пак не могат да намерят собственика. Това изобщо не ми изглежда нормален отговор от държавна институция, при положение, че очевдино има множество еднакви нарушения, ние да се оправяме.
Виж целия пост
# 48
Според мен има смисъл. Просто е на късмет на какъв служител попаднем.
Виж целия пост
# 49
А как е възможно да не успееш да намериш собственика на дадена фирма? Вярно, е че се дават много грешни или не съществуващи адреси при регистриране на фирма, но все пак си има канали за установяване на адрес на дадено ФЛ.
На мен също ми предстои да подавам жалба до КЗП, НАП и Прокуратура за нелоялен търговец, предлагащ електроуреди за готвене, които са опасни за здравето.
Виж целия пост
# 50
А как е възможно да не успееш да намериш собственика на дадена фирма? Вярно, е че се дават много грешни или не съществуващи адреси при регистриране на фирма, но все пак си има канали за установяване на адрес на дадено ФЛ.
На мен също ми предстои да подавам жалба до КЗП, НАП и Прокуратура за нелоялен търговец, предлагащ електроуреди за готвене, които са опасни за здравето.

Точно, и аз това се чудя. И как ако те не могат да намерят собственика, да го намеря аз и да го съдя? Но пък съм официално уведомена за това ми право.
Виж целия пост
# 51
Гледам,че не е писано отдавна в темата,но се надявам някой да отговори.
Знаете ли как редактира пусната вече жалба?
Получих имейл,че жалбата ми е върната за корекция и като проверих някои от данните ми са се попълнили на латиница и трябва да ги коригирам.
Гледах,гледах и не намирам начин.
Виж целия пост
# 52
Гледам,че не е писано отдавна в темата,но се надявам някой да отговори.
Знаете ли как редактира пусната вече жалба?
Получих имейл,че жалбата ми е върната за корекция и като проверих някои от данните ми са се попълнили на латиница и трябва да ги коригирам.
Гледах,гледах и не намирам начин.
Формата е за подаване само на НОВИ жалби и сигнали! Ако желаете да допълните подаден/а вече от Вас коректна/тен жалба/сигнал, изпращайте допълнителната информация на имейл info@kzp.bg. В поле „Относно“ на имейла въведете входящия номер на документа (жалба/сигнал) или датата на подаване
Виж целия пост
# 53
Според мен няма смисъл от тази Комисия, ако ще “пази” някой или не й се работи.
Преди около четири години подадох жалба за опасен продукт ( дреха, която се оказа с малки падащи топчета) за много малко дете, освен това и несъответстваща  на снимките , описанието и посочената материята. От КЗП ми изпратиха 1- 2  безсмислени имейла и нищо повече. Сайтът е известен, регистриран на ЕТ (поне тогава беше, скоро не съм проверявала) и излизащ от първите при търсене на бебешки и детски дрехи.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия