Riu Helios Paradise Sunny Beach

  • 580
  • 2
Със семейството ми искахме да отидем на лятна почивка по повод наш семеен празник, като периодът е от най-активните за сезона и съответно и цената не беше никак ниска, но това, което получихме, беше отвратително ниско качество, арогантен и груб персонал, дискриминационно отношение и се превърна в една от най-лошите ни почивки.
1. Още при настаняването, въпреки че сме с малко дете и сме избрали по-скъпа стая, получихме най-крайната такава, до която се стига през три коридора, а това с малко дете е цяло приключение.
2. Стаята уж се почиства всеки ден, но уж.. не се изхвърля боклук, не се вземат празните и мръсни чаши с дни наред, чаршафите са скъсани и дори и да има нужда, не се сменят през целия престой, колкото и дълъг да е той. Банята не се зарежда дори с елементарни принадлежности. Душът беше счупен. Та почистване може да се каже, че няма.
3. Някакви "майстори" нахлуха в стаята, докато спим с детето, без предварително предупреждение.
4. Хавлиите за басейна са скъсани, направо раздрани, очевидно никога не са подменяни.
5. Храната в основния ресторант е под всякаква критика, най-ниско качество, просто гнусна. Знаейки това, от хотела предлагат резервации за тематичните им ресторанти, които е почти невъзможно да направиш, защото се случват през приложението им, което не работи или се редиш сутрин в 8 часа на километрични опашки в ресторанта. След някаква успешна по чудо резервация, персоналът започва през 5 мин да идва и да напомня кога затваря ресторанта с думите: Остават ви еди си колко минути и трябва да напуснете. След 4 напомняния през няколко минути детето отказа да яде, за да не закъснеем с напускането.
6. Персоналът в хотела обсъжда вулгарно гостите, разчитайки че всички са чужденци и не разбират. Сервитьорките вървят с ножовете напред и минават с количките буквално през децата, просто там е като на война.
7. На басейна и на плажа се запазват чадъри с хавлии, което само по табелите е забранено, но спасителите не правят нищо по въпроса, така че да си намериш място, ако не си станал в 6, е невъзможно. В същото време, на плажа, дори за малко да отсъстваш, един приличащ на затворник тип, ти хвърля вещите в един общ куп и после - каквото намериш. Това, естествено, се прави, в случай че чуждестранни туристи са харесали точно твоето място, защото този хотел не е за българи, те са дискриминирани, толерират се само чужденците. В допълнение, пред децата така нареченият спасител се бие с туристи на плажа. А междувременно, шезлонгите на басейна се пазят с вещи още през нощта и няма кой да ги пипа. На плажа обаче ползвани хавлии по време на пандемия се оставят на общ куп, от който хората да си търсят своите.
8. Уж има мерски, но всъщност отново само на теория. Диспенсърите за дезинфектанти са празни с общото за всеки случай оправдание на г-жа управителката, че има много гости (а като има мн гости, се предполага да са събрали достатъчно средства).
9. Маски се разхождат навсякъде, чаши, сламки, няма кой да ги почисти, едни са с маски, други без, всичко е само за пред проверяващите.
10. И за финал, защото просто не искам да изживявам целия този ужас, при разговор с управителката тя всичко извинява с големия брой хора - ами той е толкова голям, колкототе самите те определят, като нямат капацитета да го обслужват, да не го приемат. И на въпроса какво решение предлага за всичките ми проблеми, отговорът е шаблонен, клиширан и лишен от всякакво съдържание - Вашето мнение е важно за нас. Като я попитах какво ще направи като е важно, тя просто вдигна рамене.
В заключение, бих обобщила, че не очаквах всичко това от точно този хотел. Безкрайно съм разочарована! Този хотел е за бедни чуждестранни туристи, но не и за българи, които държат на елементарно качество и услуга, казвам пак "елементарно". И откъм качество, и откъм обслужване, хотелът не заслужава и една звезда. Съжалявам за всяка секунда, прекарана тук, защото наистина бях "прекарана". Нито в България, нито в чужбина съм била на подобно място, на което нищо да не е на ниво!
Виж целия пост
# 1
Да, да, да, четох ви отзива и във фейсбук.

Приложете снимков материал в оригинал, щото да плюе всеки може.

Още повече новорегистрирани конкуренти или недоволни и уволнени служители.
Виж целия пост
# 2
Без снимков материал точно за този хотел няма как да ви повярвам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия