Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Самостоятелна форма на обучение

  • 976
  • 7
Здравейте,
Ще съм благодарна, ако някой сподели преки впечетления от самостоятелната форма на обучение при деца под 16г. Интересува ме не толкова как се отразява на социалния живот на детето, а по-скоро успява ли да се самоорганизира, ползва ли частни учители, изпитът върху такъв обем информация проблем ли е...  Също и дали всяко училище предлага такава форма на обучение.
Виж целия пост
# 1
Семейството ми използва тази форма шеста година, като с различните деца сме минали вече през всички класове от ПУК до 7. Не всяко училище предлага СФО. Останалите въпроси са много субективни. Зависи от детето, от досегашните му навици, от родителите. Ние не сме ползвали частни учители по страндартните учебни предмети; децата ходят на занимания по изкуства, спорт и ако си харесат език, по който не  можем да помагаме.  Изпитите са предимно писмени, под формата на тестове, и естествено, зависят от учителите, които ги изготвят, но по мои наблюдения през годините като цяло не затрудняват кой знае колко децата.
Виж целия пост
# 2
А дипломата която получават различава ли се от тази на редовно учещите?
Виж целия пост
# 3
А дипломата която получават различава ли се от тази на редовно учещите?

Не, само на реда за форма на обучение пише "самостоятелна". Няма абс никакво значение за нищо - от детските надбавки и картите за транспорт до продължаването на образованието в друга форма и друго училище.
Виж целия пост
# 4
А дипломата която получават различава ли се от тази на редовно учещите?

Не, само на реда за форма на обучение пише "самостоятелна". Няма абс никакво значение за нищо - от детските надбавки и картите за транспорт до продължаването на образованието в друга форма и друго училище.
Това е по преценка на директора нали? Сигурно могат да откажат?!
Виж целия пост
# 5
Не разбирам въпроса. Кое да е по преценка на директора? Какво пише в дипломата и за какво служи тя, със сигурност не е въпрос на преценка. По преценка на директора (и учителския съвет) е дали училището изобщо ще предлага СФО или не. Ако предлага, също не е по преценка  на директора дали ще позволи конкретно дете да се обучава в такава форма или не. В изключителни случаи може да даде препоръка за друга форма.
Виж целия пост
# 6
Не разбирам въпроса. Кое да е по преценка на директора?
Класната ми отговори, че в нащо училище не се предлага такава форма на обучение.
Виж целия пост
# 7
Здравейте! Ако детето има проблем от психологическо естество защо първо не се свържете с училищния психолог. Щом е с диагноза в аутистичния спектър сигурно работите с психолог, но той не би могъл да оцени средата и проблема и да намери решение  така както би могъл да го направи училищния психолог. Не бързайте с решение, което ще извади детето от среда в която има възможност да общува с връстници. А и при нужда вероятно може да се премести в друг клас детето.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия