Лидл 156 - Октомврийски заигравки

  • 112 200
  • 2 440
# 600
Аааа..при законите е различно. Някои норми си влизат в сила веднага. Други важат само за нови, не за заварени, хипотези.

А как е с лидлските правила....еми сложно е.

Соул, ти не беше ли им писала и имаш писмен отговор от тях точно за това? Или друг писа...ако да, добре е да се постне отговора на 1 стр.
Виж целия пост
# 601
Точно така, имам и официален отговор, че за покупки преди 01.10.2021 срокът за връщане е 90 дни. Въпросът е, че не може със задна дата да прокарват правила. А иначе може от сега за след м. май 2022 г. да обявят нещо, ако искат.
Виж целия пост
# 602
Друго имах предвид, няма значение де...

Видях че на кренвиршите пише, че 2 дни е срокът им след отваряне на опаковката.
Къде съм бляла, че не съм го видяла...
Виж целия пост
# 603
Ами, споделете го това "черно на бяло", защото аз нищо официално нямам...😃 Да знаете преди когато срокът беше 90 дни как се упорствали някои кариери, че не мога да върна стока (в перфектно състояние, неразопакована)...
Виж целия пост
# 604
Купувал ли е някой от малките метални кутийки на които пише "шивашки принадлежности" за 2.99лв? Какво има в действителност вътре?
Виж целия пост
# 605
На всяка отзад си пише. Аз видях само с карфици и с безопасни игли.
Виж целия пост
# 606
Здравейте!
Някой има ли впечатления от ваничката за крака от утре? От много време искам да си купя, за да си поддържам краката чисти и мекички и сега май се навих, но ще се радвам на мнения тук.
Виж целия пост
# 607
На всяка отзад си пише. Аз видях само с карфици и с безопасни игли.
Аха. И креда имаше и други...
Виж целия пост
# 608
И аз да се включа със ситуация от лятото.
Взимам ли смесител за кухнята ( скоро имаше такива, но хромирани, моя е керамичен, черен) със душ.
Започна ММ да го монтира( след 6, 7 дни от покупката ) , отваря кутията ( която взехме с АЛАРМА от рафта) и вижда че почти НИЩО няма😯  нито меки връзки..разни болтчета и т.н.
Обаче ММ вика не мога да се разнасям пак до Лидл имаме си от предишния смесител, монтирам си го и всичко е ток..да ама не...
Не отговарят някакви отвори и не знам си  какво и ММ решава че по лесно и бързо ще е да отиде до близката железария и купи , нооо и тук греда .
Тия Лидлските били някакви си не знам какви...🙃
А даже не видял, че тежестта с която всъщност стои смесителя(  душа ) и без която дефакто въобще не може да се ползва СЪЩО Я НЯМА. 😦
Ядосва се и им отива на Лидълци и те му казват, че не може да са сигурни че той не си ги е взел нещата...
И той им казал, че на него не му трябват НЕЩАТА а иска работещ смесител..разказал и това че си купил от железария нещата ,но не са  паснали..
Дали му бяха друг де в крайна сметка..
Но това,  което не очакваш може да ти се случи в Лидл..да знаете 😆
Виж целия пост
# 609
Аз бях писала нещо подобно през пролетта - прибирам се с лампички-украса за балкона, отварям - няма адаптор. Кръгом в магазина - касиерката казва "ако искате потърсете си друг комплект", отивам да търся - 9 от 10 опаковки бяха без адапторите. Касиерката никак не беше изненадана.
Виж целия пост
# 610
Рядко казват така..че ти си взел частите.
Дори не поглеждат в кутиите, писало се е много тук.
 В крайна сметка са му го заменили, нали.

И аз да се включа със ситуация от лятото.
Взимам ли смесител за кухнята ( скоро имаше такива, но хромирани, моя е керамичен, черен) със душ.
Започна ММ да го монтира( след 6, 7 дни от покупката ) , отваря кутията ( която взехме с АЛАРМА от рафта) и вижда че почти НИЩО няма😯  нито меки връзки..разни болтчета и т.н.
Обаче ММ вика не мога да се разнасям пак до Лидл имаме си от предишния смесител, монтирам си го и всичко е ток..да ама не...
Не отговарят някакви отвори и не знам си  какво и ММ решава че по лесно и бързо ще е да отиде до близката железария и купи , нооо и тук греда .
Тия Лидлските били някакви си не знам какви...🙃
А даже не видял, че тежестта с която всъщност стои смесителя(  душа ) и без която дефакто въобще не може да се ползва СЪЩО Я НЯМА. 😦
Ядосва се и им отива на Лидълци и те му казват, че не може да са сигурни че той не си ги е взел нещата...
И той им казал, че на него не му трябват НЕЩАТА а иска работещ смесител..разказал и това че си купил от железария нещата ,но не са  паснали..
Дали му бяха друг де в крайна сметка..
Но това,  което не очакваш може да ти се случи в Лидл..да знаете 😆
Виж целия пост
# 611
Teта, обаче след 01.10. какво ще казват с новата политика за "търговския вид" и "преценката на служител" не е ясно...Май имаше и писано нещо за липсващи части...че не се приемат...Разбира се, абсолютно не съм против да се връщат неща в добър търговски вид и аз самата винаги съм връщала/заменяла неща в максимално добър вид (дори разпечатаните кутии съм отваряла изключително внимателно, без да ги късам, без дори леко намачкване). Просто понякога клиентът си купува "изненада в кутия" и е редно в такива случаи да уважават рекламацията. Дано да няма проблеми и в бъдеще, но не съм на 100% убедена засега. 🙂
Виж целия пост
# 612
Аз коментирах конкретен пост, касаещ минало време. Редно е да сме обективни..не всичко е черно.

А за бъдещи покупки...след каса отваряме и проверяваме. Или в магазина още. Това са вариантите да сте сигурни че всичко е вътре.
Виж целия пост
# 613
Здравейте!
Някой има ли впечатления от ваничката за крака от утре? От много време искам да си купя, за да си поддържам краката чисти и мекички и сега май се навих, но ще се радвам на мнения тук.
За мен много успешна покупка. Прави много приятен и наистина релаксиращ масаж и краченцата ми стават като нови.
Виж целия пост
# 614
Тета, обективна съм. Но не всичко е и бяло. Аз лично малко си промених мнението за това какво ще купувам от Лидъл (и дали изобщо) покрай неяснотата в новата им политика.
 Надявам се новите им правила поне да възспрат малко "вандалите" които късат и размятат опаковки по пода (нищо лично, ако в темата има пишещи които го правят, но аз винаги съм била стриктна и не съм късала опаковки, внимавала съм и за етикетите, старала съм се да не разхвърлям нещата в кошовете със стока).
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия