Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 4

  • 46 378
  • 741
Добре дошли в новата тема за AboutYou.bg!

Сайт: https://www.aboutyou.bg/
Телефон: 00 800 118 4977** Безплатно обаждане: Пон.-Пет: 8:00-22:00ч, Съб.-Нед. и на празници: 9:00 -20:00 ч.
Формуляр за контакт: https://www.aboutyou.bg/h/contact
Намерих и този мейл някъде из страниците с информация, не знам доколко е актуален: obsluzhvanenaklienti@aboutyou.bg (https://www.aboutyou.bg/h/%D0%B2%D0%B0%D1%83%D1%87%D0%B5%D1%80%D … B8/q-360014777160)

Работят с Еконт. Има опция Преглед, но няма опция Тест!


AboutYou.bg предлага дрехи, обувки и аксесоари от над 2000 марки с безплатна доставка и връщане. (Възможно е да има минимална стойност на поръчка при определени методи на плащане: https://www.aboutyou.bg/h/%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D … B0/q-360014777020).
Връщането може да бъде извършено до 100 дни след получаване на поръчката. Могат да бъдат върнати както всички артикули от една поръчка, така и само част (или само един) от тях.
Ето някои полезни линкове относно:

Ето всички тези категории с полезна информация: https://www.aboutyou.bg/h, а ето и общите условия: https://www.aboutyou.bg/general-conditions.

От време на време има налични кодове за отстъпка от различни инфлуенсъри (те са най често за 15% отстъпка, като обичайно могат да се използват за поръчка над 100 лева), а понякога се появяват и други. Следете темата и поглеждайте последните страници - имаме много потребители, които споделят кодовете и улесняват всички останали пазаруващи. Благодаря ви от името на всички! Flowers Hibiscus
Тези кодове важат и за вече намалени артикули от повечето марки, но за някои не "хващат". (В първата тема Манго беше чест пример за марка, чиито намалени продукти не се намалят допълнително от тези кодове.) Моят съвет е винаги да пробвате дали ще се получи. От проба глава не боли, но пък ако стане, бюджетът ще е щастлив! Smiley В скрит текст една извадка за кои марки не важат:

Скрит текст:


Понякога получавате персонални кодове, например за забавяне на поръчка (той е 10% според споделеното досега) или за рожден ден (20%). Следете си профилите за такива благинки. Simple Smile По време на някои по-мащабни промоции е възможно да не важат никакви кодове!


Имам молба към всички вас. В сайта има наистина огромно разнообразие от марки, така че ако споделяте какво сте поръчали, как са размерите, впечатленията ви от комфорт и материи и т.н. и т.н., ще помогнете на всички останали. Simple Smile Благодаря предварително!

Малко за размерите:

Скрит текст:
Под избора на размера при даден артикул има съвети за размер. Там си въвеждате ръст, килограми, силует, години, дали искате свободно или стегнато и пр. и ви дава препоръки кой размер да изберете.
(Моето лично мнение е, че трябва да си потърсите информация за размера в официален сайт на марката или други сайтове (за предпочитане с коментари), преди да поръчате. Понякога това отнема време, понякога е невъзможно, но знаем, че няма стандарт и всяка марка си шие по собствени размери.)
В предишната тема имаше разминаване и на материя на дреха – 100% памук по описание в AboutYou, а реално се оказа 100% полиестер. Затова отворени на четири очите и проучване му е майката. Simple Smile
Положителното е, че в крайна сметка безплатното връщане спестява негативните емоции до голяма степен.


Малко за връщането от мнения от предишната тема:


Скрит текст:
Връщането е много лесно – същата опаковка, в нея има един лист (документ за връщане), който се слага вътре, а в долната му част има принтиран стикер, който лепиш на опаковката върху стария. И мяташ в Еконт.
На документа нищо не пишеш. Отлепваш етикета за връщане и го залепваш на плика, а артикула и документа се слагат в самият плик.
Можеш да ползваш същият плик от About you. Има лента Open Here и отваряш от там. След това си има още една лепенка, така че да се ползва още един път плика.
Не е задължително да е в същата опаковка. Може да използвате Ваша опаковка или да закупите такава от Еконт.
Ако сте загубили въпросния документ, в профила си в платформата може да генерирате нов. Ще трябва да го принтирате и да го залепите върху плика.
В самия сайт в раздел поръчки има бутон Върни артикул. А именно избираш артикулите, които искаш да върнеш и генерираш нов документ за връщане и за транспортиране. От прочетеното стигнах до извода, че тази стъпка може да се направи при липса на документ за връщане или ако искате поръчката ви за връщане да се обработи по-бързо. Демек ако имате 10 артикула и посочите само 1-2 за връщане обработката по връщането на пари става много по-бързо, тъй като улеснява работата на екипа на AboutYou. В някои от коментарите бях прочел, че при някои хора е имало забавяне по-голямо от 14 дневния обявен срок и мисля, че точно това е причината, че не е изготвена товарителница с точно тези продукти, които искаме да върнем.
Цитат от сайта: "При връщане на артикули, увери се, че в даден пакет връщаш само артикулите, посочени в товарителницата. В противен случай разпределението и възстановяването на сумата за върнатите от теб артикули може да отнеме малко повече време."

Досега доста хора се оплакаха, че мобилното приложение все още е нестабилно. Имайте си едно наум за евентуални засечки с него и се въоръжете с търпение. Понякога обаче има кампании за намаление само с приложението, така че няма да е лошо да даваме обратна връзка и да го пооправят. Simple Smile

В първата тема потребители споделиха, че формата за поръчка в частта си Адрес не е достатъчно удобна, например липса на ж.к. Не знам дали е отстранен този проблем, тъй като все още нямам профил, но обратна връзка и за това пак е добра идея според мен.
В последните страници на първата тема (44 стр.) missNoir имаше проблеми при поръчка до офис на Еконт през телефон. В крайна сметка след доста нерви успя да се пребори, но все пак ако имате възможност да използвате компютър, засега това е по-сигурният начин.

Линкове към предишните теми:
Поръчвали ли сте от Aboutyou.bg? (Своеобразната първа тема)
Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 2 
Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 3

Приятно пазаруване и успешни покупки на всички!
Виж целия пост
# 1
Вчера се чудех дали да поръчам един пуловер.
Днес се чудя не направих ли грешка като не го поръчах😂
Виж целия пост
# 2
Аз да избегна тази дилема заръчах 2 суичъра,когато пристигнат на място в Еконт ще реша дали да им гледам на кафе Wink
Поръчах ето тези с кода и станаха на поносима цена.
https://www.aboutyou.bg/p/g-star-raw/suichar-7343987
https://www.aboutyou.bg/p/replay/product-6902001
Виж целия пост
# 3
Поръчвам смело аз.В Еконта мисля ,често плащам и вкъщи мисля ,поне бързо връщат парите .
Виж целия пост
# 4
Поръчвам и аз, до адрес, ок са и с пазаруване и с връщане.
Виж целия пост
# 5
Аз нищо голямо не си харесах с кода вчера, за това малко гащи на слоги взех, че бяха с намаление и като сложих и 30% отгоре станаха много прилична цена.
Виж целия пост
# 6
За първи път на намаление съм пас...
Виж целия пост
# 7
Merilin M, за питането ти от старата тема за портфейла. Дъщеря ми го има от 1 година някъде и не е мръднало. Има го в тъмния цвят.
Скрит текст:
Виж целия пост
# 8
Аз поръчвам ако съм сигурна, че искам дадената дреха, обувки, нищо, че доставка и връщане са безплатни.
Не съм шопохоличка.
Виж целия пост
# 9
Не преглеждам оратки от тях в еконт и досега не съм върнала нищо. Мразя излишни гимнастики. Ако не съм сигурна, че искам дадено нещо, не го поръчвам. Като искам само да си пробвам, отивам в мола. Трябва снимка и реалност да се разминават много сериозно, или да не съм си нацелила размера, за да върна и пак не е сигурно, че ще го върна във втория случай. Обикновено ако не ми става, ще стане за подарък на някоя приятелка. Миналата година получих едно страхотно яке от изкуствена кожа, но се оказа за слаби хора с широки рамене и ми стоеше като кашон. Замина при сестричката на приятеля ми, така му се израдва детето.
Виж целия пост
# 10
Бобчи, ам кво поръча? Simple Smile
Но мен ми се ще пуловерче някое...ама не кат на Dеsuri от по 200кинта Smiley
Виж целия пост
# 11
Мистик,сега мъжко яке.Поръчах едно ,но малко и го върнах,сега второ и едни дънки за мен.Че едни други върнах.Искам някой тънък пуловер,много да е лекичък даже .Вече ще се пазя за ЧП уж,ама аз все тъй викам от септември още 😁😁😁
Виж целия пост
# 12
Ами и аз не съм шопохоличка и поръчвам това,което искам да си взема.Само за суитчъра Риплей имам леки съмнения да не ми е малко прекалено лъскав и за това ще го решаввм на момента.Преглеждам в Еконт,защото имах случка с дупка на дрехата и от тогава си правя труда,а и щом го има като опция,защо пък не?Ако дрехата е ок вземам пробвам в нас и връшам,ако не се харесам.Получавам в офис защото ми е по-удобно работното ми време се разминава с това на куриерите така знам,че пратките ми още в 9 ще са в офис и пропускам ангажимента да стоя във вкъщи цял ден в очакване!
Виж целия пост
# 13
Благодаря за темата. Поръчвам смело и връщам, не искам да се затрупвам с неща, които не ми харесват или не ми стават.
От предишната голяма поръчка, за която писах в миналата тема, върнах всичко без една тениска за детето. Харесах си едни дънки и поръчах по-голям размер, но ми изпратиха по-малък размер Sad Пак ще ги поръчам, упорита съм.
Виж целия пост
# 14
Вчера се чудех дали да поръчам един пуловер.
Днес се чудя не направих ли грешка като не го поръчах😂
И аз така с една пола, днес я няма налична Grinning
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия