Петиция относно правото на децата със СОП да бъдат включени в статистиките и класациите по успех

  • 4 868
  • 22
# 15
Защото ползва ресурсен. За да може да учи на явно с другите й е нужен ресурсен. За да има изравняване на условията при тест има нужда от ресурсен, който да преформулира дългия въпрос в кратки ш ясни въпроси. Защото скоростта й на справяне с тест е малко по-бавно от тази на другите и така има допълнително време...
Аз пък не разбирам с какво моето искане пречи на Вас, че се заяждате?
Виж целия пост
# 16
Защото ползва ресурсен. За да може да учи на явно с другите й е нужен ресурсен. За да има изравняване на условията при тест има нужда от ресурсен, който да преформулира дългия въпрос в кратки ш ясни въпроси. Защото скоростта й на справяне с тест е малко по-бавно от тази на другите и така има допълнително време...
Аз пък не разбирам с какво моето искане пречи на Вас, че се заяждате?

Знам, че родителите на деца със СОП са чувствителни, но не приемайте всеки въпрос като заяждане. Да изнесеш ясно мотивите за искането си и да го представиш убедително не е нещо извънредно. Да възникнат въпроси не е нещо изключително и непременно с цел да ви уязви. Попитах за повече яснота. Щото иначе се получава "искам пък" - "ми няма пък, искай си".

Въпросите са кратки и ясни от много време. Единственото, което остана от предишните формулировки, е търси се "ВЯРНО"/ "НЕВЯРНО". Нарочно го писах с големи букви, щото в тестовете го дават така - да вади очи.

Сигурна съм, че детето ви е прекрасно, справя се много добре, развива се и получава нужната грижа и внимание от вас. Има невероятен късмет с родител като вас.
Виж целия пост
# 17
Моят син беше включен в класацията на школо заедно с другите деца.Даже 5-ти клас го завърши 7-ми по успех от 25 деца,което за мен е голяма гордост.В сегашното училище обаче не ползват тази платформа и на идея си нямам какво се случва (нямат и бележници).Той е с аутизъм,нещо от рода на Аспергер,има и други обучителни проблеми,което го поставя в графата дете със СОП.Винаги е бил в масови учебни заведения,от средата на 4-ти клас мина на индивидуална форма на обучение.Сега е 6-ти клас и вече го подготвят за изпитите след 7-ми, защото според учителите ще се справи.Аз обаче си блъскам главата къде и как ще продължи след това.
Виж целия пост
# 18
За моята дъщеря съм се ориентирала към професионална гимназия. Поне на този етап такива са нагласите ни. Като имам предвид и характера и неумението да работи в екип, ще се насочи към професия, която да й даде по-голяма независимост.
Във Вашия случай може би нещо в IT сферата?
Виж целия пост
# 19
Моето дете е със СОП и в школо участва във всички класации - и по предмети и общите за класа. Излиза си на началния екран на кое място е и т.н. Винаги е участвала.
Предполагам, че това при вас е решение на администратора на ниво училище, не е някакво ограничение от самата платформа.
Виж целия пост
# 20
Съседско дете е със СОП, 11 клас в професионална гимназия. Включено е в статистиките, взима и стипендия.
Виж целия пост
# 21
Здравейте, при нас има подобен казус. Интересува ме в случя когато СОП е на количествени оценки, има ли също адаптиране на скалите за оценяване. Например на контролно ако за отличен е примерно 16-20 точки, има ли такова нещо за СОП за е отличен от 14-20 точки? Тоест учителите изполват ли и различни скали за оценка на СОП?
Виж целия пост
# 22
Не. Ако детето е на количествени оценки се приема, че покрива минимума, т.е може да бъде оценявано по начина, по който и останалите деца. На моето дете са давали.по-малък обем, съответно не е било оценявано за повече от Добър (4) (по руски и по математика мисля). Всъщност понякога са й писали Среден (3) при точки, отговарящи на 2,50 - 2,90, докато на самата скала пише, че оценка под 3,00 са Слаб (2), т.е на нея индивидуално са закръглява в полза на ученика. По останалите предмети си прави пълния обем като останалите деца и съответно е оценявана по тяхната скала. В ррос на желание от страна на учителя е да додаде малко на някое дете със или без СОП, независимо дали става въпрос за Среден (3) или Отличен (6).
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия