Некоректни магазини за онлайн търговия

  • 2 622
  • 3
Здравейте,

Пускам тази тема, за да споделим нашия опит с некоректни онлайн търговци, за да предпазим и други хора да попаднат в неприятна ситуация.
Моля, споделете вашия опит.

Започвам темата, споделяйки моя опит с покупка на стоки от онлайн магазин Kapere.

Препоръката ми е не поръчвайте от тази фирма. Крайно некоректно отношение. Първо изпратиха грешен продукт, след това, когато поисках да го върна, се оказва, че трябва да чакам 14 дни само, за да се свърже някой с мен, за да ми обясни как и къде да върна продукта. След това ще трябва да чакам още поне 15 дни според техните условия, за да ми върнат парите. Така реално парите ми ще бъдат върнати чак след месец от получаването на грешно изпратен от тях продукт.
Просто не поръчвайте, за да си спестите всички тези ядове.
Отделно дори няма оставен телефон, на който да се обадиш за повече информация.
Виж целия пост
# 1
Един съвет и от мен – когато пазарувате за първи път от непознат онлайн магазин, никога, ама никога не плащайте предварително. Използвайте опцията „наложен платеж“ и когато се уверите, че търговецът е коректен, вече може да си позволите да плащате с карта. Така намалявате сериозно риска да попаднете на некоректен търговец.
Ако липсва опцията „наложен платеж“, направо се откажете. Голям червен светофар! Имам предвид българските търговци, разбира се, макар че и много от чуждестранните също предлагат плащане при доставка.
Два пъти ми се е случвало да поръчвам стока с „наложен платеж“ и да не получа нищо. Ни дума, ни вопъл, ни стон от страна на търговеца. И да е свършила, можеха да ме уведомят, нали? А такова мълчание е много подозрително. Регистрирана поръчка и... дотам. Представям си какво се случва с хората, които плащат предварително...
Виж целия пост
# 2
Поръчах iPhone X през OLX от профил с името Candys - Владимир Васков Кръстев. Телефона е с 3 месеца гаранция, по описание ПЕРФЕКТЕН, със сменена батерия, като единственият проблем е, че не му работи Face ID, което за мен реално не е проблем. Взех телефона изглеждаше всичко нормално, бях щастлив, докато не започнах да го използвам. Сменената батерия се налага да я зареждам по 4 пъти на ден, камерата на перфектният телефон се оказа надрана и снима на черни точки, разлепих стъкленият протектор на перфектният телефон и разбрах, че е надран и намазан с някакво олио, за да не се виждат драскотините, а отгоре сложен протектора. След 1 ден използване установих, че перфектният телефон прегрява изключително бързо в последствие екрана започна са премигва в зелени цветове. Свързах се с ,,фирмата” От там ми казаха да им го изпратя по Еконт безплатно и доставката на моя сметка, а те ще го погледнат и евентуално ще ми върнат парите. След всичките тези лъжи и прикритоя от страна на тези хора как да им го изпратя?
Виж целия пост
# 3
Heliumking / ХеликумКинг  ->  Здравейте, аз съм един от поредните измамени клиенти на "магазин" за парти аксесоари. Бих искала да разпространя възможно най-много информация навсякъде, за да няма повече подмамени хора.
Изключително долнопробен магазин. Мили хора, не се подлъгвайте и не портчвайте от тук. Две години правя големи поръчки за РД за детенце и двата пъти липсва част от поръчката. Обратната връзка е изключително ртудна, а сега дори невъзможна... за да се разберете какъв е проблема. Говори се едно нещо с една женица (много учтива), но действия = 0. Изпраща се забравената от тях част от поръчката, след много снимки и изпратени баркодове. Втората доставка за която е тяхна грешка, се заплаща от клиента. Абсолютно некоректно, НЕАДЕКВАТНО държание. Пишат се глупави мейли “предаден казусът на колегата от другия отдел”, а реално има само една женичка, която води всичко и явно има изключително трудна комуникация със собствениците, за които се допитва до тях явно за най-малката дреболийка. Бяхме се разбрали, че ще ми се обадят в рамките на деня, за да знам какво ще правя с грешно изпратената частина ЗАБРАВЕНА ОТ ТЯХ поръчка, на грешен адрес! с доставка, която трябваше да я заплатиме ние. И така втори ден се опитвам да се свържа с тях по телефона даден за контакт. Не ми се вдига, също така и не ми се връща обаждане. Хора! Не се подлъгвайте, спестете си нерви и пари на вятъра и не ставайте поредната жертва. Ще разнеса това послание на възможно най-много места в интернет (форуми, сайтове, отзиви) за са се намали негативното влияние на това подобие на магазин.
До колкото виждам има доста пострадали хора, като мен, затова се замислям да се обърна и към Комисля за защита на потребителя.

(Информация и данни за така наречения магазин: Heliumking / ХеликумКинг   E-Fulfillment s.r.o. Vojenská 2  040 01 Košice  IČO:51456818 DIČ: 2120709503 IČ DPH: SK2120709503)
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия