От Германия до България – превоз и закупуване на поръчките ни – 2

  • 40 593
  • 402
# 75
Наистина скандално да Ви препращат да си търсите втора бройка от стоката от търговец, което доказано не е изпратил празно кашонче ☹
Затова и много сайтове и частни лица не изпращат до България, уви 2022г сме все така застинали в развитието си.
Трупайте им черни точки с жалби до защита на потребителите и омбуцмана. Имат мърша в стадото и трябва да вземат мерки да се очистят. При разлика в грамажа установена при тях те поемат неустойките. Размине ли им се крадеца в техните редици ще добие увереност и ще закопае фирмата. Мълчите ли си ще страдат много и вие включително при следващи поръчки. Надигнете ли глас вътре във фирмата ще стане мазало, не успеят ли да изгонят мършата ще страдате вие т.е. ще сменяте фирмата за доставки защото мършата вътре ще работи срещу вас. Отърве ли се значи има гръб в ръководството и ще има достъп до вашите данни. Публичността и отказа от използването на услугите им е най-бързият начин да се отървете от проблемите с тях. Не е страшно за фирмата им ако един се откаже. Страшното е, че мършата вътре ще откаже стотици докато фалира фирмата. Менъджерите им имат за задължение освен другото и да се чистят от мършата. Успех!
Виж целия пост
# 76
Дайте гласност на проблема и търсете правата си. Комисия защита на потребителите дано ви помогне.
Между другото в офиса в Пловдив не съм имала подобни казуси. Да не би проблемът да идва от офиса в Бургас..
Виж целия пост
# 77
Тя е май жена/приятелка на единия от собствениците.
Ами неприятна женичка. Някой път ще се скараме зле. Веднъж ми дадоха едно пликче отгоре и аз, разбира се, се връщам след 5 мин да го оставя (не е мое). И тая, сякаш тропам на вратата на Аушвитц, ми вика "какво искате"....
Виж целия пост
# 78
С Габиели в Бургас и аз съм имала подобна случка и пих една студена вода. Изпратих приятел да ми вземе пратката, парфюм поръчан от Амазан. Носи ми го той и гледам опаковката разкъсана от едната страна и съответно
вътре няма нищо. Той понеже беше взел още пакети и изобщо не забелязал. Звъним ние и след проверка ни казват, че пакетът е регистриран при получаването в Лондон с грамажа на празният кашон, а не с грамажът както е отбелязан от Амазон, в смисъл, че някой е откраднал парфюмът преди да престигне при тях и те нямат вина. Трябвало аз да го видя на снимката и да им се обадя, а на мен до тогава изобщо не ми беше хрумвало да сравнявам тези неща. А те пък как изобщо не бяха забелязали такова разминаване при положение, че кашонът е разкъсан и очевидно е празен. Ами аз от къде да знам дали някой от служителите не си го е прибрал и после да го е претеглил. Казаха ми да съм пишела на продавача. Да, той пристигнал при мен след 10 дни и аз тогава ще им пиша, че съм получила празен кашон. Така не ми се разправяше повече и го прежалих, добре,че не беше особено скъп.
Виж целия пост
# 79
Да не би проблемът да идва от офиса в Бургас..
От офиса в Бургас нямам никакви оплаквания - точно обратното - изключително много ги харесвам и им имам доверие, страшно внимателни, мили и отзивчиви са!
Виж целия пост
# 80
Очевидно някъде има проблем, щом споделяте за два такива случая.
Може да застраховате пратките си в бъдеще.
Виж целия пост
# 81
Знаете ли дали GGBG и Габиели приемат пратки от немската Sephora?
Виж целия пост
# 82
Здравейте,

Моля за съвет, необходима ли е допълнителна застраховка за превоз с GGBG за детска количка. Гледах че в с сайта им има такава опция и се чудя заслужава ли си.

Имате ли идея колко време след като се получи пратката в техния склад , пратката се пуска към България-същата или следващата седмица?

Благодаря.
Виж целия пост
# 83
Кой е последният курс на GGBG, който се раздава? Имам предвид, на коя дата е тръгнал от DE?
Виж целия пост
# 84
Кой е последният курс на GGBG, който се раздава? Имам предвид, на коя дата е тръгнал от DE?
Трябваше да тръгне в петък, но тръгна в понеделник следобяд.
1004 мисля е.
Виж целия пост
# 85
Много ти благодаря! Simple Smile Питам, защото имам една неотбелязана пратка, която би трябвало да е в него. Просто не знаех дали вече е пристигнал и го раздават.
Виж целия пост
# 86
Последният от Германия е бил разделен на 2 курса и вторият още не беше пристигнал в Бг вчера, това ми отговориха от клиентския им център
Виж целия пост
# 87
Днес получих съобщение, че е в София пратка от курс 1007 от 17 май.
Виж целия пост
# 88
Да, днес ще ходя да си взимам пратки от него. Последната ми доставена пратка в него даже е от петък.
Виж целия пост
# 89
Габиели вече такусват обем - ако едната страна на кашон минава 60см автоматично системата им таксувала обем. Така две чешми за баня 5.1кг ми излязоха 32лв вместо 15-16лв т.е. двойно.

Некоректното е, че никъде не е обявена промяната в таксуването. Напълно разбирам нуждата от промяната и респект за тях, че досега дори при големи кашони рядко са таксували обем, но след години таксуване на кг такава промяна би трябвало да бъде комуникирана с клиентите.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия