Дванайсети клас(2021-2022) - Изборът

  • 56 597
  • 749
# 15
A какво е това ниво В2.2, това не е ли В2. Поне учебниците, които аз купувах следваха тази логика
А1.1, А1, А2.1, А2, В1.1, В1 и В2.1, В2
Виж целия пост
# 16
Явно аз съм си го измислила нивото В2.2😁
Виж целия пост
# 17
Общата европейска рамка няма подразделения, но условно нивата се разделят на 2:
А1 - А1.1 + А1.2
А2 - А2.1 + А2.2
В1 - В1.1 + В1.2
В2 - В2.1 + В2.2
С1
Виж целия пост
# 18
Мога ли пак да си поставя въпроса? Може ли някой да каже къде да търся информация какъв брой студенти ще приема СУ тази година?
Виж целия пост
# 19
Мога ли пак да си поставя въпроса? Може ли някой да каже къде да търся информация какъв брой студенти ще приема СУ тази година?

Няма информация за следващата уч.година.
Ще бъде качена някъде около м.юни след последните изпити от КСК.

Ще можете да се запознаете предварително през м.март когато бъде публикувано проект решение на министерски съвет. Миналата година в сайта на МОН мисля, че публикуваха проектите.
Виж целия пост
# 20
Благодаря! Значи вероятно съм гледала информация за миналата година.
Виж целия пост
# 21
Малко ви изтървах напоследък.
Имаше родителска среща за матурите тази седмица при нас. Беше онлайн, но аз не успях да се прибера и да се включа. Детето се включи и каза, че всичко му е ясно 🤣
Другата седмица ще подават заявленията за матурите. Толкова знам!
Чакам предварителните изпити, че да му набия канчето, че само с приказки не става!

Амбър, благодаря че продължаваш да се грижиш за темата 🥰
Виж целия пост
# 22
В предишните теми някой беше споменал, че оценките от ДЗИ няма да се смятат и да влизат към общия успех от дипломата.
Това сигурно ли е?

Има ли някакво писмо или норм. документ, откъдето да сте го прочели?
И отнася ли се за третата матура- Дзи по желание?Важно е за избора.!

Питам, защото от някои училища твърдят, че тези оценки от ДЗИ ще се калкулират в общия успех!   Което влияе на общия бал, който се изисква някъде като коефициент!
Виж целия пост
# 23
Сигурно е от повече от пет години.
Общият успех в дипломата за средно образование се формира като средноаритметична оценка с точност до 0,01 от средноаритметичните оценки, вписани като окончателни оценки по чл. 30, ал. 1 и 2 по учебните предмети, изучавани в задължителните часове, и от средноаритметичните оценки, вписани като окончателни оценки по чл. 30, ал. 1 и 2 по учебните предмети, изучавани в избираемите часове.
Виж целия пост
# 24
В предишните теми някой беше споменал, че оценките от ДЗИ няма да се смятат и да влизат към общия успех от дипломата.
Това сигурно ли е?

Има ли някакво писмо или норм. документ, откъдето да сте го прочели?
И отнася ли се за третата матура- Дзи по желание?Важно е за избора.!

Питам, защото от някои училища твърдят, че тези оценки от ДЗИ ще се калкулират в общия успех!   Което влияе на общия бал, който се изисква някъде като коефициент!
Доколкото разбрах от онлайн родителската среща ,ДВЕТЕ оценки от ДЗИ имат стойност по 1/3 от цялата диплома.
Виж целия пост
# 25
Нашите подадоха вече заявлението за ДЗИ. След дълго колебание синът ми избра философия за втора матура. За кандидатстването в Холандия няма значение какво ще държи.
Днес мина и интервюто за университета в Бреда. Приет е. Остана да се яви на IELTS.
Виж целия пост
# 26
И аз малко се обърках. Досега действително ДЗИ-та имаха тежест на 1/3 от дипломата. Сега обаче, четейки чл. 31 от Наредба № 11/01.09.2016 г. за оценяване на резултатите от обучението на учениците /цитирано и от Дидева/, изглежда, че дипломата се формира само от оценките от изучаваните във втория етап предмети. Тоест оценките от ДЗИ-та ще бъдат вписани в нея, но няма да имат роля при изчисляване на успеха. Например, ако средният успех от изучаваните предмети е 6,00, а от ДЗИ-та имаш успех 5,40 и 5,60, успехът ти в дипломата ще остане 6,00. Правилно ли разбирам?
Виж целия пост
# 27
Ама вчера ми го казаха това за 1/3 от дипломата за ДЗИ -тата. Хептем се обърках.Angry
Виж целия пост
# 28
Мисля, че единственото релевантно е това, което пише в нормативните документи, а не кой какво е казал. Нещо объркващо няма, пределно ясен е текстът.
Виж целия пост
# 29
Мисля, че единственото релевантно е това, което пише в нормативните документи, а не кой какво е казал. Нещо объркващо няма, пределно ясен е текстът.
чл. 31 от Наредба № 11/01.09.2016 г Това ли да чета?Инженер съм, не юрист...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия