Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 6

  • 57 379
  • 787
Добре дошли в новата тема за AboutYou.bg!

Сайт: https://www.aboutyou.bg/
Телефон: 00 800 118 4977** Безплатно обаждане: Пон.-Пет: 8:00-22:00ч, Съб.-Нед. и на празници: 9:00 -20:00 ч.
Формуляр за контакт: https://www.aboutyou.bg/h/contact
Намерих и този мейл някъде из страниците с информация, не знам доколко е актуален: obsluzhvanenaklienti@aboutyou.bg (https://www.aboutyou.bg/h/%D0%B2%D0%B0%D1%83%D1%87%D0%B5%D1%80%D … B8/q-360014777160)

Работят с Еконт. Има опция Преглед, но няма опция Тест!


AboutYou.bg предлага дрехи, обувки и аксесоари от над 2000 марки с безплатна доставка и връщане. (Възможно е да има минимална стойност на поръчка при определени методи на плащане: https://www.aboutyou.bg/h/%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D … B0/q-360014777020).
Връщането може да бъде извършено до 100 дни след получаване на поръчката. Могат да бъдат върнати както всички артикули от една поръчка, така и само част (или само един) от тях.
Ето някои полезни линкове относно:

Ето всички тези категории с полезна информация: https://www.aboutyou.bg/h, а ето и общите условия: https://www.aboutyou.bg/general-conditions.

От време на време има налични кодове за отстъпка от различни инфлуенсъри (те са най често за 15% отстъпка, като обичайно могат да се използват за поръчка над 100 лева), а понякога се появяват и други. Следете темата и поглеждайте последните страници - имаме много потребители, които споделят кодовете и улесняват всички останали пазаруващи. Благодаря ви от името на всички! Flowers Hibiscus
Тези кодове важат и за вече намалени артикули от повечето марки, но за някои не "хващат". (В първата тема Манго беше чест пример за марка, чиито намалени продукти не се намалят допълнително от тези кодове.) Моят съвет е винаги да пробвате дали ще се получи. От проба глава не боли, но пък ако стане, бюджетът ще е щастлив! Smiley В скрит текст една извадка за кои марки не важат:

Скрит текст:


Понякога получавате персонални кодове, например за забавяне на поръчка (той е 10% според споделеното досега) или за рожден ден (20%). Следете си профилите за такива благинки. Simple Smile По време на някои по-мащабни промоции е възможно да не важат никакви кодове!


Имам молба към всички вас. В сайта има наистина огромно разнообразие от марки, така че ако споделяте какво сте поръчали, как са размерите, впечатленията ви от комфорт и материи и т.н. и т.н., ще помогнете на всички останали. Simple Smile Благодаря предварително!

Малко за размерите:

Скрит текст:
Под избора на размера при даден артикул има съвети за размер. Там си въвеждате ръст, килограми, силует, години, дали искате свободно или стегнато и пр. и ви дава препоръки кой размер да изберете.
(Моето лично мнение е, че трябва да си потърсите информация за размера в официален сайт на марката или други сайтове (за предпочитане с коментари), преди да поръчате. Понякога това отнема време, понякога е невъзможно, но знаем, че няма стандарт и всяка марка си шие по собствени размери.)
В предишната тема имаше разминаване и на материя на дреха – 100% памук по описание в AboutYou, а реално се оказа 100% полиестер. Затова отворени на четири очите и проучване му е майката. Simple Smile
Положителното е, че в крайна сметка безплатното връщане спестява негативните емоции до голяма степен.


Малко за връщането от мнения от предишната тема:


Скрит текст:
Връщането е много лесно – същата опаковка, в нея има един лист (документ за връщане), който се слага вътре, а в долната му част има принтиран стикер, който лепиш на опаковката върху стария. И мяташ в Еконт.
На документа нищо не пишеш. Отлепваш етикета за връщане и го залепваш на плика, а артикула и документа се слагат в самият плик.
Можеш да ползваш същият плик от About you. Има лента Open Here и отваряш от там. След това си има още една лепенка, така че да се ползва още един път плика.
Не е задължително да е в същата опаковка. Може да използвате Ваша опаковка или да закупите такава от Еконт.
Ако сте загубили въпросния документ, в профила си в платформата може да генерирате нов. Ще трябва да го принтирате и да го залепите върху плика.
В самия сайт в раздел поръчки има бутон Върни артикул. А именно избираш артикулите, които искаш да върнеш и генерираш нов документ за връщане и за транспортиране. От прочетеното стигнах до извода, че тази стъпка може да се направи при липса на документ за връщане или ако искате поръчката ви за връщане да се обработи по-бързо. Демек ако имате 10 артикула и посочите само 1-2 за връщане обработката по връщането на пари става много по-бързо, тъй като улеснява работата на екипа на AboutYou. В някои от коментарите бях прочел, че при някои хора е имало забавяне по-голямо от 14 дневния обявен срок и мисля, че точно това е причината, че не е изготвена товарителница с точно тези продукти, които искаме да върнем.
Цитат от сайта: "При връщане на артикули, увери се, че в даден пакет връщаш само артикулите, посочени в товарителницата. В противен случай разпределението и възстановяването на сумата за върнатите от теб артикули може да отнеме малко повече време."

Досега доста хора се оплакаха, че мобилното приложение все още е нестабилно. Имайте си едно наум за евентуални засечки с него и се въоръжете с търпение. Понякога обаче има кампании за намаление само с приложението, така че няма да е лошо да даваме обратна връзка и да го пооправят. Simple Smile

В първата тема потребители споделиха, че формата за поръчка в частта си Адрес не е достатъчно удобна, например липса на ж.к. Не знам дали е отстранен този проблем, тъй като все още нямам профил, но обратна връзка и за това пак е добра идея според мен.
В последните страници на първата тема (44 стр.) missNoir имаше проблеми при поръчка до офис на Еконт през телефон. В крайна сметка след доста нерви успя да се пребори, но все пак ако имате възможност да използвате компютър, засега това е по-сигурният начин.

Линкове към предишните теми:
Поръчвали ли сте от Aboutyou.bg? (Своеобразната първа тема)
Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 2 
Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 3
Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 4
Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 5
Приятно пазаруване и успешни покупки на всички!
Виж целия пост
# 1
От една година пазарувам, повече от 10 поръчки имам все през мобилното приложение без каквито и да било проблеми.
Виж целия пост
# 2
От есента съм с приложението заради някакво допълнително  намаление си го инсталирах...и аз нямам проблем досега ...
За мен единствения проблем от тях до момента  е , че не мога да използвам офиса на Еконт, който е до нас (защото е нов и го няма на картата им )и трябва да ги пращам на по-далечния..Писахме си няколко пъти, обещаваха да го добавят, с кодове ме компенсираха и нищо...накрая ми казаха да си поръчвам на домашния адрес...Grinning ... и аз се отказах...
Виж целия пост
# 3
Идвам и аз. Якето на Urban дойде, хибаво и леко, номера отговаря. Обаче с връзки за стягане фиксирани към подплатата и пластмасите ръбят. Само заради това им го върнах.
Виж целия пост
# 4
Виж целия пост
# 5
Днес дойде и последната ми поръчка от намалението. За пръв път си оставям абсолютно всичко, супер доволна съм от последните придобивки. Особено от ботушките за 64 лева на Marco Tozzi.

15SALE за допълнителни 15% на всичко.
Виж целия пост
# 6
Летен широк панталон си поръчах и няколко сутиена ,миналата седмица няколко блузки .Всичко оставих,намерих си страхотни сутиени и има ли моя номер поръчвам ,че бързо се изчерпват.
Виж целия пост
# 7
Получих ботите на Panama jack.
Страхотна изработка!
Отговарят си на номера.
Вътре са със стелка и около глезена с агнешка кожа, която не боде, а на мен всичко ми боде.

Яке за сина ми Cars jeans.
Водонепромокаемо.
Аз много не го харесах, защото не харесвам тъмни цветове, но той го одобри.
Ръкавите завършват с плат и дупка за промъкване на палеца.
Виж целия пост
# 8
За мен единствения проблем от тях до момента  е , че не мога да използвам офиса на Еконт, който е до нас (защото е нов и го няма на картата им )и трябва да ги пращам на по-далечния..Писахме си няколко пъти, обещаваха да го добавят, с кодове ме компенсираха и нищо...накрая ми казаха да си поръчвам на домашния адрес...Grinning ... и аз се отказах...

Пишете на Еконт, защото в тези случаи обикновено търговците зареждат офиси, които Еконт им праща по софтуерен път, така че най-вероятно Еконт трябва да си обновят данните, които подават на търговците, в случая конкретно на АЮ, защото може да има разлика между това, което подават на един и на друг търговец.
Виж целия пост
# 9
Летен широк панталон си поръчах и няколко сутиена ,миналата седмица няколко блузки .Всичко оставих,намерих си страхотни сутиени и има ли моя номер поръчвам ,че бързо се изчерпват.

Bobchita може ли да споделиш ликове към сутиените, от които си доволна
Виж целия пост
# 10
От есента съм с приложението заради някакво допълнително  намаление си го инсталирах...и аз нямам проблем досега ...
За мен единствения проблем от тях до момента  е , че не мога да използвам офиса на Еконт, който е до нас (защото е нов и го няма на картата им )и трябва да ги пращам на по-далечния..Писахме си няколко пъти, обещаваха да го добавят, с кодове ме компенсираха и нищо...накрая ми казаха да си поръчвам на домашния адрес...Grinning ... и аз се отказах...


Пускайте до адрес
На мен еконт ми е на 4, 5 минути разстояние и си ги пускам до вкъщи все пак е с безплатна доставка защо да се бута човек с толкова много хора и да чакам отвън
Виж целия пост
# 11
Защото ме ангажира с висене вкъщи и чакане на куриер...Grinning
Виж целия пост
# 12
Мерси за темата Мацето!
Всичко дойде, тези оставям:






Тези връщам, първият е мъжки, но странен модел, вторите са ми големи, от долнопробен материал:


Виж целия пост
# 13
Защото ме ангажира с висене вкъщи и чакане на куриер...Grinning
Аз си ги пускам до адрес, като винаги получавам смс, че куриера ще ме посети да кажем от 13-14ч и никога не идва тогава. Когато ми се обади му казвам, че съм го чакала в часовото време от смс-а и се уговаряме да ги остави до офис. 1-2 пъти ми казаха, че ще има такса за това, обаче в офиса казвам, че не са ме посетили в часът от смс-а, а съм чакала и няма такса. Опитай така. Другия вариант е да напишеш като твой адрес удобния за теб офис.
Виж целия пост
# 14
Белл,тези са
https://m.aboutyou.bg/p/dorina/michelle-7470486
https://m.aboutyou.bg/p/dorina/tiffany-7470521
Като вторият модел са супер удобни,имаше и черно и бяло и аз взех два бели и един черен.И от този цвят също поръчах.Нямат банели и подплънки,но много хубаво седят.Възможно е да ти се видят зърната ,когато настръхнат,ама хич не ми дреме на мен.Тази марка като цяло ми харесва,но гледам основно за сутиени тип тениска .Отговарят си,нося 90С и ми заспиват .
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия