Авиокомпания "ГъливЕър"

  • 4 868
  • 62
GullivAir



Седалище: София

Редовни линии:
Бургас, България
Скопие, Северна Македония
Тирана, Албания
Русе, България (предстои: 2022 г.)
Букурещ, Румъния (предстои: 2022 г.)
Солун, Гърция (предстои: 2022 г.)
Чикаго, САЩ (предстои: 2023 г.)
Ню Йорк, САЩ (предстои: 2023 г.)
Делхи, Индия (предстои: 2023 г.)

Сезонни чартърни линии:
Пунта Кана, Доминиканска република
Ла Романа, Доминиканска република
Момбаса, Кения
Мале, Малдиви
Матала, Шри Ланка
О-в Пукет, Тайланд
Невшехир, Турция (от София и Варна)
Бодрум, Турция
Анталия, Турция
Таранто, Италия
Махе, Сейшели (предстои: 2023 г.)


Уебсайт: http://gullivair.com


Виж целия пост
# 1
Ще следя темата с интерес. Не съм ги чувала до момента.
Виж целия пост
# 2
Те си летят редовно до Бургас.
От 26 март тръгват  полетите до Скопие, цена от 59 лева на посока. Ранни и неудобни полети от 6 сутринта.
От 19 март стартират и полетите до Тирана, в удобни часове, 12.30 ч. на отиване, 17.45 ч. на връщане, но цените са от 100 евро (196 лв) ДВУПОСОЧНО.
Виж целия пост
# 3
Ползвала съм ги по маршрут София - Бургас. Те са единствените по тази линия в момента.
Сайтът им е малко дървен, контакти трудно се намират...Иначе полета си беше изпълнен по всички правила.

Към момента действат повече като чартърна авиокомпания. Ползват се за Малдиви, Доминикана, Тунис, Египет, Турция, Шри Ланка...очакваме Тайланд, Сейшели и т.н. на есен. По чартърите билети не се продават.
Виж целия пост
# 4
Да, за съжаление билети по чартърите не се продават.
Ето и някои от стартовите дати на чартърите:

Италия
Таранто-Гроталие - Международно летище "Марчело Арлота" (от 29 май 2022)

Сейшели
Mахе – Международно летище "Сейшели" (от 29 януари 2023)

Тайланд
О-в Пукет - Международно летище "Пукет" (от 28 октомври 2022)

Турция
Невшехир – Международно летище "Кападокия" (от 24 април 2022)
Анталия - Международно летище "Анталия" (от 3 април 2022)
Бодрум - Международно летище "Милас" (от 24 май 2022)
Виж целия пост
# 5
Какво означава, че билети за чартъри не се продават? Как се пътува с чартърен полет?
Виж целия пост
# 6
С туристическа агенция и пакет, включващ хотел.
Виж целия пост
# 7
Да, за чартърите никога не са се продавали билети. Само през турагенции минават. Иначе инфо за полетите има тук. И поне няколко агенции продават пакети за тези дестинации.
Мен по-скоро ме интересуват редовните полети, защото само за тях мога да си купя билети. Безумно е да бутнат такъв неудобен час за Скопие,  в 6 сутринта. И ако трябва да си в 4 през нощта на летището... супер! Каца в 5.30 македонско време, а на връщане пак в 6 сутринта. Тоест с недоспиване и с такси в двете посоки. Чувствам как самолетите ще са полупразни. Македонците пътуват предимно на запад, както и ние. Да пуснеш самолетна линия между две бедни държави, чиито граждани традиционно не пътуват една до друга...  Но това си е политически проект! По-добре да имаше от Скопие/Охрид до Варна/Бургас лятото. Да идват хората на море.
Виж целия пост
# 8
Билети за чартърите могат да се закупят през туристическа агенция. Но са на запитване и за да няма грешни очаквания - никак не са евтини. Чартърните авиокомпании не са лоу кост.
Относно полетите до Скопие: линията е политическо решение. Не съм много убедена, че ще я бъде повече от месец, два. Часовете зависят от договорените слотове за кацане на летищата, което определя и таксите, съответно се отразява в цената на билетите. Плюс, че авиокомпанията си има и други линии, които обслужва, а не е с някаква огромна флота.
Виж целия пост
# 9
Точно така, и аз знам, че нощните и ранните сутрешни часове са с по-ниски летищни такси. Не са удобни за пътниците, но цената на билетите уж е по-ниска.
Ето вижте билетите за Тирана... Хубави, удобни часове, ама от 196 лв нагоре (двупосочен), тоест най-ниската цена е 100 евро
Виж целия пост
# 10
Галактик, а има ли опция някоя агенция да се съгласи да продаде билет + друго настаняване по желание на клиента(а не тези, които са им пакетни)?

100 евро за двупосочен не е висока цена в днешни времена. Особено, ако е с чекиран багаж. Турците до Истанбул държат около 200 евро от години.
Виж целия пост
# 11
Галактик, а има ли опция някоя агенция да се съгласи да продаде билет + друго настаняване по желание на клиента(а не тези, които са им пакетни)?

Да, но е на запитване. И поне аз когато съм смятала не се пести нищо. По-скоро човек има удобството да лети директно. Чисто финансово не е изгодно.
Виж целия пост
# 12
Точно така, и аз знам, че нощните и ранните сутрешни часове са с по-ниски летищни такси. Не са удобни за пътниците, но цената на билетите уж е по-ниска.
Ето вижте билетите за Тирана... Хубави, удобни часове, ама от 196 лв нагоре (двупосочен), тоест най-ниската цена е 100 евро
И аз малко се изненадох от цените,очаквах да са по-ниски, честно казано.А те на принципа на лоу кост ли ще се развиват,  някой има ли представа?
Виж целия пост
# 13
Gullivair не е лоукост авиокомпания
Виж целия пост
# 14
А някой дали има впечатления от чартърните им полети (Доминикана, Шри Ланка, Малдиви) - любопитно ми е как е обслужването на борда и доколко условията (храна, напитки и т.н.) се доближават - или пък не - до тези на по-големи компании, като Condor, примерно, или Air Europa...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия