Избор на училище след 4-ти клас в Пловдив - 2

  • 27 615
  • 527
# 450
Благодаря! За кое в квартала да се насоча без Душото?
Виж целия пост
# 451
Моята информация е, че Караджова в момента извежда 7. клас заедно с Гьокова (МАТ), която е на мястото на Валя Георгиева, която се е пенсионирала. Предишният ѝ 7. клас в момента е в 10.
Мои близки деца бяха на уроци при Гьокова и постигнаха чудесни резултати на матурата(93-95), без да са се занимавали сериозно с математика или да са имали определен интерес в тази област. Но дали и в училище е така, не мога да кажа.
Караджова в момента извежда 7 клас, невероятен човек и учител.
Росица Гьокова също извежда 7 клас, класен ръководител е на математическата паралелка  'а' клас. В училище преподава по същият начин, както и на индивидуалните уроци. Класът й е  много силен. Това е може би най-добрият работещ учител в Пловдив в момента, няма конкуренция. С много високи изисквания е, контролни, класни и изпитвания при нея са в пъти по-трудни от който и да е вариант на НВО. Безкомпромисна е за домашни, разписвания, време. За дисциплината няма смисъл да коментирам изобщо.
Единият ми племенник е в нейният клас в момента 7ми а. Та като минат НВОтата, ще видим и реалните резултати, на пробни до сега детето не е падало под 94т. и по двата предмета. По БЕЛ му е Караджова, нея я харесват повече децата, не е толкова строга, колкото Гьокова 😉
Но ако се чудите дали да е а или б клас, класът на Гьокова е правилният избор.
Виж целия пост
# 452
В Лиляната може ли да се избира а или б паралелка? Как въобще ги разпределят по паралелките с еднакъв профил? Има ли някой с реални наблюдения? В МГ до миналата година ги разпределяха по бал, първите 13 момичета и 13 момчета по бал отиват в "а" клас, следващите в "б" клас, но за Лиляната...
Виж целия пост
# 453
Моето момче преди 3 години беше 8-ми по резултат на МАТ. Всички 7 преди него отидоха в МГ, а той беше разпределен в Б клас...тоест със сигурност тогава не беше по бал. Той не учи там обаче. Само казвам за разпределението.
Виж целия пост
# 454
Благодаря! За кое в квартала да се насоча без Душото?
Нямам представа.  Аз мисля да местя детето от ОУ "В. Левски", но все още не знам къде.   Много е труден изборът. А съм наясно, че навсякъде е едно и също.
Виж целия пост
# 455
В Лиляната може ли да се избира а или б паралелка? Как въобще ги разпределят по паралелките с еднакъв профил? Има ли някой с реални наблюдения? В МГ до миналата година ги разпределяха по бал, първите 13 момичета и 13 момчета по бал отиват в "а" клас, следващите в "б" клас, но за Лиляната...

До колкото знам в Лиляната ги омесват по БАЛ за да изравнят нивото на паралелките.
Виж целия пост
# 456
Въпрос за Лиляната: да разбирам ли, че до 52-ро (2х 26) място горе-долу, всички деца ще ги приемат?
Виж целия пост
# 457
Благодаря! За кое в квартала да се насоча без Душото?
Бихте ли споделили защо не желаете Душото?
Виж целия пост
# 458
Моята информация е, че Караджова в момента извежда 7. клас заедно с Гьокова (МАТ), която е на мястото на Валя Георгиева, която се е пенсионирала. Предишният ѝ 7. клас в момента е в 10.
Мои близки деца бяха на уроци при Гьокова и постигнаха чудесни резултати на матурата(93-95), без да са се занимавали сериозно с математика или да са имали определен интерес в тази област. Но дали и в училище е така, не мога да кажа.
Караджова в момента извежда 7 клас, невероятен човек и учител.
Росица Гьокова също извежда 7 клас, класен ръководител е на математическата паралелка  'а' клас. В училище преподава по същият начин, както и на индивидуалните уроци. Класът й е  много силен. Това е може би най-добрият работещ учител в Пловдив в момента, няма конкуренция.
Моля не подценявайте учителите на МГ-то.
Виж целия пост
# 459
Учителите от МГ Sparkling Heart нямат нужда от реклама, както пенсионираните, така и настоящите.
Виж целия пост
# 460
Учителите от МГ Sparkling Heart нямат нужда от реклама, както пенсионираните, така и настоящите.
Като изключим няколко "къси" клечки.
Виж целия пост
# 461
Моята информация е, че Караджова в момента извежда 7. клас заедно с Гьокова (МАТ), която е на мястото на Валя Георгиева, която се е пенсионирала. Предишният ѝ 7. клас в момента е в 10.
Мои близки деца бяха на уроци при Гьокова и постигнаха чудесни резултати на матурата(93-95), без да са се занимавали сериозно с математика или да са имали определен интерес в тази област. Но дали и в училище е така, не мога да кажа.
Караджова в момента извежда 7 клас, невероятен човек и учител.
Росица Гьокова също извежда 7 клас, класен ръководител е на математическата паралелка  'а' клас. В училище преподава по същият начин, както и на индивидуалните уроци. Класът й е  много силен. Това е може би най-добрият работещ учител в Пловдив в момента, няма конкуренция.
Моля не подценявайте учителите на МГ-то.
Имам преки наблюдения и от двете училища. Племенникът ми завършва 7клас в  Лиляната в момента, а синът ми е 7 клас в МГ. Никой не подценявам, но мога да сравня и начин на преподаване, и подход и отношение, та учителката на племенника ми госпожа Гьокова е по-добрият избор за деца от 5-7клас.
Виж целия пост
# 462
Не мисля, че Патриарха е по-добрия избор пред МГ, независимо кой преподава по МАТ. Нека погледнем резултатите от математическите състезания - няма кой да бие МГ и по брой участници и по резултати. Аз лично видях, че когато броя часове по МАТ е достатъчен в училище, няма смисъл от тоновете домашни, които се дават в Патриарха. Моя син, също 7-ми клас в МГ, почти не решава задачи вкъщи и така и трябва да е, там има кой да пита. Аз си признавам има задачи, които не знам как да реша, как да му помогна.
Виж целия пост
# 463
Моята информация е, че Караджова в момента извежда 7. клас заедно с Гьокова (МАТ), която е на мястото на Валя Георгиева, която се е пенсионирала. Предишният ѝ 7. клас в момента е в 10.
Мои близки деца бяха на уроци при Гьокова и постигнаха чудесни резултати на матурата(93-95), без да са се занимавали сериозно с математика или да са имали определен интерес в тази област. Но дали и в училище е така, не мога да кажа.
Караджова в момента извежда 7 клас, невероятен човек и учител.
Росица Гьокова също извежда 7 клас, класен ръководител е на математическата паралелка  'а' клас. В училище преподава по същият начин, както и на индивидуалните уроци. Класът й е  много силен. Това е може би най-добрият работещ учител в Пловдив в момента, няма конкуренция.
Моля не подценявайте учителите на МГ-то.
Имам преки наблюдения и от двете училища. Племенникът ми завършва 7клас в  Лиляната в момента, а синът ми е 7 клас в МГ. Никой не подценявам, но мога да сравня и начин на преподаване, и подход и отношение, та учителката на племенника ми госпожа Гьокова е по-добрият избор за деца от 5-7клас.
И моите наблюдения са доста преки, с по едно дете в двете училища. И в Лиляната, и в МГ има прекрасни учители по математика, учители, които заслужават да се нарекат будители. Изказването, че г-жа... е най-добрият учител, работещ в Пловдив, е много субективно и доста крайно.
Виж целия пост
# 464
Не мисля, че Патриарха е по-добрия избор пред МГ, независимо кой преподава по МАТ. Нека погледнем резултатите от математическите състезания - няма кой да бие МГ и по брой участници и по резултати. Аз лично видях, че когато броя часове по МАТ е достатъчен в училище, няма смисъл от тоновете домашни, които се дават в Патриарха. Моя син, също 7-ми клас в МГ, почти не решава задачи вкъщи и така и трябва да е, там има кой да пита. Аз си признавам има задачи, които не знам как да реша, как да му помогна.
Според учебните планове математическите паралелки в Лиляната имат 0,5 ч седмично по-малко математика от МГ. Нямам наблюдения от Лиляната, моите впечатления са от МГ, където голямото ми дете беше в "а" клас (там паралелките бяха по бал), където домашните по математика бяха 20 задачи всеки ден (не броим като примери, а като задачи, имало и с много подточки, имало е и с малко). В добрите дни най-малко 10 задачи, но випускът на моето дете нямаха учебни тетрадки, работеха само със сборници, а сега знам за сегашните 6. класове, че работят с учебни тетрадки. За ваканциите - след 5 клас от сборника на Архимед тестовете от 30 до края (не знам колко задачи са и колко теста са точно). След 6. клас - от сборника  за 7. клас, на Веди мисля беше, целия преговор - около 40 стр. През останалите ваканции е имало домашни, най-много в 7. клас - там априлската беше един сборник с тестове и това беше най-обемното (около 20 теста бяха), предишните ваканции по математика са били по 4-5 теста от различни сборници. Резултат - никакви уроци в прогимназията за кандидатстване.
По БЕЛ - най-голямото домашно беше през зимната ваканция на 5. клас - 5 или 6 преразказа, за летните ваканции освен книгите не е имало нищо друго. През останалите ваканции е имало попълване на помагалата на Донка Кънева по БЕ и литература и по 3-4 тези върху всяко взето произведение. Работеха с работни листове на БГ учебник и с двете помагала на Донка Кънева. Детето ми е с литературен уклон, така че не е критерий, но не е било единственото без уроци по БЕЛ в прогимназия. МГ постоянно имат лауреати на националната олимпиада по литература. За слаб учител по БЕЛ не знам, замествали са различни и всички, които са влизали бяха добри, за разлика от някои по математика.
Резултатите и по двата предмета бяха достатъчни за момиче за навсякъде в града и над средното за МГ. И все пак трябва да отбележа, че и от МГ имаше деца, ходещи на допълнителни школи по математика и през 3. години (Академия 21 век, Математическа занималня), така че резултатите и на МГ не се дължат изцяло единствено и само на подготовката в училище.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия