Некоректен търговец от Книжен пазар

  • 1 256
  • 15
Здравейте,

Не знам дали темата ми е за този раздел, или литературния, но може би тук ще сте по-запознати.

Имам проблем с некоректен търговец от сайта Книжен пазар. Поръчах книга от щанд "Бостанджиев", но когато я взех от офиса на Еконт, се оказа, че изпратената книга е съвсем различна, нямаща нищо общо с поръчаната от мен, на всичкото отгоре в ужасно състояние и с изпокъсани страници. Дори го приемам малко като подигравка от страна на въпросния търговец, тъй като изпратената от него книга е със заглавие "Неврология и психиатрия". Rolling Eyes Естествено, тази тематика няма нищо общо с поръчаната от мен. За първи път поръчвам от този търговец, всички други щандове, от които съм поръчвала досега, са били коректни и не е имало проблем.

Лошото е, а това го отчитам като моя грешка, че не отворих да видя книгата още в Еконт. Реших да не бавя хората зад мен, все пак пратката на външен вид и размери си изглеждаше като нормална книга, заплатих обявената на сайта цена, всичко изглеждаше точно. Едва когато я отворих вкъщи осъзнах грешката. Веднага звъннах на търговеца, който беше крайно груб и нелюбезен и ми каза да я върна за негова сметка, при което ми тръшна телефона.

Миналата седмица му я изпратих обратно, но още не я е взел и мисля, че ще трябва да пия една студена вода, тъй като не вярвам, че ще прояви коректност да си я вземе обратно. Пратих му съобщения и на сайта, не ги отваря и чете. Знам, че трябваше да я отворя още на място и изобщо да не плащам, но за първи път попадам в подобна ситуация, никога не ми се е налагало да трябва да връщам нещо по този начин.

Въпросът ми е какво мога да предприема и къде мога да сигнализирам за този некоректен и груб търговец, за да не пострадат и още хора?

Благодаря Ви!
Виж целия пост
# 1
Въпросът ми е какво мога да предприема и къде мога да сигнализирам за този некоректен и груб търговец, за да не пострадат и още хора?
Благодаря Ви!
Като за начало на админите на Книжен пазар?
Виж целия пост
# 2
Може би трябва да пишете на модератор да премести темата ви в този раздел.
https://www.bg-mamma.com/?board=397
Виж целия пост
# 3
Изчакай, може пък да я вземе и да ти върне парите. И определено се оплачи на сайта.
Виж целия пост
# 4
Изчакай, може пък да я вземе и да ти върне парите. И определено се оплачи на сайта.
Но, все пак, е минала една седмица, мисля, че това е срокът, в който трябва да бъде взета една пратка. Трябва непременно да пишете на Книжен пазар. Учудена съм от тази некоректност, необичайно е за Книжен пазар.
Виж целия пост
# 5
Точно това препоръчвам и аз. Да се оплачете на админите на сайта ако книгата не бъде получена от търговеца. Аз направих оплакване един път ( редовен клиент съм в книжен пазар) и получих доста бързо обаждане с извинения от книжаря, от който се бях оплакала . Иначе им пада рейтинга, предполагам нещо им се случва в платформата....
Това, което виждам като проблем в случая е, дали не е било указано лошото състояние на книгата, а вие да не сте догледали.
Виж целия пост
# 6
Проблемът не е просто, че книгата е в лошо състояние, а че това изобщо не е книгата, която съм поръчала...
Виж целия пост
# 7
Проблемът не е просто, че книгата е в лошо състояние, а че това изобщо не е книгата, която съм поръчала...
ако на снимката  е различна книгата  от полученото би трябвало да се приеме като мотив за  оплакване. Аз също нямам навика да отварям когато получавам пакета. Понякога просто нямаш възможност за адекватен преглед. Дали ще получи търговеца книгата или не в.случая , аз бих се оплакала. Ако той е допуснал грешка подобно държане е недопустимо.
Виж целия пост
# 8
Да, просто книгата е съвсем различна, не просто снимката, а и заглавието. Няма нищо общо с поръчаната от мен. Да кажем, че грешки се случват, макар че точно тази е доста фрапантна, но това, което допълнително ме възмути, беше отношението на въпросния търговец, след като му сигнализирах за допуснатата грешка. Груб, неприятен и арогантен.

След като му писах, че ако не вземе книгата, ще подам оплакване, веднага се обади да се извинява.

Факт е обаче, че още не я е взел, твърди, че няма нищо получено в офис на Еконт, а тъй като аз за първи път изпращам пратка чрез тях, забравих да попитам ще получа ли известие при пристигането и евентуалното й взимане. Ако все пак я вземе, дали ще получа известие за наложен платеж? Или пък ако ми я върнат обратно? Покрай разочарованието от случката съвсем забравих да попитам за тези иначе важни неща.

Абе примирих се вече, че май ще пия една студена вода, за друг път ще знам и ще се опитам да съм по-внимателна. То не, че ще обеднея заради тия 20 лв. на вятъра, но просто ситуацията е неприятна и изнервяща. Точно заради това и ще сигнализирам за некоректния търговец на админите на сайта, подобно поведение е недопустимо за мен.
Виж целия пост
# 9
Аз съм си направила регистрация и съм свалила предложението на Еконт, свързани са освен с мейл и с телефонен номер. Така, че всички пратки ги следя от там. Единственото безплатно нещо в Еконт остана, да ти пуснат мейл за потвърждение на доставката. Всичко останало струва нещо.
Виж целия пост
# 10
Днес получих имейл от Еконт, че пратката все още си седи в офиса им и никой не я е потърсил, а търговецът се прави на ударен и неразбрал, че нямало нищо за него пристигнало. Нямам думи! Rolling Eyes
Виж целия пост
# 11
Трябва да напомняте непрекъснато на търговеца да вземе пратката, защото след определен срок - мисля, че е една седмица - от Еконт ще Ви приканят да си вземете пратката обратно и за всеки ден престой ще започнат да Ви удържат такса склад. Ако стане така, ще трябва да се оплачете в Комисията за защита на потребителите. Ще трябва да приложите сканирани всички документи, които сте си разменили с търговеца. И преди всичко информирайте редовно Книжен пазар за това, което става. Не се отказвайте, не е въпросът за едни 20 лева, а за доверието в електронната търговия.
Виж целия пост
# 12
Подкрепям горното.
Както казах аз вече бих се оплакала, но не бих си причинила да юуьвъня отново. Щях да правя с ръцете на админите на платформата.
Виж целия пост
# 13
Ъпдейт по случая - след подадено оплакване към администратор на сайта, търговецът все пак си взе сгрешената книга, а аз си получих парите обратно.
Преди това обаче се правеше на ударен, че не знае в кой офис на Еконт са я върнали, като е логично, че е там, откъдето той сам я е пратил. Освен това получих имейл от Еконт, в който пишеше, че пратката вече от няколко дни седи в офиса им и те са направили няколко опита да уведомят получателя. Едва след като сигнализирах на администратор, книжарят се задейства да си вземе книгата - въпреки че още преди дни беше обещал по телефона, че ще го направи, вече беше минала една седмица без това да стане. А аз чаках сам да прояви коректност и не бързах да сигнализирам на администратор, за да не създам проблеми на книжаря, ако все пак е съвестен, тъй като наистина грешки стават.
Накрая търговецът имаше наглостта да ми каже, че съм била направила голям проблем за 15 лв. и трябвало да използвам преглед на място, защото сега се е набутал с две доставки.

Както и да е, важното в случая е, че има смисъл да се оплачете на администратор и да си търсите правата, пък ако ще и за 1 лев да е.
Виж целия пост
# 14
Аха, за него е нормално ти да се набуташ с едната доставка, защото условието да прегледаш пратката, е да си платиш доставката до теб. Абсолютно сам си е виновен. Да е гледал какво му е поръчано, и какво изпраща.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия