Не знам дали темата ми е за този раздел, или литературния, но може би тук ще сте по-запознати.
Имам проблем с некоректен търговец от сайта Книжен пазар. Поръчах книга от щанд "Бостанджиев", но когато я взех от офиса на Еконт, се оказа, че изпратената книга е съвсем различна, нямаща нищо общо с поръчаната от мен, на всичкото отгоре в ужасно състояние и с изпокъсани страници. Дори го приемам малко като подигравка от страна на въпросния търговец, тъй като изпратената от него книга е със заглавие "Неврология и психиатрия". Естествено, тази тематика няма нищо общо с поръчаната от мен. За първи път поръчвам от този търговец, всички други щандове, от които съм поръчвала досега, са били коректни и не е имало проблем.
Лошото е, а това го отчитам като моя грешка, че не отворих да видя книгата още в Еконт. Реших да не бавя хората зад мен, все пак пратката на външен вид и размери си изглеждаше като нормална книга, заплатих обявената на сайта цена, всичко изглеждаше точно. Едва когато я отворих вкъщи осъзнах грешката. Веднага звъннах на търговеца, който беше крайно груб и нелюбезен и ми каза да я върна за негова сметка, при което ми тръшна телефона.
Миналата седмица му я изпратих обратно, но още не я е взел и мисля, че ще трябва да пия една студена вода, тъй като не вярвам, че ще прояви коректност да си я вземе обратно. Пратих му съобщения и на сайта, не ги отваря и чете. Знам, че трябваше да я отворя още на място и изобщо да не плащам, но за първи път попадам в подобна ситуация, никога не ми се е налагало да трябва да връщам нещо по този начин.
Въпросът ми е какво мога да предприема и къде мога да сигнализирам за този некоректен и груб търговец, за да не пострадат и още хора?
Благодаря Ви!