Виваком - преминаване от договор на ваучер

  • 3 231
  • 6
Здравейте!
Просто споделям ситуация, в която попаднах…

От 8 години съм активен клиент на Виваком с договор, който променях само веднъж от 14 лв на 18 лв (винаги ми бяха достатъчни и минути и мегабайти)
Последните 2 години не живея в Бургас, но продолжавам да плащам сметката всеки месец.
В тарифен план от доставчика беше посочено, че ИМАМ интернет по цялата територия на ЕС, два пъти пусках 3G в Германия и Унгария и след това получавах сметка 100 лв (няма проблем, ядосвам се и плащам)
Отивам в офиса и естественно ми казват, че грешка е моя, нещо с телефона, грешки с роуминга и т.н.
Нямам много време за изесняване на подробностите и имам възможност да платя, без да се занимавам с това.
Окей, добре. Плащам, забравям.

Тази година реших, че много рядко идвам в България и вече няма смисъл да плащам сметка и искам да премина на ваучер със запазване на номер
В офиса в Славейков бл.80, ми казват, че това абсолютно невъзможно да се направи, переключвам договора и губя номера.

Същото ми казват в офиса по ул.Александровска 114, без обеснения и на допълнителни вьпроси от моя страна, просто казват «не знаем».
Защо тогава стоят там, като не знаят?

В друг офис Кирил и Методий 2, ми съветват да отида в офис на друг доставчик, че там могат да ми направят всичко без проблеми…Отидох до офиса на А1 (Александровска 12), там ми казват, че мога да запазя номера, но пак на договор от 2 години (А КАЗАХ ЧЕ ИСКАМ САМО ВАУЧЕР), връщам се в офис на Кирил и Методиий, казвам, че не става така, КАКТО ТЕ МИ КАЗАЛИ и ми съветват да звънна на оператора и да говоря с него. Пак не получавам НИКАКВА конкретна информация, чаках около 7 минимум оператора да вдигне телефона и НИЩО по моя вьпрос, посъветва ми да питам служители в офиса.
И какво? И те не знаят. 🙃

И в трите офиса не видях нито един човек, който иска да помогне, нито един….Сигурно не им се занимава…Просто стоят там и предлагат услуги и нищо друго….

Защо обикалях офисите като ненормална? Защото преди един месец моята сестра успя да премине от договор на ваучер във Виваком и си запази номера!!!
Тя го е направила в Меден Рудник, зона А, бл.118.
Отивам там, казвам, че искам да премина от договор на ваучер със запазване на номер, защото не живея в България. Служителка ми поиска лична карта, даде ми да подпиша една заявка за смяна и ми каза до 5 дена ще получа отговор. Автоматично след тези 5 дена преминах на ваучер без никакви проблеми.
Оказва се, че толкова просто беше всичко…Два пъти да щракне нещо в лаптопа и един подпис…
Точно 5 минути ми отне…

Не мога да разбера едно нещо, защо ВСИЧКИ СЛУЖИТЕЛИ, а те са около 8 човека от 3-те офиса ми казвали, че това е НЕВЪЗМОЖНО, да не се занимавам и да продължавам да плащам договора???
Защо не си вършат работа както трябва???
Защо не са заинтересовани да помогнат на своя клиент???
8 години всеки месец си плащам пари, а в замяна не получавам даже елементарна информация???? ЗАЩО???
Какъв е смисъла да лъжат хората???
Да не говорим, че когато идвах при тях, виждат, че НЕ ползвам номера си, но продължават да ми предлагат други оферти, услуги и устройства!

И друго нещо вече с ваучера.
Предплатен тариф FREE2GO, зареждам телефона с 20 лева в Мол Галерия, напускам офиса и не получавам нито интернет, нито минути, презареждам телефона 2 пъти, включвам и изключвам интернета, пак нищо.
Връщам се и ми обесняват, че когато зареждам пари, трябва от допьлннителни пакети в приложението от Виваком да добавя услугата, която искам (и разбира се да следя изтичането на допълнителен пакет, да не ми се добави автоматично друг месец пак, без да знам).
А миналия път автоматично получих и минути и мегабайти.
В сайта на Виваком пише, че предплатена карта с моя тариф има включени минути и мегабайти на стойност от 8 лева. Защо не се активира автоматично??? И аз не знам.
Това е за ваучер, ок добре.
Ще си купувам когато ми трябва.

За приложението на Виваком. То е много бавно, често ми дава грешки, опитай отново, по късно и т.н.
Не мога и да презаредя с карта онлайн (нито с българска, нито с молдавска, нито с руска) - винаги ми дава «плащане не може да се извърши»

Оставам клиент на Виваком, но съм МНОГО НЕДОВОЛНА от работата на повечето служители в офисите!!!
Искам просто ЧОВЕШКО ОТНОШЕНИЕ от тях и помощ, когато трябва. Нищо друго…
Виж целия пост
# 1
И аз имах същия проблем. Оказа се, че в БГ операторите на мобилни услуги могат да прехвърлят от предплатена услуга към услуга по договор, могат да променят договора само към тарифен план с по-висока такса и могат да прехвърлят номер от един оператор към друг. Но НЕ МОГАТ да прехвърлят номер от договор към предплатена услуга или пък към тарифен план с по-ниска месечна такса. И аз съм от Бургас, но освен със служителите в офисите говорих и със служители на А1 на *88. Първоначално по телефона служителката каза, че това което искам може да стане и нямат право да ми откажат, но когато казах, че съм пред техен офис, влизам и давам телефона да говори със служител на място тя се обърна на 180 гр. и започна да твърди същото като колегите си в офиса. Като я попитах защо се отмята от думите си ме изкара, че аз съм я била подвела и ми затвори. Още същия ден подадох искане към друг оператор за прехвърляне със запазване на номера. Но и там нямах право да прехвърля номера към предплатена услуга, но пък имах право и избрах план с доста по-ниска месечна такса.
Виж целия пост
# 2
И аз имах същия проблем. Оказа се, че в БГ операторите на мобилни услуги могат да прехвърлят от предплатена услуга към услуга по договор, могат да променят договора само към тарифен план с по-висока такса и могат да прехвърлят номер от един оператор към друг. Но НЕ МОГАТ да прехвърлят номер от договор към предплатена услуга или пък към тарифен план с по-ниска месечна такса. И аз съм от Бургас, но освен със служителите в офисите говорих и със служители на А1 на *88. Първоначално по телефона служителката каза, че това което искам може да стане и нямат право да ми откажат, но когато казах, че съм пред техен офис, влизам и давам телефона да говори със служител на място тя се обърна на 180 гр. и започна да твърди същото като колегите си в офиса. Като я попитах защо се отмята от думите си ме изкара, че аз съм я била подвела и ми затвори. Още същия ден подадох искане към друг оператор за прехвърляне със запазване на номера. Но и там нямах право да прехвърля номера към предплатена услуга, но пък имах право и избрах план с доста по-ниска месечна такса.

И това е решение!
Просто аз не исках по-ниска месечна такса, защото 10 месяца в година не съм в България и знаех, че е възможно да се направи.
При мен и моята сестра се получи успешно да преминем от договора на ваучер със запазване на номер.
Просто трябваше да потърсим съвестни служители, които за съжаление останаха много малко …🙃
Виж целия пост
# 3
Да разбирам ли, че все пак сте успели да преминете от договор на ваучер и ако да в кой офис и към кой оператор?
Виж целия пост
# 4
Да разбирам ли, че все пак сте успели да преминете от договор на ваучер и ако да в кой офис и към кой оператор?

Да. Абсолютно.
Виваком, офиса в Меден Рудник, писах по-горе подробно…
На 14 април пуснах заявление
На 21 април вече бях на ваучер
5 минути в офиса, 5 дена очакване и готово✔
Виж целия пост
# 5
От опита ми с Виваком ваучери, постепенно се влошава услугата. Взимам за интернет - 20 лв. 25 Гб нет + разни други според зависи от пакета. След това ако искам да заредя повторно с 10 лв. и с смс  код S1 за още 10гб ми пуска 6, а следващия път мисля само 3.
Така че сега всеки път взимам нова СИМ карта, и съответно трябва да я регистрират и т.н.
Иначе другите карти с разговори и интернет им приключват бонусите след 14 или 28 дни ползвал или не, а на всичко отгоре разни неясни приложения ми теглят и от парите за разговори, така че накрая не мога и да се обадя, при все че имам уж безплатни.
Виж целия пост
# 6
Предплатена карта на Виваком може да заредите като внесете сума, без да зареждате ваучер. И цялата сума е на ваше разположение за разговори. Майка така зарежда сим картата на предплатена услуга от Виваком.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия