Седмокласници 2022/2023 - Тема 1

  • 51 707
  • 759
# 120
Резултатите са добри, но да не забравяме ролята на паралелната реалност.
Виж целия пост
# 121
Резултатите са добри, но да не забравяме ролята на паралелната реалност.
То тя е повсевместна в София , предполагам..
Виж целия пост
# 122
Тръпки ме побиват като чуя ДО. Дано да не ни се случи или поне да е за съвсем кратко!
Луда Яна, моята дъщеря горе-долу си е подредила вече желанията, преди да са минали матури и да сме видяли резултати, но с едно е наясно - без немски и по възможност руски (въпреки че сега като втори език учи руски, но го избра просто, защото нямаше друг избор. Можеше да избира само между двата. Expressionless). Испанският й е на сърце, преди всички други, но като гледам баловете за испанската може и да си остане мечта. Не че не ми е умно и трудолюбиво детето, но все пак за тази гимназия трябва да сме максималисти. Другото любимо й е френската, но пък толкова разнопосочни мнения чета за тази гимназия, че клони да ни отпадне от желанията и така ме е яд, защото съм пристрастна към този език. И така остава да преследваме училищата с испански и английски. Нещо ми говореше за биология и химия, но едва ли ще е НПМГ на този етап, по-скоро след 10-ти клас да ги профилира, ако все още е със същите желания.
За концентрацията - моето момиче е добре, даже учи по нощите, за да смогва с други неща. Виж, при малката нещата са различни, там "не видях" и "не чух", "не разбрах", "ааа, да бе вярно, то така пишело" постоянно ги чувам. И тя се старае, но просто е разсеяна, та от сега я мисля как ще се справя. Но... понякога има изненади, та ще видим.
По ваша препоръка предложих постановката "Бай Ганьо" и идеята се прие радушно, чак и петокласничката изяви желание да отиде, въпреки че я предупредих, че не е за нея, но тя си пожела. Даже ми се заяви: "Аз вече си свалих "Бай Ганьо" на електронната книга и ми е следващата в списъка за четене, но нищо след като го изгледам, пак ще си прочета и книгата." Много се учудих, че това си дойде от нея, но нищо не казах, приятно ми стана. Expressionless Та така, в четвъртък са на театър. Иначе е прочела "Една българка", сега сме на "До Чикаго и назад".
Виж целия пост
# 123
Дъщеря ми е категорична в избора си за след 7-ми клас - иска да продължи в МГ с английски. Изобщо не ѝ се чува за друг език. Тя иска да има време да рисува.
Виж целия пост
# 124
... и моята иска МГ с АЕ ( Пловдив), но от опит с баткото зная, че тази "категоричност" е от ден до пладне и съм наясно, че много вода ще се изтече докато натиснем "запис" след редене на желанията. А и резултатите какви ще са... - тогава се избистря подредбата. Отсега - няма смисъл.
Виж целия пост
# 125
НВО оценява преди всичко ниво на образование, обучение, знания. Ако трудността му спада, а средните оценки си остават същите или нарастват леко какво пък точно показва след две години ДО? А?
За мен показва, прогресираща неграмотност на всяко следващо поколение и опит на МОН да го замаскира и прикрие по доста неадекватен начин. И анализът, май не сте разбрали, но е насочен точно към критика на МОН и техният жалък опит да изкарат как ДО е било полезно за децата ни.
Хайде сега си отговорете и какво показва НВО с по-ниска трудност и спадащи средни оценки. За мен показва трагедия.
Не са ви трън в очите ЧУ, МГ или училищата с изпит. Там децата ще се оправят някак си.
И да, Партизанка, щом първото, за което се хвана, е че анализът излиза от ЧУ, то гроздето ти наистина е кисело. Не там е проблемът.
Виж целия пост
# 126
Дъщеря ми е категорична в избора си за след 7-ми клас - иска да продължи в МГ с английски. Изобщо не ѝ се чува за друг език. Тя иска да има време да рисува.

Моят е категоричен че иска в 1 ЕГ, и той като брат си заобикаля отдалеч МГ Sweat Smile, не че имат проблем с математиката. Сега остава само да изкара нужните  точки на НВО.
Виж целия пост
# 127
Аз да попитам, че имам и момченце.В езиковите гимназии с по нисък бал ли влизат от момиченцата?Не че ни е страст.
Виж целия пост
# 128
A пък моя изобщо не е наясно какво иска, от едната крайност та в другата.
Ще наблегна на промиването на мозъка, че трябва да има висок резултат. Ако иска някакъв допълнителен формат да участва ще го запиша на някой курс.
А самите щения и желания ще ги мисли след като си види резулатите.
В последните две години се нагледах на 14 годишни изпаднали в депресея след като не са успяли да влязат в единственото желано от тях училище. Та не мисля за сега да влизаме в този филм.
Виж целия пост
# 129
Моят набор ми е забранил да го питам къде и какво иска да учи.
Ако имаше възможност щеше да си остане в настоящото училище, но то е ОУ и ще не ще местене ще има.
Досега само веднъж спомена за учене на испански и дотам.
Виж целия пост
# 130
И моят син си мени желанията, кака му му влияе, но сме се разбрали, че ще избира като си види резултатите, последно ми е споделил, че иска немски
Виж целия пост
# 131
Колко много ориентирани деца от сега. Направо завидях неблагородно Simple Smile. Моето не е от тях, но пък има цяла година да се ориентира какво иска или не иска. Дано успее да направи правилният за нея избор и да бъде щастлива с него, че за сега е днес - там, където са приятелите, а на другия ден - ние ще си останем приятели и в различни училища да сме.
Виж целия пост
# 132
Имат идея къде искат да са най-много, но ги предупредих, че трябва да имаме и план Б,В...за цялата азбука. Но първо да видим оценките и тогава.
Виж целия пост
# 133
............
В последните две години се нагледах на 14 годишни изпаднали в депресея след като не са успяли да влязат в единственото желано от тях училище. Та не мисля за сега да влизаме в този филм.
Hope for Two,  и аз искам да избегнем фокусирането в конкретно училище. Иска ми се да си "избистри" желаните и нежелани посоки. Но живи и здрави да сме, има една година, в която още ще пораснат 🙂
Виж целия пост
# 134
Очкавам го в края на 10 клас Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия