СЕДМИ КЛАС - 18.07 - 25.07 - По-доброто класиране - Второто!

  • 56 471
  • 766
# 720
Както и се очакваше, във Варна на трето няма нищо - едно място с ФЕ в Пета и едно с Исп в Четвърта, по 2-3 места в ХГ и Руското. Затвърждава ми се мнението, че тук мача е свирен на второ класиране и няма никакъв съспенс Simple Smile
Виж целия пост
# 721
Ей значи, нямате изчитане. От няколко сни все ще пиша, но първо искам да ви изчета и не мога.
Записахме младежа в четвъртък още, дадоха ни всички бележки и всичко останало на родителската среща. Нито букви на клас, нито класен, нищо не споделиха. На мен ми беше много интересно как се е променило училището от вътре след като са построили новото крило и разказвах на сина ми какво къде е било. Зам.директорът ни чу и с него се разговорихме. Като цяло ми е изключително мило, че младежът ще учи в моето училище. Дано и на него му хареса и попадне на хубав клас.
Иначе от 3 деца, вкъщи останахме без. Малките са на село с баба и дядо, а наборът при баща си във Варна. С мъжо имаме заслужена почивка и ергенски живот. Ей в такива моменти осъзнавам какво ни костват децата и как сме на педал от сутрин до вечер.
Ще ви дочитам и ще се включа в актуалните теми.
Успех на всички чакащи трето класиране !
Виж целия пост
# 722
Както и се очакваше, във Варна на трето няма нищо - едно място с ФЕ в Пета и едно с Исп в Четвърта, по 2-3 места в ХГ и Руското. Затвърждава ми се мнението, че тук мача е свирен на второ класиране и няма никакъв съспенс Simple Smile

И 1 в МГ за разкош - системно програмиране с интензивен АЕ!
Виж целия пост
# 723
Както и се очакваше, във Варна на трето няма нищо - едно място с ФЕ в Пета и едно с Исп в Четвърта, по 2-3 места в ХГ и Руското. Затвърждава ми се мнението, че тук мача е свирен на второ класиране и няма никакъв съспенс Simple Smile
Затова пък "Корабни машини и механизми" свободни са цели 12. Някога в университета има възможност от близо да я наблюдавам тази специалност. Ами мнооого трябва да им върви физиката на тези деца, иначе лошо няма.
Виж целия пост
# 724
Момичета, спешно ми трябва съвет от вас!
Записах детето на второ класиране в не толкова желано училище и паралелка. Сега виждам,че за трето класиране там има 8 свободни места. Дали да не се пробваме на това трето класиране? Притеснява ме факта,че бала е под 300т.и има голяма вероятност никъде да не се класира.
Вие как бихте постъпили?
Виж целия пост
# 725
Момичета, спешно ми трябва съвет от вас!
Записах детето на второ класиране в не толкова желано училище и паралелка. Сега виждам,че за трето класиране там има 8 свободни места. Дали да не се пробваме на това трето класиране? Притеснява ме факта,че бала е под 300т.и има голяма вероятност никъде да не се класира.
Вие как бихте постъпили?

Бих участвала ако има по-желани училища със свободни места и бал малко по-висок от този на детето. Щом има и толкова много места в сегашното училище според мен има нисък риск да не го приемат.


Аз да питам нещо - всяко второ училище има софтуерни и хардуерни паралелки. А преподаватели за тях има ли, учат ли нещо смислено? То ясно, че е модерно, но дали получават смислени и приложими знания? Все пак програмистите са добре платени, кой ходи в училище за 1500 лв да преподава?
Виж целия пост
# 726
Момичета, спешно ми трябва съвет от вас!
Записах детето на второ класиране в не толкова желано училище и паралелка. Сега виждам,че за трето класиране там има 8 свободни места. Дали да не се пробваме на това трето класиране? Притеснява ме факта,че бала е под 300т.и има голяма вероятност никъде да не се класира.
Вие как бихте постъпили?

В паралелката, в която е записан има 8 свободни места, а не тази, за която се бори, предполагам. Ами трудно е да се даде съвет. Ако не се класира в друга паралелка от 8 места пак може да си остане в тази, в която е записан евентуално. Но при нисък бал си е риск като цяло третото класиране.
Виж целия пост
# 727
То всяка паралелка е с някаква насоченост. Модерно ли е,що ли, но разбира се пак зависи кое е училището и колко ще учат. Не е гаранция,че като е СХ ще се учи.
На другия потребител.
Не знам какъв съвет да дам за 3 то . Някои училища имат перманентно свободни места. И след четвърто и след началото на учебната година.Ако това училище с 8 свободни към момента е такова, това в което сте записани,  би могло да се рискува. Но аз като видях какво стана на първо й на второ класиране за нас в Сф не бих рискувала с ниския бал какъвто е и нашия, защото сега сме в  горе долу в желано. Единствено,че е далеч. Но пък не искам да влезем в по- близки и още по - нежелани. Трудно е да се прецени. Само ако няма какво да губите!
п.п Видяхте ли 127 мо, паралелката с испански- 6:свободни 😂
П.п. който следи 3 тите класирания може да каже, аз съм впечатления от четене, че бала скача
Виж целия пост
# 728
Аз да питам нещо - всяко второ училище има софтуерни и хардуерни паралелки. А преподаватели за тях има ли, учат ли нещо смислено? То ясно, че е модерно, но дали получават смислени и приложими знания? Все пак програмистите са добре платени, кой ходи в училище за 1500 лв да преподава?
[/quote]
Както казва ММ - СХН ми звучи като маркетинг и мениджмънт - супер размито Simple Smile ... СХН не е програмиране, учат се общи неща от информатика и ИТ с фокус във втори гимназиален етап, я визуализация, я аудио, я графика, я някой базов програмен език за сайтове и тн....факт, че в СФ има 39 такива паралелки - топ 3 са 32ро, 7мо и Еврейското....
Виж целия пост
# 729
Както казва ММ - СХН ми звучи като маркетинг и мениджмънт - супер размито Simple Smile ... СХН не е програмиране, учат се общи неща от информатика и ИТ с фокус във втори гимназиален етап, я визуализация, я аудио, я графика, я някой базов програмен език за сайтове и тн....факт, че в СФ има 39 такива паралелки - топ 3 са 32ро, 7мо и Еврейското....
Всеки, който се интересува може да погледне матурата по Информатика, давана на ДЗИ примерно тази година и ще разбере какво се учи. Децата учат ООП и структури от данни, алгоритми и кой знае още какво.
Недейте да подценявате нещо, което дори не сте разгледали.
А, че това е топ 3 - определено!
Виж целия пост
# 730
То всяка паралелка е с някаква насоченост. Модерно ли е,що ли, но разбира се пак зависи кое е училището и колко ще учат. Не е гаранция,че като е СХ ще се учи.
На другия потребител.
Не знам какъв съвет да дам за 3 то . Някои училища имат перманентно свободни места. И след четвърто и след началото на учебната година.Ако това училище с 8 свободни към момента е такова, това в което сте записани,  би могло да се рискува. Но аз като видях какво стана на първо й на второ класиране за нас в Сф не бих рискувала с ниския бал какъвто е и нашия, защото сега сме в  горе долу в желано. Единствено,че е далеч. Но пък не искам да влезем в по- близки и още по - нежелани. Трудно е да се прецени. Само ако няма какво да губите!
п.п Видяхте ли 127 мо, паралелката с испански- 6:свободни 😂
П.п. който следи 3 тите класирания може да каже, аз съм впечатления от четене, че бала скача

Във 127 мо няма толкова желаещи заради господина по Испански език. Носи му се славата, че масово оставя ученици на поправителен. Родителите са вдигнали ръце и отписват децата си от там.
Виж целия пост
# 731
O, моля ви, нека да не започваме и тук със 127-мо!
Скрит текст:
Знам, че Pure нашега го спомена, но може някой друг да не знае и да започне да се обяснява сериозно.
Виж целия пост
# 732
Съмнявам се нещо съществено да се научава в профила СХН, както и в профил Предприемачески, в какъвто сме ние, както и в някакви други подобни профили. Що се отнася до 7 мо, училището според мен е желано заради добрата локация и доброто ниво по английски, а не заради профила СХН. И аз мисля, че няма откъде да намерят преподаватели.
Виж целия пост
# 733
Някои паралелси са про форма, да има, че да има деца, за ученето, тук е под въпрос, за заплатата да не говорим. Но нали все пак трябва да има и тасива, които да предадат знанията, иначе как ще има кадри. Някои стават учители, просто защото им е омръзнало да са под напрежение, или поради друга причина.
Да ходят децата да се учат, да да здрави и щастливи, пък другото е кот такоа.
Виж целия пост
# 734
Някои паралелси са про форма, да има, че да има деца, за ученето, тук е под въпрос, за заплатата да не говорим. Но нали все пак трябва да има и тасива, които да предадат знанията, иначе как ще има кадри. Някои стават учители, просто защото им е омръзнало да са под напрежение, или поради друга причина.
Да ходят децата да се учат, да да здрави и щастливи, пък другото е кот такоа.

Моите наблюдения са  малко наопаки..Simple Smile Някои се отказват да бъдат учители, при това сякаш съвестните, понеже им е омръзнало да са под постоянно напрежение  - проклети директори, твърде много бумаги, нападателни родители (разбира се, не всички), недостатъчно мотивирани ученици дори и  в сочените за елитни училища.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия