Проблем с EVENTIM

  • 3 045
  • 7
Накратко - купих онлайн билети за концерт, дръпнаха ми парите, а имейл с билети нямам, нямам и отразена покупка с профила на сайта. От фирмата не вдигат телефони, не ми отговарят и на мейла. От банката ми казаха, че за да ми върнат парите, трябва да имам писмет отказ от фирмата.

Имам и други впечатления от EVENTIM, чела съм и отзивите в гугъл, които са ужасни. Някой има ли с подобна ситуация като моята и как я е решил. Мисля утре да ида до офиса, че концерта е след два дни, дано да има някой. Много несериозно и непрофесионално отношение, а сайта продължава да си функционира и да продава билети на сериозни изпълнители, за сериозни суми.
Виж целия пост
# 1
Билетите не трябва ли да си ги вземеш от каса на Ивентим?
Виж целия пост
# 2
Два пъти сме купували онлайн билети от EVENTIM без проблем. Та според мен нещо се объркало при самото плащане, щом нямате отразена покупка в профила. Но това което ви са ви отговорили от банката е пълна глупост. Имате право да оспорите транзакцията, тъй като не сте получила това, за което сте платили.
Виж целия пост
# 3
Пробвай да пишеш на стената им във фейсбук/Инстаграм, някои фирми се трогват понякога и отговарят .
Може да е  станала грешка н сайта и да не осчетоводят плащането, ако все пак дръпнат пари, може да се оспорва в банката.
Виж целия пост
# 4
Да, банката това ми каза - като дръпнат парите, тогава може да оспорите плащането - преди това не. Парите са блокирани при тях реално.

Което не променя факта, че EVENTIM не си вдигат телефона и не отговарят на мейла. Не е редно.
Виж целия пост
# 5
По принцип при купуване на билети от Eventim има две опции - получаване от офис или print@home. Ако си избрала първия вариант, няма какво да дойде по мейл.
За получаване в офис мисля, че искаха лична карта и картата, с която са купени билетите.
Виж целия пост
# 6
Има и трети вариант - дигитален билет, който не се принтира и се показва на входа от телефона. Не съм купувала билет с получаване от офис, но си мисля, че дори и да е избрана тази опция трябва да има регистрирана поръчка на профила.
Виж целия пост
# 7
Именно. Аз съм купувала едно време ваучери за подарък, които взех от офиса и ми седят в профила. Но аз избрах print@home, така или иначе. И пак ще кажа - комуникацията с фирмата никаква я няма.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия