Озон бг с маркетингово заблуждение

  • 1 334
  • 30
# 15
Наскоро имаха промоция - купуваш 4 книги, плащаш 3, като доста ясно беше написано, че всъщност най-евтината книга ти излиза безплатно. А и ти като правиш поръчката онлайн, нали виждаш колко е крайната сума? Дори да не си прочел, лесно ще разбереш какво имат предвид. В случая никой не ти е виновен.

Е аз точно оттам пуснах темата. Направих си поръчката и видях, че сумата ми не е 50%, писах им в чата и после си отказах поръчката, щото не ми е оферта. Тва е. Ок, квото искат. Тяхна си работа.
Виж целия пост
# 16
Според мен Озон бг не са с маркетингово заблуждение, но заглавието на темата е.
Това е  недоказано твърдение (впечатление), което изказано като факт в заглавието, в момента нанася вреда върху имиджа на фирмата.
Според мен тая тема трябва да се заключи или изтрие.
Виж целия пост
# 17
Ами след като са ме заблудили и постера им е купи 4, плати 2, но няма със същия шрифт и на същия постер тези условия и аз нямам нищо лично срещу тях - явно имат някакъв проблем. Дори и минимален. То Макдоналдс ги съдят понякога, че хората надебеляват от тях, без Макдоналдс да са казали, че това няма да се случи, тук пък голяма вреда им направих.
Виж целия пост
# 18
Ти сам си се заблудил. Не разбирам защо си мислиш, че "купи 4 книги, плати 2" значи, че ще платиш само 50% от цената. Ако беше така щеше да си пише "купи 4 книги с 50% отстъпка".
Виж целия пост
# 19
Ако смяташ, че нещо не е уредено, както трябва и се чувстваш подведен - КЗП. Много обичат да проучват кампании. Всяка година покрай черен петък е ранна Коледа за тях Simple Smile Емаг отнасят глоби всяка година.
Някой може да се оплаче, че на постер пише "играй и спечели" пък човека е играл и не е спечелил, а "и" дава грешна представа, че всеки път, когато играеш, ще спечелиш. Примерно.
Иначе хората съдят производители на кафемашини, защото кафето от тях излиза горещо, а те очаквали топло. Ама защо да се сравняваме с тях? Simple Smile
Виж целия пост
# 20
Права си.
Виж целия пост
# 21
Ами след като са ме заблудили и постера им е купи 4, плати 2,

Ами даже и това да е - написали са си ПЛАТИ ДВЕ, а не плати половината сума или плати 50%.  Пределно ясно е, че става дума да платиш две книги, а не половината цена на покупката. А после вече за всеки мислещ човек идва въпросът "Кои две книги от четирите?" и за да си отговориш ще прочетеш.

Забелязала съм в хода на професионалния си опит, че ако стане гаф и виновен е доставчикът (аз) клиентът често е доста ларж. Но ако стане гаф и вината е негова (на клиента) следва истинско озлобление и носене от девет дерета вода за да докаже, че не е в него грешката. Та и ти сега си така - понеже е твоя вината се чудиш как да усучеш нещата, та поне себе си да убедиш, че не е в теб проблемът.
Виж целия пост
# 22
Има един принцип - клиентът винаги има право. Затова и немалко зор съм брал в работата си. Защото аз съм казал - аз съм специалист по SQL и те очакват да разбирам от всичко в базите данни. Клиентите (които са големи фирми и отдели и не са с ИТ бекграунд) не ги интересува, че това е океан от информация. И ако не ги кефи продукта, ме махат. Бързо и безцеремонно. Така че не смятам, че съм единствено от страната на разглезения клиент.
Виж целия пост
# 23
Не разглезения, а нечетящия и несъобразилия, който сега търси на кого да прехвърли своята вина. 
Виж целия пост
# 24
По принцип, като изключим съответната компания, почти всяка рекламна кампания е леко заблуждаваща. Защото нали се сещаш, че не може всеки човек да седне и на всеки рекламиран продукт да седне и да чете да речем 5 листа с условия и т.н. То затова и много рекламни кампании са си реално заблуждаващи. Често се опитват да те заблудят, че ще получиш нещо повече, отколкото реално получаваш.
Виж целия пост
# 25
По принцип, като изключим съответната компания, почти всяка рекламна кампания е леко заблуждаваща. Защото нали се сещаш, че не може всеки човек да седне и на всеки рекламиран продукт да седне и да чете да речем 5 листа с условия и т.н. То затова и много рекламни кампании са си реално заблуждаващи. Често се опитват да те заблудят, че ще получиш нещо повече, отколкото реално получаваш.

Има си правила в рекламирането и една реклама няма право да лъже, но свободно може да изтъква само предимствата на продукта си и не е длъжна да разгласява недостатъците. В твоя случай всичко е съвсем наред.
Виж целия пост
# 26
Клиентът винаги е прав в рамките на упоменатите търговски условия. Аз може да искам да ми включат и нещо друго в промоцията, щото съм клиент и имам право. Да, обаче в условията на промоцията няма такова нещо.
Твой си е проблемът, че мисленето ти е ала "я и сам да съм у рейсо, па че се бутам".
Виж целия пост
# 27
По принцип, като изключим съответната компания, почти всяка рекламна кампания е леко заблуждаваща. Защото нали се сещаш, че не може всеки човек да седне и на всеки рекламиран продукт да седне и да чете да речем 5 листа с условия и т.н. То затова и много рекламни кампании са си реално заблуждаващи. Често се опитват да те заблудят, че ще получиш нещо повече, отколкото реално получаваш.
Тук няма пет листа с условия, на рекламния банер си го пише.
Доста хора ти казаха, че промоцията е ясна, друг заблуден като теб не се появи. Не ти ли се струва, че може грешката да е в теб, а не в озон?
Виж целия пост
# 28
Наистина е добре темата да се изтрие, иначе всеки с недостатъчен умствен капацитет може да почне да пуска очернящи твърдения за доказано коректни фирми!
Виж целия пост
# 29
Автора има проблем с разбирането на текст.
Никой не те е заблудил, не си разбрал.
От години купувам по този начин и всичко е ясно. Книги, дрехи, козметика.

Всяка рекламна кампания е леко заблуждаваща за леко неразбралите. Съвсем ясно е описана, още повече в Озон.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия