Като експерт в грижата за красотата със 170 години история, тази есен Kiehl's прави имиджов рестарт и представя мащабна нова творческа кампания.

Озаглавена "We Skincare About You Since 1851", тя синтезира по оригинален начин основните ценности на бранда. Новият слоган е дело на художника Тирса. Сред креативните двигатели на кампанията са и известният и награждаван фотограф Деймън Бейкър и режисьора Рики Саиз, който създава филм за марката.

Kiehl's всъщност започва съществуването си като малка аптека в Ню Йорк именно през 1851-ва година. Там в създаването на собствени козметични продукти влагат експертни познания в областта на фармацията, билковите медицински изделия и медицината. Изключително ефективни и популярни, тези първи продукти дават живот на Kiehl's, който днес е разпознаваем глобален бранд за ценителите на ефективните козметични формули и изключителното обслужване.


И сега Kiehl's продължава да поддържа тези ценности, които са от основна важност – щедрост, превъзходно персонализирано обслужване и най-висококачествени фармацевтични решения за грижа за кожата – и новата кампания поставя това на преден план.

Тази кампания е израз на благодарност за уменията и отличителния индивидуален подход на над 4700 професионалисти по грижа за кожата в рамките на бранда на глобално ниво. Експертите по грижа за кожата, представляващи Kiehl’s, се ангажират да изградят отношения на доверие с клиентите, да се вслушат в техните нужди и да им помогнат да отговорят на предизвикателствата, свързани с грижата за кожата, в персонализирани консултации.

"От скромното ни начало, когато Kiehl’s е просто аптека, ние оставаме ангажирани с уникална бизнес философия, която се фокусира върху даване на възможности и образоване на нашата общност по целия свят", казва Леонардо Чавес, президент на глобалния бранд Kiehl's.

"Независимо от това как постигаме тази цел, независимо дали става въпрос за нашите продукти, за по-високото ниво на обслужване в нашите пунктове за продажба, за дългосрочния ни ангажимент да се отплащаме на клиентите и на общността или за непрекъснатите ни инвестиции в устойчивост, общностите на Kiehl’s винаги са били и винаги ще бъдат това, което ни движи и ни дава най-голяма мотивация. С новата си рекламна кампания отбелязваме именно тези ценности; изтъкваме нашата традиция за експертиза и умения в грижата за кожата, като представяме тези, които всъщност са истинското лице на нашата марка — нашите експерти в грижата за кожата, които представляват Kiehl's."

Стартът на новата кампания в световен мащаб е през есента на 2022 г.
 
Свържете се Kiehl's:

Instagram: @kiehls.bg
Facebook: Kiehl's Bulgaria