Почна вече първи срок и не на принцип на урок задачки хора тук решават, написаното обясняват.

  • 26 241
  • 749
# 540
Момичета,много ви благодаря,че помогнахте.
Виж целия пост
# 541
Още една молба от мен за друга задачка 8 клас се затрудняваме с описанието .Много ще сме благодарни :



Решение:

Скрит текст:

Благодаря ВИ много!
Виж целия пост
# 542
Вярно ли е решена? Условието е: Кои са недопустимите стойности?

Мисля, че не. Само провери да заместиш с някое число, например 0,виждаш,че подкореновата величина е отрицателна.
Виж целия пост
# 543
Вярно ли е решена? Условието е: Кои са недопустимите стойности?

Мисля, че не. Само провери да заместиш с някое число, например 0,виждаш,че подкореновата величина е отрицателна.
корените не са ли -8 и 5?
Виж целия пост
# 544
Оф. Грешка. Да. - 8 и 5. Сега ще помисля нататък.
Виж целия пост
# 545

Ако ще решавате с ИЛИ :

Съответно същите НЕдопустими като при решение 1.
Виж целия пост
# 546

Ако ще решавате с ИЛИ :

Съответно същите НЕдопустими като при решение 1.
защо определяме знака на интервалите -;+;- от дясно на ляво, а след това взимаме за решение спрямо това, което сте заградили
Виж целия пост
# 547
Умножавам по (-1) и сменям посоката на неравенството. Най-високата степен (трета) на променливата след смяната е с коефициент 1, тоест положителен, затова стартирам с + за първия интервал и маркирам като допустими тези с  -. С какъв знак започваме подредбата на интервалите НЕ зависи от знака на неравенството, а от този на коефициента пред най-високата степен.

Тоест ако не бях обърнала  посоката на неравенството, пак щях да получа същите ДС/респективно недопустими. Но тогава щях да почна вдясно с  минусов интервал, а да маркирам  после плюсовете.
Виж целия пост
# 548
Това в кой клас е в България? Не помня ясно от едно време, а и може би е сменено.
Синът ми точно сега премина през неравенства и системи от неравенства. Да кажем, че в Бг би бил 9 клас.
По въпроса на titin_ka, за знаците на интервалите правят една табличка с всеки фактор на отделен ред. По-тромавко e, но лесно за разбиране. Пример:

Виж целия пост
# 549
Това в кой клас е в България? Не помня ясно от едно време, а и може би е сменено.
Синът ми точно сега премина през неравенства и системи от неравенства. Да кажем, че в Бг би бил 9 клас.
По въпроса на titin_ka, за знаците на интервалите правят една табличка с всеки фактор на отделен ред. По-тромавко e, но лесно за разбиране. Пример:



Табличките се показват/правят при искане от учителя и в  БГ, точно в 9 клас май.  Но и 8 клас на практика БЕЗ метод на интервалите могат да решат квадратно неравенство с обединение на решенията на две системки.
Виж целия пост
# 550
На моят син пък казваха да си вземат 0 (или друго число за лесна сметка) и да видят положителна или отрицателна стойност се получава. Това и е знакът в интервала, в който ни попада нулата (или другото избрано число, с което проверяваме). Другите знаци ги наслагваме с редуване. Не ми допада това, но го казвам като вариант.
Потвърждавам, че се учи това в 9 клас.
Табличките могат да помогнат да се осмисли, защо при положителен коефициент пред най-високата степен, най-десният интервал е винаги положителен.
Виж целия пост
# 551
Здравейте може ли някой да ми помогне за тези задачи по математика.Благодаря предварително.[/img]
Виж целия пост
# 552

Примерите са супер лесни в случая, но прикачвайте правилно снимки, за да се вижда условието на задачите и съответно да ги реши някой.
Виж целия пост
# 553
Здравейте! Срам, не срам, признавам, че не мога да се сетя как се разлага на множители следният израз:
a5+a4+1
5 и 4 са степени.
Моля за помощ и благодаря предварително!
Виж целия пост
# 554
Здравейте! Срам, не срам, признавам, че не мога да се сетя как се разлага на множители следният израз:
a5+a4+1
5 и 4 са степени.
Моля за помощ и благодаря предварително!

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия