Тема за бързи въпроси и отговори ~ Всичко за нашите деца ~ Училищен блиц ~ Тема №6

  • 46 047
  • 642
# 60
Очевидно някои учители не връщат за застраховка. И да си чел наредбата, не искаш да се бориш с вятърни мелници (нечели/неразбрали директори и проверяващи). По-добре да ги имаш и спазвайки наредбата да не ти ги искат и съответно да не ги покажеш, отколкото да водиш правни дискусии.
Другата застраховка е от напористи родители и деца, понякога подплатени от манипулации по вече върнатите тестове. От последното учителят може да се спаси като сканира тестове преди връщане, де. Сканиране на тестовете може също да е достатъчно, ако се налага проверка на оценяването, прилагано от преподавателя.
Ясен, еднозначен текст в наредбата, че всички форми на контрол се връщат на учениците ще спести споровете. Все пак основното е да си видят децата грешки и пропуски.
Родители и деца пък не трябва да забравят, а това масово не се знае, че учителят не дължи средноаритметични срочни и годишни оценки.
Виж целия пост
# 61
Здравейте, моля за инфо къде да намеря класирането на Математика без граници от 22.10? Днес било излязло по градове, но аз не го намирам.
Виж целия пост
# 62
А след като входните нива са една от задължителните писмени работи, как се процедира с учениците, пропуснали такива по здравословни причини? Синът ми тази година пропусна поне 3 входни, а след като се върна на училище, един-единствен учител си направи труда да му даде писмен тест върху миналогодишния материал. И най-фрапиращото беше, вместо входно ниво по ЧП, за което беше преговарял, да бъде изпитан на нов урок, взет в негово отсъствие.
Виж целия пост
# 63
Оценката от входно ниво не фигурира в задължителните оценки за оформяне на срочна/годишна оценка. Значи входното ниво е задължително за класа, но не и за отделния ученик.
Виж целия пост
# 64
Гледам програмата/ темите в Школо - не разбирам защо в Математика (ФУЧ ) има теми 5 мин-БДП
Виж целия пост
# 65
Защото учителите са длъжни да отделят тези 5 минути, за да напомнят за бесопасността на движението. Пишат се в последния за деня час.
Виж целия пост
# 66
Здравейте,
Получих имейл от Националния инспекторат по образованието да оценим удовлетвореността от организацията и провеждането на учебните часове. Дали е реален имейла или е някаква измама? Не смея да последвам линка на анкетата. Получила съм два пъти имейла, явно за двете деца. Имейла е от insp@mon.bg.
Виж целия пост
# 67
Аз също получих вчера два имейла. И след всичкия фишинг, който ме залива всекидневно, се замислих дали да последвам линка. Не съм ги изтрила, но и още не съм отговорила.
Имейлите са два с два различни линка - адресирани до родител и до дете. Кое дете и кое училище? Защото аз имам две учещи на различни места.
И защо не ни изпратиха анкетата през училищата и през електронния дневник?
Виж целия пост
# 68
Ние попълвахме такава анкета миналия месец, но не помня от кой мейл ми беше пратена. Директно пращат на мейла, с който сте регистрирани в школо.
Виж целия пост
# 69
Здравейте,
Получих имейл от Националния инспекторат по образованието да оценим удовлетвореността от организацията и провеждането на учебните часове. Дали е реален имейла или е някаква измама? Не смея да последвам линка на анкетата. Получила съм два пъти имейла, явно за двете деца. Имейла е от insp@mon.bg.

Абсолютно реален е мейлът. Аз също попълних анкета, изпратена ни миналия месец.
Не съм имала съмнения, защото нашият директор предварително изпрати уведомителен мейл в Школо с молба да вземем участие в анкетата.
Виж целия пост
# 70
Не знам дали съм за тази тема, но къде да намеря материали за упражнение на детето. Давам му обикновено задачи според материала, който са взели и пишат диктовки в момента, преразказват. Но конкретно за математиката ми е трудно да измислям. Има ли читаво помагало, сборник или друго, което да купя или намеря онлайн. Намирала съм примерно задачи от състезания или изходни нива. Но, ако сега потърся за изходно ниво, ще има включени умножение и деление, а те още не са ги учили. Т.е. трябва да следват учебния процес. Освен това, чела съм за различни платени платформи, някой ще разясни ли какво представляват. Кога има смисъл да се ползват. Втори клас е.
Виж целия пост
# 71
На нас ни бяха казали да си вземем сборника на Евелина Динева и от него решаваше детето. Предполагам има и много други подобни. Не е онлайн.
Виж целия пост
# 72
Оценката от входно ниво не фигурира в задължителните оценки за оформяне на срочна/годишна оценка. Значи входното ниво е задължително за класа, но не и за отделния ученик.
Дано да е така!
Виж целия пост
# 73
Моята щерка учителят я заплашил, че ще й  анулира входното ниво по един от предметите, защото помислил, че подсказва на друго дете, а тя само му е услужила с химикалка, че неговата спряла да пише . За щастие не го е анулирал и даже й е писал 6, но тя беше доста притеснена преди да разберем и от тогава си задавам въпроса има ли право да го анулира наистина? Не се ли пише 1-ца или 2-ка за подсказване?
Виж целия пост
# 74
То по-добре да го анулира, отколкото да пише 2. Оценка 1 няма от миналия век.😄
А при подсказване и преписване е по-логично да се анулира работата на преписалия.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия