Тема за бързи въпроси и отговори ~ Всичко за нашите деца ~ Училищен блиц ~ Тема №6

  • 49 786
  • 682
# 630
Но изходното ниво е, а на нашите са им дали 4 в седмицата преди НВО. Бясна съм и нищо не мога да направя.
Виж целия пост
# 631
Но изходното ниво е, а на нашите са им дали 4 в седмицата преди НВО. Бясна съм и нищо не мога да направя.
И ние имахме 4 тази седмица.....
Виж целия пост
# 632
Но изходното ниво е, а на нашите са им дали 4 в седмицата преди НВО. Бясна съм и нищо не мога да направя.
То си е за бяс. И за какво са тези изходни нива? Разбирам някое да се очертава с 2 за годината да има изходно ниво, а другите за какво? Искали, не искали, с изходно, без изходно, децата излизат от съответното училище? Но, хайде да ги тормозим до последно, сякаш ние родителите сме измислили нво да е по бел и мат само.
Виж целия пост
# 633
Аз се замислих каква е разликата между писмено изпитване и контролно. От любопитство питам - вероятно е разписано в някоя наредба. Иначе не съм засегната - живеем в чужбина и синът ми всеки ден има по минимум 2 теста, а може и някоя презентация, стихотворение наизуст,… В електронния дневник пише ‘рутинен тест’ 🤣 И така от втори клас, сега завършва шести.
Виж целия пост
# 634
Контролната работа трае пълен час и датата й се определя с директорска заповед в началото на срока, за която се информиратат ученици и родители. Писменото изпитване, индивидуално или групово, трае под пълен час.
Виж целия пост
# 635
Контролната работа трае пълен час и датата й се определя с директорска заповед в началото на срока, за която се информиратат ученици и родители. Писменото изпитване, индивидуално или групово, трае под пълен час.
А би трябвало разграничението да е съдържателно - какъв материал обхваща изпитването в двата случая. Защото няма разлика във формата - все е писмена проверка. За контролното обикновено се включва цял раздел от учебния материал.  А за писменото изпитване?!
Виж целия пост
# 636
Контролната е на раздел, писменото изпитване може да е на 1-2-3 урока само..
Има разлика, разбира се. Затова не е нужно съобразяване за писменото изпитване. Нашите им казва 5минутки или 10минутки. В началото на часа правят бързо препитване на конкретен материал, после си продължават с нов урок или каквото...
Едно време как ни изпитваха с план, без план, нон стоп някой имаше на дъската да разказва цели раздели на карти, с битки и вододели - по география и история, решаваха се цели дъски със задачи по физика и химия. Сега едно тестче набързо и пак много им било. Ми нямам такива наблюдения конкретно при моите деца.
Виж целия пост
# 637
Едно време, да, масово ни изпитваха на дъската, разказвахме, решаваме задачи. В класа на моето дете проблемът с писмените изпитвания, тестове, контролни, всички от този вид, на чина, не на дъската сам, е преписването. И после има деца на устно изпитване с 2 и 3 , но тестът е за 5 или 6.
Виж целия пост
# 638
Мерси за разясненията.
Виж целия пост
# 639
Освен това такова понятие като "изходно ниво" няма. Законът изисква само "входно ниво", което се прави в началото на годината и не е контролна работа.
Виж целия пост
# 640
Какво значение има как го наричат, дали е "изходно ниво", "контролно", "писмено изпитване", щом просто се дава на децата като задача. Хубаво би било учителите поне да се съобразяват да не са прекалено на гъсто тези изпитвания, а за 7 клас е хубаво да са по-рано, за да имат време за подготовка за НВО. Не, че за него не се подготвят 2-3 години, но да се съсредоточат само върху това без притеснения за другите предмети.
Виж целия пост
# 641
За мен няма значение как го наричат. Въпросът е дали случайно законът не забранява на учителите да правят толкова много изходни нива. Отговорът е, че нито ги забранява, нито ги изисква. Какви са нормалните човешки норми е друг въпрос.
От друга страна всички родители са наясно с факта, че учителите са длъжни да връщат контролните, нямат право на повече от две контролни на седмица и т.н. Родителите следят стриктно, оплакват се във форума, на директора, на МОН... Но много им се иска учителите да не спазят закона и да оформят седмокласниците по рано, въпреки че законът забранява оформяне преди предпоследната седмица. Малко като четене на Закона с едното око.
Виж целия пост
# 642
Има предмети, които се учат само с 1 час седмично. Изискването по нормативни документи е в този случай да има минимум 2 оценки на срок. При  учебно разписание този 1 час, ако е в понеделник или петък, както е тази година учениците пропуснаха цял месец/ ,а в нашето училище още 1 петък, заради празник на училището/ Класовете  са от 26 до 28 ученици. Това за гимназия. Другаде не знам как е. Мисля,  че тези нормативни документи ги пишат хора, които на практика не знаят какво е в училище.
Виж целия пост
# 643
Здравейте,
Искам да попитам дали във форума или някъде извън него могат да се прочетат разсъждения по въпроса есе паднал се на матурата "Мълчанието - сила или безсилие".
Искам да прочета други разсъждения по въпроса различни от моите, други хора как ги усещат нещата...
Виж целия пост
# 644
От самата матура едва ли....все пак не могат да се разпространяват работите.
Евентуално в някоя школа, ако правят примерно решаване на падналите се матури.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия