Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да получа фактура за продукт, закупен от Lidl преди два-три дни?
Какви са отзивите за различни продукти в магазина?
Как мога да върна продукт в Lidl, ако съм го пробвал?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да получа фактура за продукт, закупен от Lidl преди два-три дни?
-
Какви са отзивите за различни продукти в магазина?
Клиентите споделят отзиви за различни продукти, като прахосмукачка, ориз, крем с лешници, бутилки с млечни домати и др. Например кремът с лешници е описан като вкусен, напомнящ на Нутела, но с повече лешници. Освен това има споделени мнения за цените на продуктите, като например за морковите и бананите.
-
Как мога да върна продукт в Lidl, ако съм го пробвал?
Политиката на Lidl за връщане на продукти позволява връщането на неподходящи или дефектни артикули, дори и ако са били тествани. В случай на проблем е препоръчително да се обърнете към управителя на магазина или да опишете ситуацията на служител от касата, който ще ви насочи през правилната процедура за връщане.
-
Какво е работното време на управителите на магазини?
-
Какво е купон за кроасан и защо не мога да го намеря?