Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Booking.com /Тема 4/

  • 13 436
  • 313
Booking.com /Тема 4/
https://www.booking.com/

Тема 1
https://www.bg-mamma.com/?topic=775177
Тема 2 и Информация
https://www.bg-mamma.com/?topic=1023851
Тема 3 и Информация
https://www.bg-mamma.com/?topic=1171090
Виж целия пост
# 1
Напоследък booking.com са изключително разочароващи. Контакт с оператор е почти невъзможен. Трият отрицателни отзиви.
Исках да оставя отзив за предплатен апартамент в Малага, чийто собственик се покри и не ни настани. Изтриха ми отзива с мотив, че след като не съм отседнала нямам право на отзив. Предоставих фактура за нощувки в друг хотел и доказателства за некоректността на отдаващия апартамента, размотаваха ме два месеца и не ми възстановиха сумата.
Виж целия пост
# 2
Напоследък booking.com са изключително разочароващи. Контакт с оператор е почти невъзможен. Трият отрицателни отзиви.
Исках да оставя отзив за предплатен апартамент в Малага, чийто собственик се покри и не ни настани. Изтриха ми отзива с мотив, че след като не съм отседнала нямам право на отзив. Предоставих фактура за нощувки в друг хотел и доказателства за некоректността на отдаващия апартамента, размотаваха ме два месеца и не ми възстановиха сумата.
Аз пък съм с точно противоположно мнение. На мен ми отказаха настаняване буквално в последния момент, като същевременно отказаха анулиране. Свързах се с Букинг, имахме единодушие за ново място за настаняване, повече от двойно по-висока цена. От Букинг накараха онзи да си анулира резервацията, понеже пък той ме изнудваше аз да го направя. И докато писмено не ме увериха, че ще ми възстановят разликата в цената на резервациите, не запазих новото място. Резервацията приключи в понеделник, във вторник парите бяха върнати. Но бях много настоятелна, понеже първо почнаха да увъртат и да ми предлагат 25€ компенсация.
Виж целия пост
# 3
m@ria, от тази година ли е споделеното?
Моите проблеми с booking.com са от това лято.
Преди години политиката им беше много добра.
Виж целия пост
# 4
Аз засега, Слава Богу, не съм имала проблеми с резервации през booking, но през август исках да намаля броя на нощувките по резервация с безплатно анулиране от 3 на 2, защото избрах за третата нощувка друго населено място, а софтуерът не ми позволяваше да го направя през управление на резервацията, та писах на Customer service и след по-малко от 2 часа те ми коригираха резервацията. Определено останах доволна от бързата реакция. Ако я бях анулирала и направила отново, вероятно цената щеше да е по-висока или поне нямах гаранции за условията. А аз реално не исках да сменям мястото за настаняване за първите две нощувки и цената ме устройваше.
Виж целия пост
# 5
Някой има ли нужда от код?
Валиден е до 9.10., 09:35 часа
Виж целия пост
# 6
m@ria, от тази година ли е споделеното?
Моите проблеми с booking.com са от това лято.
Преди години политиката им беше много добра.
И на мен това лято отказаха да ми възстановят разликата, когато италианецът ни анулира в последния момент резервацията. Трябвало да съм приела тяхното предложение на близо 20 км от първоначалната резервация, тогава ми дължали компенсация. 🙄
На българския телефон са много любезни, но само чувах - "Много неприятно, ама какво да направим? Търсете си друго, щом нашето предложение не ви устройва." И толкова, оправяй се сам.
Виж целия пост
# 7
m@ria, от тази година ли е споделеното?
Моите проблеми с booking.com са от това лято.
Преди години политиката им беше много добра.
От последната седмица. Беше много стресово наистина, защото бяхме по път, бяха посвършили местата за настаняване заради голямо спортно събитие и т.н. И добре че бяхме с колата, защото така бяхме по-гъвкави и независими от градски транспорт, иначе не ми се мисли.
Вероятно ме компенсираха, защото и аз по принцип бях харесала същото място, което ми предложиха. Ако го бях отказала, не знам как щяха да се развият нещата.
Виж целия пост
# 8
Аз също имах резервация - активна, която не беше анулирал домакина, но по телефон се свърза с мен, за да ми каже, че няма да ни настанят /за резервация за следващия ден/. В конкретното населено място всички места за настаняване бяха много натоварени за настаняване....повечето напълно заети. По препоръка на потребителка /тук в темата/, се свързах с нашите оператори на букинг по телефон. След около 2-3 часа ми предложиха място за настаняване, което отказах - не съответстваха нито брой стаи, нито звезди. Трябваше да опиша причините за отказа, след което ми предложиха аз да си избера място за настаняване - направих го и всичко приключи успешно. Беше и по-скъпо настаняването. Трябва обаче да се следва стриктно процедурата на букинг.
Виж целия пост
# 9
Кодът е изпратен
Виж целия пост
# 10
Аз също имах резервация - активна, която не беше анулирал домакина, но по телефон се свърза с мен, за да ми каже, че няма да ни настанят /за резервация за следващия ден/. В конкретното населено място всички места за настаняване бяха много натоварени за настаняване....повечето напълно заети. По препоръка на потребителка /тук в темата/, се свързах с нашите оператори на букинг по телефон. След около 2-3 часа ми предложиха място за настаняване, което отказах - не съответстваха нито брой стаи, нито звезди. Трябваше да опиша причините за отказа, след което ми предложиха аз да си избера място за настаняване - направих го и всичко приключи успешно. Беше и по-скъпо настаняването. Трябва обаче да се следва стриктно процедурата на букинг.
Аналогично на моето. Да, и аз подкрепям мнението да се комуникира активно с Букинг и да се следват процедурите им. Аз хем си писах с тях, хем по телефона. Като недостатък отчитам, че е трудно да се свържеш с тях вечер/нощем. Аз поне не успях.
Виж целия пост
# 11
Вероятно от Букинг са Ви съдействали, защото не се е усетил собственикът/ управителят на мястото да Ви обяви картата за недействителна и да анулира по тази причина.
Тогава Букинг нямат никакъв ангажимент към Вас и всичко, което предложат ще е на добра воля. От Букинг са наясно,ама защо продължават да толерират това,само мога да гадая.
За Турция аз конкретно ,ако резервирам през Букинг,съм решила само с предплатена резервация и то през системата на Букинг.
Когато човек пътува, последното нещо ,от което има нужда е да се разправя.
Виж целия пост
# 12
Аз даже мисля, че те са взели от него тези пари, поне нещо такова споменаха. А иначе апартаментът беше с висока оценки и хубави отзиви. После като проверявах, нямаше никакви свободни дати за месеци наред, сигурно се е уплашил нещо и е решил да не го пуска.
Виж целия пост
# 13
Има доста места за настаняване, обикновено по-малки, при които плащанията се обработват директно от букинг и тогава няма как да се прилага номера за невалидна карта, защото букинг получават цялата сума и после превеждат на мястото за настаняване цената на резервацията без тяхната комисионна. Може да избирате такива места, струва ми се, че в такъв случай е по-сигурно.
Виж целия пост
# 14
реших да си прехвърля парите, които ми възстановиха, от портфейла в картата ми. Днес гледам, че пристигнали, ама курсът мноого трънски😂😂😂
Да ги бях оставила за друга резервация.
Най-вероятно това е коментирано, но аз съм го пропуснала явно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия