Booking.com /Тема 4/

  • 38 391
  • 743
# 480
Здравейте.Ако има свободен код за Букинг ще бъда благодарна. Хубава вечер.
Виж целия пост
# 481
Здравейте, в търсене на код съм, ще резервирам днес или утре. Преди месец ми цъфнаха 2 кода - сега нямам нищо. Моля ако някой не му е нужен
Виж целия пост
# 482
Здравейте, аз също ще помоля за код Simple Smile
Виж целия пост
# 483
Ако някой има код за букинг, който няма да ползва, моля да го изпрати.
Виж целия пост
# 484
Здравейте, и аз търся код за букинг
Виж целия пост
# 485
Здравейте,

направих резервация и в условията за плащане пише, че се плаща на място при настаняване и имам право на безплатно анулиране до 2 дни преди това.
Опитаха се да изтеглят сума, малко по-висока от стойността на 1 нощувка, но тогава нямах наличност в картата и ми светна червен надпис да си актуализирам данните на картата за плащане.
Писах на хотела - не било депозит, а гаранция, че ако канселирам след безплатния период, ще си получат неустойката. Букинг казаха, че от хотела имали право да блокират сума по този начин.
Добре, съгласих се, имах постъпления по сметката и вчера са ми блокирали/изтеглили сумата, но днес резервацията ми беше анулирана от хотела. Писах им - не отговарят.
Трябва ли да се притеснявам, че няма да си получа парите обратно?
Виж целия пост
# 486
Всичко зависи от това дали са блокирали или изтеглили.
Но във всички случаи трябва да се свържеш с booking. В мейла с който ти анулират пише ли подробности?
Имал съм аналогичен случай в Швейцария ( италиански собственици ). Дръпнаха ми над 300 евро и анулираха. Свързах се с booking, поискаха ми скрийншот от транзакциите. Имат 30 дневен срок да поискат информация от хотела за да се изясни ситуацията и когато в тези 30 дни не получат задоволителен отговор, самите booking ми върнаха парите.
А ден преди да ги дръпнат окончателно и канселират, също видях в онлайн банкирането, че са дръпнали и възстановили същата сума.
Виж целия пост
# 487
Здравейте,

направих резервация и в условията за плащане пише, че се плаща на място при настаняване и имам право на безплатно анулиране до 2 дни преди това.
Опитаха се да изтеглят сума, малко по-висока от стойността на 1 нощувка, но тогава нямах наличност в картата и ми светна червен надпис да си актуализирам данните на картата за плащане.
Писах на хотела - не било депозит, а гаранция, че ако канселирам след безплатния период, ще си получат неустойката. Букинг казаха, че от хотела имали право да блокират сума по този начин.
Добре, съгласих се, имах постъпления по сметката и вчера са ми блокирали/изтеглили сумата, но днес резервацията ми беше анулирана от хотела. Писах им - не отговарят.
Трябва ли да се притеснявам, че няма да си получа парите обратно?

по принцип трябва да ги върнат без да се занимаваш, ама дали ще стане, няма как да знаем
ако до една седмица не се появят звъниш на букинг и се разправяш
Виж целия пост
# 488
Здравейте! Някой има ли код за отстъпка?
Виж целия пост
# 489
Всичко зависи от това дали са блокирали или изтеглили.
Но във всички случаи трябва да се свържеш с booking. В мейла с който ти анулират пише ли подробности?
Имал съм аналогичен случай в Швейцария ( италиански собственици ). Дръпнаха ми над 300 евро и анулираха. Свързах се с booking, поискаха ми скрийншот от транзакциите. Имат 30 дневен срок да поискат информация от хотела за да се изясни ситуацията и когато в тези 30 дни не получат задоволителен отговор, самите booking ми върнаха парите.
А ден преди да ги дръпнат окончателно и канселират, също видях в онлайн банкирането, че са дръпнали и възстановили същата сума.
Пък аз мислех, че парите минават първо през Букинг и после те ги пращат към собствениците, ама явно съм се заблудила.
Виж целия пост
# 490
Мисля, че това ( как booking да си получи парите за посредничеството ) е въпрос на договор. В стандартния случай минават през booking - то се вижда и в извлечението после.
Но в горния описан случай от green eyed, явно не е така.
Наблюденията ми са, че в последно време изчистват тези неща и нещата стават по-ясни - от 2020г не съм имал резервация с опция да могат да си дърпат парите по всяко време. Или плащаш на момента, или на датата преди последния възможен ден за безплатно канселиране, или на място. Но винаги знаеш точно кога.
Не мога да твърдя със сигурност, но често в темата е имало разни питания и се споменава за опити за резервации с празни карти когато има безплатно канселиране или плащане на място. Мисля, че това води до проблеми и е резонно основание за канселиране от тяхна страна.
Виж целия пост
# 491
Здравейте, издирвам код за букинг, ако някой е получил и няма да го ползвам, ще бъда много благодарна, да ми го изпрати на лично съобщение Simple Smile
Виж целия пост
# 492
Здравейте! Ако се влезе през линка с Мастъркард може ли да се комбинира и с код от Booking за кешбек, т.е. дава ли и от двете места кешбек?
Виж целия пост
# 493
Здравейте! Ако се влезе през линка с Мастъркард може ли да се комбинира и с код от Booking за кешбек, т.е. дава ли и от двете места кешбек?
Не.
Също и през външни линкове може да ти покаже по-висока цена отколкото през мобилното приложение.
Виж целия пост
# 494
Да, и не само различна цена, ами и други условия по резервацията.
При една от последните ми резервации през мастъркард ми даде опция само за предварително цяло плащане , а без него имаше три варианта на резервирането- пълно, след някакъв срок и на място.
Понеже правих няколко - при останалите резервации нямаше никакви разлики
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия