Онлайн пазаруване от ZARA и групата INDITEX - VI тема

  • 124 376
  • 1 403
# 120
Здравейте,

Днес си взех пратка от онлайн поръчка в магазина на Zara в Парадайс. Отворих я вкъщи и какво да видя, вместо панталон вътре има празнична къса рокля с пайети Grinning В интерес на истината роклята е хубава, но аз си искам панталона.. Какво мога да направя?
Някой имал ли е такъв казус? Мислех утре сутрин да пробвам да се свържа със съпорта и да видим дали някой друг е сигнализирал за грешна пратка

Да, аз, само че с Масимо Дюти. Обадих се, върнах пратката (мъжки дрехи, доста скъпи), за моя изненада след 2 дни ми се обадиха, че и моята пратка е открита (получена съответно от друг човек) и си я получих.
Виж целия пост
# 121
Аз също съм се сблъскавала с подобна ситуация.
NBM, при теб е станало объркване и са ти дали чужда пратка до колкото разбирам?
При мен ситуацията беше следната - взех си пратката, беше си моята, бях поръчала няколко неща, но вместо един от артикулите, които бях поръчала, ми бяха изпратили детско яке.
Отидох в техен магазин, обясних ситуацията, направиха връщане на продукта безпроблемно. Единственото кофти беше, че ситуацията се разигра по време на намаленията и съответно артикулът, който трябваше да получа вече беше изчерпан и нямаше какво да се направи, така и не се сдобих с него.
Виж целия пост
# 122
Поръчката беше изцяло чужда, да, но на пакета си беше моето име и номер.
Виж целия пост
# 123
Аз още чакам една доставка от 18.11, изпратена на 25.11 до магазин. Писах на съпорта за тракинг номер, нямало такава опция, когато пратката е до магазин. Много неприятно! Веднага отговарят и затварят чата без да питат има ли още нещо, с което да съм полезен, нито довиждане.. много зле…
Виж целия пост
# 124
Сега получих имейл, че моята е изпратена. По принцип в Сайта ми даваше доставка в магазин на 12.12.
Иначе я направих на 24.11
Виж целия пост
# 125
Аз още чакам една доставка от 18.11, изпратена на 25.11 до магазин. Писах на съпорта за тракинг номер, нямало такава опция, когато пратката е до магазин. Много неприятно! Веднага отговарят и затварят чата без да питат има ли още нещо, с което да съм полезен, нито довиждане.. много зле…


М да, много им е зле съпорта с чата. Не намерих телефон, за да се свържа с магазина и писах в чата, оттам три пъти ми прекъсва разговора, защото сесията е изтекла, а тя е по 2мин дължина. Пиша нещо и докато ми отговори прекъсва..

Реално с моя случай със сбърканата пратка просто видях, че ми върна, че панталона който искам е разпродаден и ми предлагат да ми върнат парите в 14 дневен срок. Грешката е тяхна и сега не мога да си получа реално моята си поръчка, която ми трябваше за повод 😑
Виж целия пост
# 126
аз искам да питам, преди нямаше ли някъде информация за размера с който е облечена на снимката манекенката?
Виж целия пост
# 127
Някой, ако има това боди ХС моля да ми пише. Поръчах С, но ми е голямо. За пореден път съжалявам, че послушах препоръката на сайта относно размера, а не взех този, който по принцип нося Sad
Виж целия пост
# 128
Здравейте! Имам въпрос. а пръв път ми се налага да върна нещо, поръчано онлайн от Зара. Ако искам да върна даден артикул в магазин, трябва ли да попълня формата за връщане в приложението? Опитах да го направя, но ми дава опция единствено да оставя артикула в кутийка на спийди или да дойде да то вземе куриер от адреса ми. А днес имам път към магазин и искам да се отърва от неуспешната покупка. Благодаря!
Виж целия пост
# 129
Няма нужда да се попълва заявка за връщане. Трябва само ел. касова бележка.
Виж целия пост
# 130
Благодаря! А парите по сметката ли се връщат, или от магазина ми ги дават?
Виж целия пост
# 131
По сметка. Пазете бележката, която ще ви дадат. За всеки случай, на мен не ми се е налагало.
Виж целия пост
# 132
Здравейте! Мога ли да заменя дреха от онлайн поръчка на място в магазин на Зара? Знам, че мога да върна в магазин, но за замяната нищо изрично не прочетох в сайта. Поръчах две детски якета с доста сходен модел, но 98 номер на едното няма нищо общо с 98 на другия. Сега искам 92 номер от това, което си харесах, но ако не мога да извърша замяната на място в магазина, много ще се забави процедурата. Rolling Eyes
Виж целия пост
# 133
Замяна може само онлайн да заявите. Иначе връщате и взимате друго,но ако е било намалено,а сега не е ,плащате на скъпата цена.
Виж целия пост
# 134
Здравейте , момичета ! От години не съм поръчвала от Зара , все още ли доставката е с DHL ?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия