Онлайн пазаруване от ZARA и групата INDITEX - VI тема

  • 124 397
  • 1 403
# 135
Здравейте , момичета ! От години не съм поръчвала от Зара , все още ли доставката е с DHL ?
На мен в събота  Спиди достави пратката.
Виж целия пост
# 136
Здравейте , момичета ! От години не съм поръчвала от Зара , все още ли доставката е с DHL ?

Спиди.
Виж целия пост
# 137
Здравейте ! Кога започваха зимните намаления в Зара ?
Виж целия пост
# 138
Здравейте ! Кога започваха зимните намаления в Зара ?

След Коледа.
Обикновено между Коледа и Нова година се пуска датата. Предполагам сега ще е от 29.12. Ще видим.
Виж целия пост
# 139
Здравейте ! Кога започваха зимните намаления в Зара ?
26 декември.
Виж целия пост
# 140
Здравейте, момичета!
На Черния петък в „Zara“ поръчах обувки, които обаче се оказаха малки.

При което обмислям замяна.

Но имам няколко въпроса, тъй като никога не съм правила такава.

Два въпроса, на които предполагам, че отговорът е „да“, но ще съм благодарна да ми потвърдите:
- вече заплатената от мен цена, т.е. по-ниската, ли ще остане?
- мога ли да върна и новопристигналия (по-големия/втория/„заменящия“) чифт („B“), в случай че имам проблем и с него?

И още - ако последното е така, то в какъв срок мога да осъщестя връщането му (т.е. на втория продукт - „B“)?

Прочетох, че артикулът, поръчан оригинално (т.е. по-малкият/първият/замененият/„A“), трябва да се изпрати до 14 дни от постъпването на заявката за замяна.

Но не откривам информация относно онзи, получен впоследствие („B“).

30 дни от неговото изпращане (на „B“) ли се засичат? Или са 14 дни (от неговото изпращане)? Или остава оригиналният срок (30 дни от изпращането на първия продукт - „A“)?

Предвид това, че мога да пусна заявка за замяна ден преди да изтече оригиналният срок, предполагам, че не е последният вариант? Или, най-малкото, е в комбинация с някой от другите два, напр. 30 дни от първото изпращане (на „A“) + 14 дни от второто получаване (на „B“)?
Виж целия пост
# 141
Здравейте! Тъй като съпортът на Зара е пълна скръб, идвам пак с въпрос. Заявката за връщане колко време е валидна и може ли да се отмени или редактира някак? От съпорта казаха, че не могат да я анулират или редактират, а в сайта пише да се обърна точно към тях. Цялото объркване стана, тъй като в приложението не ми даваше опция замяна, а само връщане и тъй като за първи път ми се налага замяна реших, че някъде в следващите стъпки ще ми даде възможност да оставя коментар и там да напише, че всъщност за един от артикулите искам замяна, а не връщане.
Виж целия пост
# 142

Доволна съм от новите си покупки Simple Smile
Виж целия пост
# 143
Роклята аз много я харесах на живо, но не я ли намалиха поне малко? Това не е ли редовна цена? 🤔
Виж целия пост
# 144
Да,роклята е на редовна цена,но имам повод
на който ще я сложа тези дни, а няма как да дочакам да започнат намаленията...
Виж целия пост
# 145
В такъв случай ви пожелавам приятно прекарване и с кеф да си я носите. Много е красива и съм сигурна че ви седи чудесно 👌
Виж целия пост
# 146
Здравейте, днес си получих поръчката от ЧП, прибрах се вкъщи след няколко часа отварям кутията и забелязах, че липсва един артикул. Случвало ли се е на някой? Каква е процедурата?
Виж целия пост
# 147
Пишете в чата, на мен ми възстановиха парите по сметка.
Виж целия пост
# 148
Издирвам това яке
Виж целия пост
# 149
По спомен колекциите на Зара излезли през декември не ги намаляват на Коледа,а края на януари,нали така беше?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия