Време е за ИКЕА! - Тема 39

  • 40 830
  • 771
# 555
Те тъкмо ги вадят, градинските..гледам в юск оня ден ги наредили в магазина. Номаленията им са есента обичайно...в икея пък абсурд да намалят, не са хич по намаленията ..горките.
Знам Тете, ама имам някакъв спомен, че и пролетта пускат нещо на простолюдието, като отстъпка. На това се надявах, че не им следя сайта, за разлика от форума. Grinning
Виж целия пост
# 556
Аааа, разбирам....Simple Smile
Ми ще свиркаме тогава..
Виж целия пост
# 557
На какъв мейл им пишете? Аз им писах през форма за контакт от сайта, но така не остава никаква следа и ако няма реакция, няма да мога да докажа, че съм сигнализирал за проблем.
Виж целия пост
# 558
Виж в общите условия..там има посочени мейли...

ПС...
cs.ecommerce@ikea.bg
Този съм ползвала за рекламации...
Виж целия пост
# 559
Здравейте,пиша във връзка с жалба,която пуснах към КЗП.
Закупих кухня от Икея и за да важи гаранцията използвах тяхната фирма за монтаж,която направи няколко грешки и аз пуснах рекламация.
След повече от 30 дни уверяване,че ще
ми върнат отговор пуснах жалба към КЗП.
Те са заявили,че рекламация няма подадена,но аз предоставих документи и е доказана такава,която обаче те не са завели.
И това е.
На тях е съствен акт,че не са завели рекламация и държавата ще получи сумата от този акт,а аз не участвам от тук нататък,макар моите претенции да бяха само някой да дойде и за 5-10мин да си коригира грешката,едната от които е неправилно поставяне на плота.Толкова били правомощията им спомена испекторката занимаваща се с моя случай вече 4 месеца,явно поради големия обем жалби.
Единствения ми вариант е да ги съдя.Някой сблъсквал ли се е с такава глупост
Виж целия пост
# 560
Някоя от вас ползва ли легло Mandal? Как се застопорява матрака върху него, мърда ли при ползване?
Виж целия пост
# 561
Има един лепки за подматрачната рамка, които ние така и не сложихме, но въпреки не бих казала, че матрака се мести. Случвало се е да го понамествам като сменям бельото. Леглото е много хубаво и удобно, но ако сте решили да вземете и горната табла, имай предвид, че е голяма досада чистенето на прах между летвичките. Прах влиза и в чекемджетата, защото челата им са скосени в единия край.
Виж целия пост
# 562
Ново 20 от Икея - имат монтаж само за София и Бургас, ако не се лъжа.
След повече от месец обещания да изпратят панта за съдомиялна вратА, се сетиха да ми изпратят и любезно ми обясняваха как няма да могат да я монтират. Аз отказах, защото месец и половина видим кореспонденции и имам гаранция още на кухнята. Как ще ми гарантират после ако има пак дефект с поредната панта. Казах, че  го искам написано.
“Ами ще се консултирам и пак ще ви звънна…”

Междувременно писах и до двата мейла за хедофиса на Икея , от първия пост в темата
Виж целия пост
# 563
Здравейте,пиша във връзка с жалба,която пуснах към КЗП.
Скрит текст:
Закупих кухня от Икея и за да важи гаранцията използвах тяхната фирма за монтаж,която направи няколко грешки и аз пуснах рекламация.
След повече от 30 дни уверяване,че ще ми върнат отговор пуснах жалба към КЗП.
Те са заявили,че рекламация няма подадена,но аз предоставих документи и е доказана такава,която обаче те не са завели. И това е.
На тях е съствен акт,че не са завели рекламация и държавата ще получи сумата от този акт,а аз не участвам от тук нататък,макар моите претенции да бяха само някой да дойде и за 5-10мин да си коригира грешката,едната от които е неправилно поставяне на плота.Толкова били правомощията им спомена испекторката занимаваща се с моя случай вече 4 месеца,явно поради големия обем жалби.
Единствения ми вариант е да ги съдя.Някой сблъсквал ли се е с такава глупост

Аз съм с аналогичен "празен" опит с КЗП. Доста съфорумки са доволни, за мен е една проформа това КЗП, че и проверките са им проформа също (присъствах на една).
Аз лично съм вдигнала ръце от тях. За съд - не знам, нямам час такъв сериозен опит.
Виж целия пост
# 564
Не е до КЗП, а до ИКЕЯ.
До сега винаги са реагирали адекватно след "натиск" от КЗП, тоест след като КЗП им препрати жалбата на клиента за отговор, икея винаги са се задействали и отстранявали проблема, като дори са давали и ваучер. Това за ваучер съм го чела и по други форуми, хора са писали, не е само личен мой опит.
В описания горе случай става дума за услуга обаче, не за стока, и там е малко по-специфично.

Допускам, че може и да се е променила политиката на икея и да са спрели да са кооперативни, тоест да съдействат. Не бих се изненадала, те и Лидл бяха супер клиентски отворени и настроени, но миналата година дръпнаха шалтера и станаха нефрендли вече - визирам промените при политиката на връщането им...

Та и за икея това е моето предположение в случая, не знам дали съм права.

Факт е, и аз го знам, че КЗП нямат правомощия да насилят търговеца да направи каквото и да било. Имат правомощия да го санкционират само, ако има нарушения на законите. Обаче - има врътка, при която и търговеца сит, и клиента, с помощта на КЗП де - КЗП му спестяват глобата, ако търговецът уважи претенцията на клиента, някак негласно се случва това...имам пример такъв, на колега писах жалба до КЗП срещу местен малък търговец, отказал да уважи рекламация. Изведнъж след жалбата му се обади търговеца да заповяда в обекта да му замени дефектните продукти. Подозирам че глоба не е била наложена, но и не ни касае това, касаеше ни, че колегата беше обслужен и беше доволен Simple Smile
Виж целия пост
# 565
Те тъкмо ги вадят, градинските..гледам в юск оня ден ги наредили в магазина. Номаленията им са есента обичайно...в икея пък абсурд да намалят, не са хич по намаленията ..горките.
Знам Тете, ама имам някакъв спомен, че и пролетта пускат нещо на простолюдието, като отстъпка. На това се надявах, че не им следя сайта, за разлика от форума. Grinning
Понякога пускат точно преди сезона намаление, ако имат много стока. Но е рядкост. Там намаленията са края на сезона, като при повечето търговци. (не коментирам измамни тактики от някои с постоянни намаления - то са си просто цени, които имат изкуствено завишение, за да изглеждат намалени)
Виж целия пост
# 566
В юск сега има намаление на градински неща.
Виж целия пост
# 567
Най-накрая ми сглобиха Вilly, събира доста обувки. Ще си поръчам още един рафт. Поставки за обувки са удобни https://www.ikea.bg/products/small-storage-organisers/clothes-an … 4x24-sm/20434832/. р.40+ с равно ходило застават леко по диагонал.
Скрит текст:
Виж целия пост
# 568
Ние ги сложихме под ъгъл рафтовете и така събират до 42ри номер без проблем Simple Smile Това е по идея от една съфорумка Асос.
Виж целия пост
# 569
Моите мъже са с 43-45. 43 по диагонал се събира, 45 още не съм пробвала ).
Какво сложихте отпред на рафта, за да не се изхлузват обувките?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия