Някой връщал ли е продукт на Myprotein ?

  • 5 076
  • 45
# 15
Кого да попита? Вие прочетохте ли какви са оплакванията по-горе?
Виж целия пост
# 16
Тези, които го рекламират. Би трябвало да са запознати с условията за поръчка/връщане и да дават насоки.
Виж целия пост
# 17
Да, бе....Инфлуенсърите точно с тези подробности се занимават
Виж целия пост
# 18
На мен след първото съобщение myprotein вече не ми отговарят, така че не виждам смисъл и се отказах да пиша. Колкото до инфлуенсърките, те изобщо не отговарят, така че не си правя труда, също така дори да видят, ако не им изнася въпроса, пак няма да отговорят.
Ще ми е интересно да разбера комисията за защита на потребителите как ще реагират на жалбата, така че ако някой има сведения може да разкаже. Аз ще помисля също как по не груб начин хората да са по - информирани относно този онлай магазин.
Виж целия пост
# 19
Ще ми е интересно да разбера комисията за защита на потребителите как ще реагират на жалбата, така че ако някой има сведения може да разкаже.
Аз отсега мога да ти кажа как ще реагира КЗП- никак. Виж къде е регистриран магазина Myprotein и ще разбереш, че няма как да ти помогнат за проблем с юридически лица, които са извън тяхната юрисдикция!
Виж целия пост
# 20
Аз имам онлайн магазини в страната ни и много добре знам един магазин как трябва да оперира и какви са задълженията му към потребителя. За мен myprotein е некоректен магазин, без възможност клиента да се свърже по мейл или телефон. Да, пишеш си въпросите на пощата им и ти отговоря робот с готово писмо. И така до безкрай. При все че плащането става предварително с карта... За кзп - ами нищо. КЗП е поредната безполезна нищо не правеща и не помагаща институция. А за инфлуенсърките - от техни реклами в инстаграм се подведох да поръчам иначе не бих поръчала и платила с карта от нечуван сайт.
Виж целия пост
# 21
Ще се повторя, че ако КЗП няма власт над този сайт, има ЕПЦ, към който може да се обърнете, ако става дума за Европа.

Пример - LCW е изначално турски сайт, има дъщерно бг дружество покрай реалните магазини, но онлайн магазинът се менажира от румънското LCW
Виж целия пост
# 22
Ще се повторя, че ако КЗП няма власт над този сайт, има ЕПЦ, към който може да се обърнете, ако става дума за Европа.
Aми не е така, за съжаление. Европа и Европейски съюз са различни понятия. Великобритания е в Европа, но не е в ЕС, така че ЕПЦ няма как да помогне също.
Виж целия пост
# 23
Привет!

Сблъсках се с абсолютно същия проблем, в Спиди ми отказаха изпращане, поради липсващи детайли- телефон и име на получател. Опитах се да се свържа с отдел обслужване на клиенти, от където ме прехвърляха към 4-ма различни души, които постоянно искаха една и съща информация за пратката. Такава в тяхната система поради не знам каква причина- не излиза. В крайна сметка, успях да изпратя пратката с Български Пощи, към адресът който е приложен във формуляра за връщане. В самия формуляр, също е написано, “ • Ние ви препоръчваме да изискате бележка за потвърждение от локалния ви пощенски офис.” Така че явно това е единствената опция за връщане на продуктите. Пратката ми тежеше 1,600 кг- струваше ми 37,60 лв.- Препоръчана. Надявам се да съм била полезна.
Виж целия пост
# 24
Ще се повторя, че ако КЗП няма власт над този сайт, има ЕПЦ, към който може да се обърнете, ако става дума за Европа.
Aми не е така, за съжаление. Европа и Европейски съюз са различни понятия. Великобритания е в Европа, но не е в ЕС, така че ЕПЦ няма как да помогне също.
Нима? Не знаех, че ЕС не е Европа, ти да видиш...
Копирам какво са ми написали преди година, може би не са наясно кое какво е:
Европейски потребителски център България предлага безплатно информация и съвети по извънсъдебни трансгранични потребителски въпроси. ЕПЦ България е част от мрежа от 30 центъра в ЕС, Исландия, Норвегия и Великобритания, които работят заедно, за да разрешават потребителски спорове по доброволен път. ЕПЦ България се финансира от Европейската комисия и от Комисия за защита на потребителите.
За повече информация за мрежата от Европейски потребителски центрове и услугите, които предоставяме, може да посетите нашата интернет страница www.ecc.bg 
Моля да имате предвид, че ЕПЦ България е член на мрежата от Европейски потребителски центрове. Всички контакти с ЕПЦ България се въвеждат в база данни, администрирана от Европейската комисия.
Виж целия пост
# 25
Права сте. Грешката е моя, тъй като бях останала с впечтление, че след излизането на Обединеното Кралство от ЕС, ЕПЦ няма да има юрисдикция над техните мгазини, но явно не е така. Извинявам се, ако съм подвела някого.
Виж целия пост
# 26
Точно същия като моя случай. Просто се подведох по рекламите на две инфлуенсърки..  А тези от Спиди според мен много добре им знаят случая на тия майпротеин и съм толкова разочарована от тяхното отношение и наглост и да се правят, че едва ли не за пръв път чуват. Иначе им доставят пратките... Искаха ми около 120-150 лв. за връщане.
Пращам пратки до Полша редовно, не до my protein, но нямат нищо общо с тия цени за 1-2 кг, които пишете тук.
Изберете пратката да пътува с dpd- зона CEE е Полша, 2 кг струва 15 лв
https://www.speedy.bg/bg/cee-economy
Разгледах и въпросния сайт, много подробно е обяснено какво, как и къде се връща https://www.myprotein.bg/customer-services/returns-policy.list
Като нямате култура да пазарувате онлайн, не го правите...
Виж целия пост
# 27
Точно същия като моя случай. Просто се подведох по рекламите на две инфлуенсърки..  А тези от Спиди според мен много добре им знаят случая на тия майпротеин и съм толкова разочарована от тяхното отношение и наглост и да се правят, че едва ли не за пръв път чуват. Иначе им доставят пратките... Искаха ми около 120-150 лв. за връщане.
Пращам пратки до Полша редовно, не до my protein, но нямат нищо общо с тия цени за 1-2 кг, които пишете тук.
Изберете пратката да пътува с dpd- зона CEE е Полша, 2 кг струва 15 лв
https://www.speedy.bg/bg/cee-economy
Разгледах и въпросния сайт, много подробно е обяснено какво, как и къде се връща https://www.myprotein.bg/customer-services/returns-policy.list
Като нямате култура да пазарувате онлайн, не го правите...

Нямали сме били култура на пазаруване онлайн... Нещо си засегнат/а пряко от оплакванията на хората ли ?
Виж целия пост
# 28
Имате въпроси, давам конкретни отговори. Не ползвам myporotein, нито имам общо със Спиди или сайта по какъвто и да е начин.
Виж целия пост
# 29
Точно същия като моя случай. Просто се подведох по рекламите на две инфлуенсърки..  А тези от Спиди според мен много добре им знаят случая на тия майпротеин и съм толкова разочарована от тяхното отношение и наглост и да се правят, че едва ли не за пръв път чуват. Иначе им доставят пратките... Искаха ми около 120-150 лв. за връщане.
Пращам пратки до Полша редовно, не до my protein, но нямат нищо общо с тия цени за 1-2 кг, които пишете тук.
Изберете пратката да пътува с dpd- зона CEE е Полша, 2 кг струва 15 лв
https://www.speedy.bg/bg/cee-economy
Разгледах и въпросния сайт, много подробно е обяснено какво, как и къде се връща https://www.myprotein.bg/customer-services/returns-policy.list
Като нямате култура да пазарувате онлайн, не го правите...
Ахахаха леле какви хора има просто... без да са се спречквали с този сайт дават акъли... ами хайде като е толкова лесно да ти изпратим пратките да ги върнеш ти? Смятам, че щом толкова хора, в рамките на отрицателно време се оплакват, значи има защо, а не просто защото сме неграмотни или не можем да четем :DDD Тук си пишем, за да са запознати колкото може повече хора, да не допускат нашата грешка и да споделяме опит, а не за да си губим времето или защото ни мързи да четем, ама то навсякъде има такива "коментатори", не знаят, ама да се изкажат тцтц. Да вметна само, че условията за връщане ги прочетох още преди да си дам парите и преди да поръчам, но те звучат точно токлова лесни на пръв поглед както и на теб са ти прозвучали и затова ни ловят като риби с бастун, ама явно хора като теб предпочитат да сгрешат, да си дадат парите, вместо да изслушат другите. Grinning Човек може да даде съвет, но не и да напада другите с незнание!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия