Тълпи от мигранти към Европа - какво ще последва от това? - Тема 3

  • 105 772
  • 1 955
# 1 935
https://www.24chasa.bg/biznes/article/18045572
Ето тук собственик на предприятие в моя роден град обяснява, че индийци са му по изгодни.


Ми прав е човека, ще се занимава с българи... айде де. Те и без друго не искат да работят. (внимание, ирония).
Прав е. Що да се занимава като в същност той не се занимава. Няма досег нито с обикновените работници във фабриката си, нито ще има досег с вносните. Седи си у София в кабинета, а с английски говорящите доволни индийци в същност ще се белосват (от беля на главата) някой началник смяна и някой обикновен в предпенсионна възраст българин.
България не е Обединеното Кралство и тук ще дойдат съответния контингент със съответстващата на 500 евро компетентност индийци (ако изобщо са такива).
Има вече дори няколко нагледни примера в моята окръжаваща среда. Бъкел не разбират, нищо не умеят, возят ги с лек автомобил защото са настанени далеч от фабриката. Ще пролежат тук някакво време и ще изчезнат към по-бленувани дестинации подобно на патроните на темата.


Назначават ги на минимална заплата останалото ако има в плик. Лоши условия, лоши отношения ясно е че всеки читав българин ще избяга от фабриката му. Иначе лъкардиите ги връзва. Приказките ги реди много добре Красимир Дачев.  Хората бягат защото е гадно.ГАДНО.
Виж целия пост
# 1 936
Нормален кръговрат. Хората мигрират към по-хубавото. Бежанците към ОК и Германия. Българите към западна Европа. Англичаните към САЩ, Сингапур. Германците към Щвейцария. Индийците към България. Нищо ново.
Виж целия пост
# 1 937
Накрая да не се окаже, че който наеме чужденци му опрощават осигуровките или даже му дават "помощ" сякаш са бежанци, а не гастарбайтери.
Виж целия пост
# 1 938
Нищо няма да ме учуди вече.Много съм гневна и възмутена,че свидетелите от автобуса убиец в Бургас до един са се изпарили и някой ден ако ги намерят някъде из ЕС ще ни ги доставят.Вчера някакви чужденци бяха закопчани в София.Имаше доста жандармеристи и прииждаха още полицаи.От едни,с които се разминах докато също вървяха натам, чух да им казват по радиостанцията:Идват от Истанбул,влезли са…..
Повече не чух.Предвид,че нашите рядко им обръщат внимание,трябва да са сгафили доста,за да ги закопчаят насред улицата.Имаше полицейски коли,моторизирани полицаи.Изрязах снимката, не се вижда всичко,вкл.зяпачите.За разлика от друг път всички мълчаха.Необичайно,никой нищо не пита,не коментира.
Скрит текст:
Виж целия пост
# 1 939
И за мен индийците не са толкова зле. Познавам няколко. Работят на високи позиции и говорят много добър английски.

Не искам да те обиждам и се надявам да не го приемеш така! Всеизвестен факт е, че индийците говорят английски с ужасен акцент, демек не си правят труда да спазват правилното произношение. Добави към това и бързо говорене, което още повече затруднява разбирането на речта им. Ако познатите ти го говорят добре, вероятно са от малцината такива в Индия.
Виж целия пост
# 1 940
Къде се отнесохте бе хора? Ти не бяха йога инструктури, студенти по медицина, работещи в международни компании.
Ще се внасят БАЧКАТОРИ! Такива, които да застанат край машините и да ги зареждат със суровина, да смъква и преместват готови детайли, да метнат, да мият.
Е това с индийци няма да стане.
Не сме соц.лагера с работниците от братски тоталитарен Виетнам.
Кой знае какви ще дойдат, защото ако са читави биха могли да работят нявсякъде по света за по-добри пари и близо до поселение на сънародници.
Тия лакърдии по медиите са само за да се отчете дейност в едни работодател ски организации, които не се знае защо съществуват.
Виж целия пост
# 1 941
Къде се отнесохте бе хора? Ти не бяха йога инструктури, студенти по медицина, работещи в международни компании.
Ще се внасят БАЧКАТОРИ! Такива, които да застанат край машините и да ги зареждат със суровина, да смъква и преместват готови детайли, да метнат, да мият.
Е това с индийци няма да стане.
Не сме соц.лагера с работниците от братски тоталитарен Виетнам.
Кой знае какви ще дойдат, защото ако са читави биха могли да работят нявсякъде по света за по-добри пари и близо до поселение на сънародници.
Тия лакърдии по медиите са само за да се отчете дейност в едни работодател ски организации, които не се знае защо съществуват.

Напълно подкрепям. Идват полудиви хора за черна работа. Вече се разбра, че в ирим искали да ги връщат. Не знаели изобщо английски, не можели нищо. В Пловдив още ги няма. Не очаквам да пристигне фитипалди, по скоро авто транс ще фалира. Добро решение ще е.
Виж целия пост
# 1 942
Как ще ги връщат, да не са колет.
 Макар че преди Брекзит, фермерите в UK връщаха българи (и предполагам не само) отишли на бригада там след седмица -две, уж бавни и т.н. Но са ми казвали, че е схема, защото ЕС ги е субсидирал за наета бройка работници.
Виж целия пост
# 1 943
Silverstone, това към колко часа се е случило? Ама запазите почти са в лицата им... 😆 и естествено пак се случва в този регион...
Виж целия пост
# 1 944

Кой знае какви ще дойдат, защото ако са читави биха могли да работят нявсякъде по света за по-добри пари и близо до поселение на сънародници.

хайде сега, глупости
ще дойдат такива, каквито навсякъде- там народ много, търсят врата към Европа, сега им се отваря такава през България
ще има и читави, и нечитави...
срещала съм хора от Бангладеш, говорещи руски- едно време е имало квота за учащи и там, но в Русия както знаем е трудно с оставането...
срещала съм абсолютни диваци, но и студенти...
до скоро на касата в кварталния магазин беше момиче, от Бангладеш, което е било пред завъшшване на медицински колеж, но са поискали да я женят, и е успяла да избяга
сега си е намерила работа в клиника, ми каза колежката й 
проблемът при тези хора,бедните- не богатите касти, е че идват в Европа чрез схеми за трафик
повечето дължат огромни суми пари, заети  от трафиканти, които после си взимат месечно парите
Виж целия пост
# 1 945
Ще дойдат такива, каквито навсякъде, ама с едно уточнение. Тези, които наистина си струва да дойдат, няма изобщо да помислят за тук. Те са взети отдавна на добри позиции на други места. Аз не очаквам да дойде нищо читаво, предвид това, което идва откъм Индия за много по-добри позиции. И вярвам, че в мебелна фирма Ирим са дошли напълно неграмотни, незнаещи дума английски. За трудови умения пък не знам откъде се очаква да имат.....На индийците, които не са родени извън страната, английският им е много голям проблем. Във фирмата на сина ми взели 2-3 индийци, с ужасен английски и никакви неумения за работа. Изгониха ги скоро след това. Става въпрос за позиция на финансов и медиен анализатор. Подобно чух и от бивша съфорумка, която е в Световната банка. ИТ-та от Индия със слаб английски и не кой знае какви умения. Тук за черноработници се очакват някакви висококвалифицирани индийци....то бива наивитет, ама....
Авто транс е превозвач, известен с лошо и нередовно заплащане на шофьорите и затова няма хора. И този тръгнал да решава проблема с индийци...... Не  зле да фалира и да се маха от тази ниша.
При 1,5 милиарда няма начин да няма и читави, наред с диваците, разбира се. Абсолютните диваци можем да очакваме при заплащане 500 евро и кофти работа.
ПП Ще ги връщат така, както са ги взели. С еднопосочен билет за дома. В други европейски страни вече се напатиха от индийци, у нас Ганьо не иска да се учи от грешките на другите, трябва да настъпи сам мотиката. Лошото е, че и ние участваме в тъпотиите на българския "бизнес". Вече прочетох мнения на съграждани ,че няма да поверят живота си или този на децата си на шифьори от вдън гори тилилейски. Аз се съмнявам да имат такава дилема изобщо, защото не очаквам тези гении да научат маршрутите в града. Ще пусна инфо към края на август, трябвало да започнат още в началото на месеца.
Виж целия пост
# 1 946
Шофьорите в Пловдив рикши ли ще управляват? Wink
Не помня преди колко години беше наши сънародници ходеха в Париж да возят
с рикши туристи. Та ако индиецът си представя, че ще му дадат рикша, ами бива,
но да обслужват градския транспорт, не знам как ще им се доверят като чета сега
какви кадри са внесли.
Виж целия пост
# 1 947
Не, не рикши. Индия произвежда коли, представете си! Има и железопътна мрежа преди България. И автобуси имат, но е опасно возенето в тях.

Ще ги научат да шофират автобуси. UK са взели индийци след ВСВ и допреди 20г повечето водачи на превозно средство в градския транспорт в Лондон бяха индийци или черни. Същото в болниците и родилните домове.

А защо не взимат жени?

Чудя се при тази липса на работна ръка защо трета линия на метрото се управлява от хора, а не от компютърна система, както е по проект? Някой знае ли? Автоматизацията е бъдещето.

Избийте си от главите, че умиращи от глад индийци и афганистанци могат да дойдат тук. Не става. Те нямат средства да идат до съседния град. Тези, които идват, идват със самолет или автобус, кораб, влак до някоя безвизова държава. Имат достатъчно пари, пратени от роднини, които са установени в Европа или работят по арабските страни. Плащат си на трафиканти и така влизат. После ги храни социална като търсещи убежище. Има даже разни организации, които плащат хотелите на нелегалните без да изискват искане на убежище или друго.

Тези, които виждате на палатки, не желаят да идат в друг град, където има места в хотелите и затова кибичат из парижките квартали и околни дерета. Те искат да се доберат до роднините в Скандинавия или Англия. Често роднините не са наясно със системата и мислят, че при тях е по-добре, а всъщност не е или е еднакво.

Първите българи, които пристигнахме на запад след 1989г не бяхме крайно бедни в България. Крайно бедните в началото на 90те и хляб не можеха да си купят, камо ли билет, който струваше колкото годишната заплата по едно време. Повечето бяхме работили в чужбина и събрали конвертируема валута, финансирани от родители, работещи или работили в чужбина, спортисти със събрана валута от състезания навън, събрали валута от работа в туризма по Черноморието основно, но и зимните курорти, улични чейнджаджии, работили в авиация, корабоплаване, БДЖ и събирали командировъчните, студенти, поработили на чартърите на БГА Балкан през ваканциите или в чужбина (от 1985г можеше). Имаше тук там по някоя, чието женено, западно гадже беше довело, няколко скрили се в камион, но останалите бяхме от семейства с възможности да ни платят билетите, училищата, студентските визи или за бригада и малко джобни.
Виж целия пост
# 1 948

Ще ги научат да шофират автобуси. UK са взели индийци след ВСВ и допреди 20г повечето водачи на превозно средство в градския транспорт в Лондон бяха индийци или черни. Същото в болниците и родилните домове.
Вероятно тогава след ВСВ добре са се справили, но при сегашната политика на толерантност към мързеливите
гости едва ли ще е така.
Като си помисля как щяха да стават европейски данъкоплатци, пък после нещо не им стигало, ама климатът
ги тормозел, ама с език не се справяли, със закони и пр.
Виж целия пост
# 1 949
Невена,  и аз това казвам, че повечето са отбрани, ама никой невидял няма да ни послуша
да не говорим пък, че повечето са и от определени касти
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия