Новите безумни условия за градски транспорт в София

  • 70 418
  • 1 829
Тъй като не виждам нищо логично в цялата тази работа. Реших да се допитам до вас и да ми дадете просветление.
Как ви се виждат новите условия за пътуване с градския транспорт в София? Вдига се цената на билета, като отпадат доста от вариянтите за пътуване. Алтернативите, които се предлагат са неизгодни. Вместо да привличат пътниците, така е измислено, че ще ги отблъснат.
Например на мен ми се налага да пътувам два пъти в седмицата с метрото. Така поставени условията, ще ми излиза по-скъпо пътуването.
Интересно ми е да споделите Вашето мнение, може пък аз да съм в грешка и да не виждам логиката.
Виж целия пост
# 1
Дъщеря ми използва за училище и излизане само метрото. Досега ѝ беше идеално с карта само за метро, като лятото не си купуваше карта, просто защото не стои в София. Но махнаха месечните, годишна само. Равносметката, вместо 90 лв. ще платим 200. И нас не ни харесват новите условия, но ги приемам като неизбежна стъпка, която ни доближава до стандарта на по-развитите държави. Дано.
Виж целия пост
# 2
Реално не виждам кой знае какъв проблем. Който си го ползва редовно , цената си остава същата - най-изгодно винаги е било с годишната карта, така ти излиза по 1 лев на ден. Харесва ми, че направиха да се плаща на вноски. Реално цената е по-евтина - ако си заредиш билети, с 1 за 30мин може и да се прекачиш. Дори и да е за билет за 2 лева пак излиза по-евтино от 3.6. Та реално не знам защо хората мрънкат. Ако го ползваш рядко, още повече не виждам смисъл в мрънкането. Купете си годишни карти и си решете проблема.
Виж целия пост
# 3
Еми инфлация, нормално. Вдигни си заплатата и готово.
Виж целия пост
# 4
Ако само бяха вдигнали цената на билети/карти, тогава щеше да е инфлация. Премахването на месечни и други видове карти няма връзка с инфлацията.

...Та реално не знам защо хората мрънкат. Ако го ползваш рядко, още повече не виждам смисъл в мрънкането. Купете си годишни карти и си решете проблема.
Написах в горния пост каква ще е разликата за дъщеря ми - ученичка, 18 г. Досега купуваше месечна карта за метро, 10 месеца х 9 лв. = 90 лв. Сега ще платим 200 лв. за годишна карта.

Не мрънкам, нямаме проблем да ги платим, само казвам, че с махането на месечните карти и тези за подземен транспорт, плащаме 110 лв. повече (двойно и отгоре), за нещо, което няма да използва.
Виж целия пост
# 5
И за мен е безумно премахването на месечните карти, никаква логика няма. Но извън това не виждам особена промяна, освен премахването на хартиените билетчета. Цената на билет за еднократно пътуване пак си е 1.60, а този който е 60+ излиза по-евтино от двата билета, които плащаме в момента при прикачване.

Не разбирам как ще ви излезе по-скъпо пътуване с метрото, щом пътувате само 2 пъти в седмицата? Предполагам не ползвате месечна карта, а еднократния билет си остава на същата цена.
Виж целия пост
# 6
Tessaria, при метрото отпада картата за зареждане с 10 пътувания. С нея едно пътуване излиза 1,20лв (или 2,40лв отиване и връщане), а сега ще трябва да ползвам билет за 30 мин на цена 1,60лв. Това имах предвид, че ще излезне по-скъпо. Вярно стотинки е разликата, но предвид поскъпването на всичко човек започва да си прави сметка за всеки разход.
Виж целия пост
# 7
Ясно, разбирам. Не знех, че премахват и талоните за 10 пътувания за наземния транспорт и метрото. Да, това е още едно безумие.
Виж целия пост
# 8
Билетът за време си е ок според мен и е по-добре, че го въвеждат. Беше глупаво да трябва да се плаща втори билет за прекачване в рамките на спирка-две например. Мен ще ме засегне липсата на талоните, но да кажем, че е нормално да няма отстъпка за пътници, които не се возят редовно. Но махането на картите за една линия/метро наистина не го разбирам, изглежда ще засегне доста хора и се съмнявам всички от тях да са достатъчно съвестни или пък изобщо да могат да си позволят алтернативата.
Виж целия пост
# 9
Много жаля за картата за 10 пътувания в метрото и талоните за наземен транспорт. Едно пътуване беше 1,20. Винаги имах заредена карта и талончета в портмонето. Ползвам рядко транспорт и ми беше много удобно.

Нямам нужда от абонамент за дълъг период и не разбирам защо махат тези удобни варианти. Да, ясно е, че ще плащам 1,60… но поне да знам за какво. Автобусът от гарата до нас са го направили 2 пъти на час да минава. Абсурдно е. Вътре шофьора пушеше. Подадох жалба. Вече се чудя какво получаваме като услуга и качество.
Виж целия пост
# 10
Сякаш искат да накарат хората да слязат от колите, дали си въобразявам  или съм прочела някъде - не знам.
Виж целия пост
# 11
Аз като цяло не разбирам билетите с времетраене... Да, знам, че в други държави са популярни, но на мен са ми абсурдни. Дошла баба ти от село, откъде да знае за какво време да си вземе билет. А и не само това...
Виж целия пост
# 12
Билетът не си остава 1,60 лв, защото до сега имаше талонни билети по 1,20 лв. Не че ще ме съборят тези 40 ст, ползвам доста рядко градски транспорт, но не виждам защо, като плащам накуп 12 лв, а после ги ползвам някакво време, ми спират тази екстра. Сега за същите 10 пътувания ще платя 16 лв, което още повече ми обезсмисля пътуването с тъпия градски транспорт.
Виж целия пост
# 13
Цитат
Много жаля за картата за 10 пътувания в метрото и талоните за наземен транспорт. Едно пътуване беше 1,20. Винаги имах заредена карта и талончета в портмонето. Ползвам рядко транспорт и ми беше много удобно.
Да и аз така.Отделно ми се е случвало няколко месеца да пътувам само по една линия,два пъти на ден.Чудесно си беше 23лв. месечно.Ако сега ми потрябва ще се набутам 50лв. или годишна.ама било по-евтино.Хубаво,ама не ви използвам транспорта.И най-дразнещото е,че малцинствата ще продължават да пътуват като нередовни пътници и пей сърце.После как няма да ни подиграват и унижават?Двоен стандарт,за тях глоби няма.Най-много да им кажат да слязат от превозното средство,но те и това не правят,а заплашват и се хилят нагло.
Виж целия пост
# 14
Тях директно ги подминават проверяващите. Те проблем нямат.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия