Родители отричат че децата им имат проблем

  • 6 531
  • 37
# 30
Не знам вие в какви училища ходите, но в нашето часовете са по 40 минути от 1 до 12 клас. За 20 минути съм съгласна, но това не е начина, поне при нас. Пък и аз си имах хас 7 годишни да учат материал за 17 Joy , говорех за времето и начина на отношение към детето. Ние бяхме първи клас 2020, така че нещата може и да са се променили, но не вярвам чак толкова много. Има и вероятност ние да сме попаднали в някое по-изостанало училище със стари учителки комунистки, чиито практики да са вече отдавна в минало в софийските училища.
Пък и какъв е този хеит към Финландия, те са една от най-развитите и щастливи страни в света.

Ахаа, госпожите са виновни явно.....

20 минути е много малко за учебен час. Докато влязат и седнат, минутите минали. Първи-втори клас са по 35 мин., после по 40 мин. Напълно нормално като времетраене. Не мога да разбера какъв точно ти е проблемът с "времето и начина на отношение към детето".
Виж целия пост
# 31
Не става въпрос само за деца със СОП.
Има и деца без заболявания,които са агресивни и невъзпитани.
В ПГ имаше дете със СОП,което беше кротко и не създаваше проблеми.Другите деца му помагаха.Имаше и ресурсен учител.В началото на учебната година не можеше да говори,а на края успя да каже стихче.
При нас проблемите бяха с деца без СОП-нагли,невъзпитани,агресивни .И родителите им бяха такива.
И не,не бяхме длъжни да търпим.
Не може двама да пречат на 25.
Преместиха се.Защото всички родители се обединихме срещу тях.
Да,същите проблеми ще продължат и в новото училище.Те ще се държат по същия начин и там.
Но за нас и нашите деца това беше добро решение .

Мисля,че трябва да има някакъв вид наказания .
Защото в момента агресивните са безнаказани.

За децата със СОП-ако са агресивни би трябвало специалист да работи с тях .

А има и деца,които видимо не са добре, поведението им не е нормално,но родителите отричат проблема,не вземат никакви мерки.И после прехвърлят вината на учителите и другите деца.
Виж целия пост
# 32
Щом казваш......

Да превърнем началната степен на обучение на забавачница, казваш..... Щот до вчера са играли, значи да продължават. Те до 4 клас ще дивеят, после що да спират!?!?!? Нали до тогава да дивели, нека продължават и нагоре.....

И, не, работата на началния учител не е да е бавачка. Ако си мислиш така, може би трябва да си наемеш такава да ти обучава детето.

Плавен преход - да, ама на някои изобщо не им се получава и с години дори да е този "плавен преход".
Еми да, ако искаш така го наричай. Не може по един и същи начин да се обучават 17 и 7 годишни в това съм сигурна.  
Естествено тези идеи не ми идват току така, по този начин се обучават малчуганите във Финландия и доста добре си се справят ако питаш мен, 74% завършват университет докато в бг са само 33%.
Но кой на нас ще ни каже как да правим нещата ний си знаем най-добре!!! Нека пращаме децата в психиатрии щото не можели да стоят като препарирани на едно място цял ден.

Баш пък Финландия......тези глупости от къде ги чу????
Никога не са се обучавали деца на 7 и на 17 по един и същи начин.
На 7 часа е от 30 минути, на 17 са блокове от по 90 минути.
На 7 учат по буква на ден, на 17 доста повече.
Никой не очаква децата да са препарирани, ако на 7 не успява да се заседи в рамките на 20 минути то някой не си е свършил работата.

То и у нашите университети магаре да вържеш вече ще ги изкара....та да не се хвалим с глупости. Щото вече няма кой една лампа да ти смени, че за ток вишистите не са и чували.
Не знам вие в какви училища ходите, но в нашето часовете са по 40 минути от 1 до 12 клас. За 20 минути съм съгласна, но това не е начина, поне при нас. Пък и аз си имах хас 7 годишни да учат материал за 17 Joy , говорех за времето и начина на отношение към детето. Ние бяхме първи клас 2020, така че нещата може и да са се променили, но не вярвам чак толкова много. Има и вероятност ние да сме попаднали в някое по-изостанало училище със стари учителки комунистки, чиито практики да са вече отдавна в минало в софийските училища.
Пък и какъв е този хеит към Финландия, те са една от най-развитите и щастливи страни в света.
В 1 клас часовете са 30 минути.
Във втори до 4 ти - 35 минути
От 5 до 7 - 40 минути.

Как си мислите, че преминава час от 30 минути като от тях 10 до 15 са чисто орханизационни - да извадят тетрадака  и учебник и да приберат тетрадка и учебник. Та им остават 15-20 минути в които да седят и слушат/правят  нещо.

Няма хейт към Финландия (най-вероятно не сте били там Simple Smile тази година бях за седмица ), за развити не съм сигурна, за щастливи може би. И у нас има такива щастливи училища.
Виж целия пост
# 33
Но не трябваше да се закриват, те са необходими.



Изказванията ви са абсурд, няма да припомням Хитлер и сегрегацията в щатите. Разсъженията им са били подобни.

Много малко деца със Соп за агресивни. Може да са автоагресивни. Нямате представа колко са деликатни родителите на деца със Соп. Ако детето проявява агресия родителя няма да ги пусне на училище.щего го отложи, ще го пусне на индивидуално обучение.
Агресивни са други деца, тези които са очевадно отражение на нашето общество, нашите ценности, нашето отношение към учители и обучение, нашата уродлива съвременна свободия. Те са израз на отчайващия  провал на съвременното безнадзорно и "демократично" родителство.
Виж целия пост
# 34
Агресивни са други деца, тези които са очевадно отражение на нашето общество, нашите ценности, нашето отношение към учители и обучение, нашата уродлива съвременна свободия. Те са израз на отчайващия  провал на съвременното безнадзорно и "демократично" родителство.

За съжаление е точно така. Най-големите агресори изобщо нямат здравословни проблеми. Само прекалена свободия, родителска протекция и безнаказаност.
Затова писах и по-назад, трябва да се върнат или да се приемат нови правила за наказания за подобни изцепки в начален етап.
Не говоря за нормалните за възрастта неща, като това в началото на първи клас да не са свикнали с реда и дисциплината, да се пощипват, да се подхилкват и подобни. Има деца, които обиждат, удрят, тормозят други. След 4 ти клас нещата дори стават в пъти по-зле. Тогава нямат госпожата, която ги обгрижва по цял ден. Учителите влизат, предават си урока и си излизат. Класният едва ли има поглед над нещата за един или няколко часа седмично.....
Виж целия пост
# 35
Щом казваш......

Да превърнем началната степен на обучение на забавачница, казваш..... Щот до вчера са играли, значи да продължават. Те до 4 клас ще дивеят, после що да спират!?!?!? Нали до тогава да дивели, нека продължават и нагоре.....

И, не, работата на началния учител не е да е бавачка. Ако си мислиш така, може би трябва да си наемеш такава да ти обучава детето.

Плавен преход - да, ама на някои изобщо не им се получава и с години дори да е този "плавен преход".
Еми да, ако искаш така го наричай. Не може по един и същи начин да се обучават 17 и 7 годишни в това съм сигурна.  
Естествено тези идеи не ми идват току така, по този начин се обучават малчуганите във Финландия и доста добре си се справят ако питаш мен, 74% завършват университет докато в бг са само 33%.
Но кой на нас ще ни каже как да правим нещата ний си знаем най-добре!!! Нека пращаме децата в психиатрии щото не можели да стоят като препарирани на едно място цял ден.

Баш пък Финландия......тези глупости от къде ги чу????
Никога не са се обучавали деца на 7 и на 17 по един и същи начин.
На 7 часа е от 30 минути, на 17 са блокове от по 90 минути.
На 7 учат по буква на ден, на 17 доста повече.
Никой не очаква децата да са препарирани, ако на 7 не успява да се заседи в рамките на 20 минути то някой не си е свършил работата.

То и у нашите университети магаре да вържеш вече ще ги изкара....та да не се хвалим с глупости. Щото вече няма кой една лампа да ти смени, че за ток вишистите не са и чували.
Не знам вие в какви училища ходите, но в нашето часовете са по 40 минути от 1 до 12 клас. За 20 минути съм съгласна, но това не е начина, поне при нас. Пък и аз си имах хас 7 годишни да учат материал за 17 Joy , говорех за времето и начина на отношение към детето. Ние бяхме първи клас 2020, така че нещата може и да са се променили, но не вярвам чак толкова много. Има и вероятност ние да сме попаднали в някое по-изостанало училище със стари учителки комунистки, чиито практики да са вече отдавна в минало в софийските училища.
Пък и какъв е този хеит към Финландия, те са една от най-развитите и щастливи страни в света.
В 1 клас часовете са 30 минути.
Във втори до 4 ти - 35 минути
От 5 до 7 - 40 минути.

Как си мислите, че преминава час от 30 минути като от тях 10 до 15 са чисто орханизационни - да извадят тетрадака  и учебник и да приберат тетрадка и учебник. Та им остават 15-20 минути в които да седят и слушат/правят  нещо.

Няма хейт към Финландия (най-вероятно не сте били там Simple Smile тази година бях за седмица ), за развити не съм сигурна, за щастливи може би. И у нас има такива щастливи училища.
Това от скоро ли е?🤔 Съвсем сигурна съм, че когато малкият беше първи клас часовете бяха по 40 мин. Може и да беше някакво специално правило за училището, но не вярвам да дават свобода на училищата.
Не знам вие в какви училища ходите, но в нашето часовете са по 40 минути от 1 до 12 клас. За 20 минути съм съгласна, но това не е начина, поне при нас. Пък и аз си имах хас 7 годишни да учат материал за 17 Joy , говорех за времето и начина на отношение към детето. Ние бяхме първи клас 2020, така че нещата може и да са се променили, но не вярвам чак толкова много. Има и вероятност ние да сме попаднали в някое по-изостанало училище със стари учителки комунистки, чиито практики да са вече отдавна в минало в софийските училища.
Пък и какъв е този хеит към Финландия, те са една от най-развитите и щастливи страни в света.

Ахаа, госпожите са виновни явно.....

20 минути е много малко за учебен час. Докато влязат и седнат, минутите минали. Първи-втори клас са по 35 мин., после по 40 мин. Напълно нормално като времетраене. Не мога да разбера какъв точно ти е проблемът с "времето и начина на отношение към детето".
Да те бяха част от проблема, но цялото училищно ръководство беше под всякаква критика. Имаше няколко инциденти, в които класната ще кара децата да се смеят на едно детенце, защото не отговаряло правилно. Ние с другите майки искахме да се свържем с администрацията или директора, обаче те правеха всичко възможно да ни отбягват. По онова време излизаше приложението школо и те почти напълно отрязаха връзка с нас. Накрая го преместих, когато госпожата по музика го ударила с учебната тетрадка по главата, но детето вече беше изгубило желание да учи.
Виж целия пост
# 36
Айде спрете да цитирате тия чаршафи, на човек свят му се завива, докато скролне и стигне до съществената част. Има скрит текст за тая работа щом толкова държите да ги цитирате.
Виж целия пост
# 37
В класа на моето дете има 2 деца със СОП, дори едното е постоянно с придружител поради двигателни затруднения. Децата са приети и по никакъв начин не са дискриминирани. Всяко едно дете с пример у дома би могло да разбере и приеме, че класната стая не е площадка и поведението и държанието там следва да са различни. Това няма как да се случи ако у дома постоянно се коментира как некадърната учителка няма право да иска това или онова. Родители, които не уважават училището и умишлено унижават и омаловажават преподавателите, няма как да отглеждат деца, които да се отнасят с уважение. В момента е модерно всички да се съобрзяват с емоциите и чувствата на детето, но не и то да се съобразява с тези на околните. Затова като се съберат 20+ дечица с тази нагласа, става много сложна ситуация. Вече срещам случаи при няколко близки, децата им са в класове с ужасни деца, груби, агресивни, с родители, които абсолютно подкрепят агресията и отвратителното им поведение. Няма механизъм за справяне или търпиш или бягаш другаде. Не може дете на 9 умишлено да унижава и причинява физическа болка и това да е приемливо поведение, колкото и широко скроено да е обществото. 🤷‍♀️
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия