Пазаруване от aboutyou.bg TEMA 13

  • 38 104
  • 753
# 615
По тази начен според ще на кажем само еконт е никой друг.
Виж целия пост
# 616
Еконт ще е потърпевш, но безплатно доставка и връщане е за сметката на АЮ.

Я, да пусна една бомба в темата преди първи петли.

Хакерски атака = придобиване на данни на милиони клиенти с имена, рождени дати, номера на карти и банкови сметки. Ако това е въпросния технически проблем 😂😂😂
Виж целия пост
# 617
Нали все пак връщат пари, проблемът е за пратки, върнати на определена дата?
Виж целия пост
# 618
Asmeign, благодаря. Познавам марката от 2008-а точно, когато живях за малко във Франция, там всички носеха Тамарис и Бата, но аз бях фен на вторите и никога не съм купувала Тамарис. Ще им дам шанс. Наказателни поръчки няма да правя, за моите разбирания единственият начин да ги накажа, е да спра да съм им клиент. "Бойкотирам" по такъв начин някои заведения, списание "Мениджър" и макар да знам, че не им пука и не го усещат, защото 1 спира, 10 нови идват, за себе си съм ОК. По темата в Еконт ме чака 1 блузка на Gap и тези дни трябва да пристигне още 1, от тези, които показвах последно и бяха големи, излезе по-малък номер и поръчах. По около 20 лв. е всяка, но нямам желание да ги вземам, трябва да мина да ги откажа. Чакам евентуално да си получа парите, имам и връщане, за което уж за възстановили сумата преди 3 дни, но още нямам пари по сметката, та дано до Нова година си събера, каквото ми дължат, и махам приложението и приключвам с тях.
Виж целия пост
# 619
На мен ме ми е проблем забавянето, а как си мълчат. Не ми харесва. А ако наистина не възстановят парите, възможностите за реализация са много малко. Наистина досега са били бързи и коректни и сега ми е много неприятно
Виж целия пост
# 620
Хепи, именно, позволяват си с лека ръка да губят доверието на клиентите си, а това е голям проблем и за мен е от нещата, с които не бих искала да правя компромис. Аз самата често съм била в ситуация да трябва да кажа на клиентите ни, че няма да успеем да спазим уговорен срок, че имаме голям технически проблем и опитът ми показва, че в 95% от случаите хората проявяват разбиране, защото не ги мотаеш. Естествено че не са щастливи, но дават въздух и пространство в някаква степен и са по-склонни да съдействат, освен това продължават да ни имат за надежден партньор, защото не ги лъжем. Осъзнавам, че това си е някаква моя обремененост и не мога да изисквам целия свят да работи така, но определено съм чувствителна по темата и не приемам политика и отношение на заравяне на главата в пясъка и правене на ударен. Тъпо отиграха ситуацията, а това ми е бил най-приятният за пазаруване сайт, честно казано.
Asmeign, а обувките на Тамарис от еко кожа струват ли си парите, че аз съм си фен на естествената по принцип.
Виж целия пост
# 621
За обувките Тамарис от еко кожа не мога нищо да кажа Sad на тази марка имам само от естествена кожа, дори днес мислех да пробвам все пак поръчаните такива, че ги захвърлих от яд.
От еко кожа обожавам Рикер и Мустанг, имам чувство, че са вечни тези обувки.

Аз очаквам рокля от сайта, но мисля да я откажа, защото не ми харесва цялата ситуация.
Виж целия пост
# 622
За съжаление и аз не съм оптимист, мисля че е само прах в очите и замазване на положението, защото днес ще почне следващите звънене за пратките от 25-ти. Та гледат да си го спестят.
Виж целия пост
# 623
Мисля, че "техническия" им проблем е форма да поработят с пари на клиента. Това си е практика при масово пазаруване, сега в условията на криза да завъртят пари по сметка и да печелят от това, не е малко.
Виж целия пост
# 624
Аз имам проблем в приложението, не ми излизат всички поръчки. И сега дори да искам не мога да си намеря номерата на поръчките по които чакам връщане, добре че си ги бях извадила предварително онзи ден. 🤯
Не знам бъг ли е или е нарочно, за да не може да си извадим информацията.
Виж целия пост
# 625
А как разбирате кое връщане за кой артикул е? Аз се ориентирах по сумите преди, но сега имам няколко на които сумите не намирам. Натрупаха се и доста. Виждам. че точно тези , за които съм получила имейл на 23-ти не са проблемни. Имам няколко преди тях , за които е отбелязано, че има връщане. Не пише да е осъществено и сумите не намирам. Те са направени на 4-5 ноември, върнати около 15-ти. Водят ги май приключени, а аз пари за тях не намирам в сметката.
  На мен отдавна ми изчезнаха поръчките , направени преди 1.10. Мислех, че така функционират. Аз пазарувам от тях от лятото.
Виж целия пост
# 626
Asmegin, моля за линк към последните обувки! Много ми харесват на твоите снимки. Simple Smile
Виж целия пост
# 627
Мисля, че "техническия" им проблем е форма да поработят с пари на клиента. Това си е практика при масово пазаруване, сега в условията на криза да завъртят пари по сметка и да печелят от това, не е малко.
Точно същото си мислех преди малко.
Виж целия пост
# 628
А как разбирате кое връщане за кой артикул е? Аз се ориентирах по сумите преди, но сега имам няколко на които сумите не намирам. Натрупаха се и доста. Виждам. че точно тези , за които съм получила имейл на 23-ти не са проблемни. Имам няколко преди тях , за които е отбелязано, че има връщане. Не пише да е осъществено и сумите не намирам. Те са направени на 4-5 ноември, върнати около 15-ти. Водят ги май приключени, а аз пари за тях не намирам в сметката.
  На мен отдавна ми изчезнаха поръчките , направени преди 1.10. Мислех, че така функционират. Аз пазарувам от тях от лятото.
Не,  трябва да са всички поръчки, до скоро имах от преди 2 години, днес вече не.
Виж целия пост
# 629
Моята първа поръчка от март 2021 г я виждам, включително всички връщания, с номер и дата на поръчка до момента.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия