Не пазарувайте от CCC

  • 3 109
  • 32
Искам да изкажа огромното си "възхищение" от магазина на CCC! След като на 3 октомври закупих обувки за дъщеря си и тя започна да ги носи, 10 дена след това, въпросните "качествени" обувки й направиха рана отзад голяма, колкото монета от 1 лев. Веднага проверих каква може да е причината - и познайте - отзад от вътрешната страна хастарът беше изчезнал и зееше дупка към кожата. Дотук, не е добре - обувки на 20 дена да дават фира и да предизвикват рана с кръв...За да ги върнете трябва да попълните формуляр. Ок. Отвратителното идва после. На 18 ноември в 10.27 обувките са върнати. Няма обратно съобщение, няма нищо. Звъня след 6 работни дни и питам дали са получени. Отговорът е, че не може да питам без да имам товарителницата на Спиди. Независимо, че имам номера на поръчката си. За мен остава "удоволствието" да продължа да се ядосвам или да загубя време и пари и да звъна на импулсния телефон на Спиди. Оттам ми товарителницата и аз звъня  обратно със  заветния номер в ръка. Попадам на същото анонимно същество от 15 минути по-рано, което ведро ми заявява, че да, те са пристигнали, затова от 18-и ноември започва да тече 14 дневния срок за рекламация, а после още един 14 дневен срок за възстановяване на сумата, която Вие сте платили за техния НЕКАЧЕСТВЕН продукт. Дните са работни, да не си помислите, че са календарни. Искам да говоря с мениджър - о, няма! Развръзката очевидно ше дойде след Нова година, все пак идват празници...
Съветът ми е не си давайте парите, защото после - няма връщане. Обслужване - няма. Има анонимен служител поставен там, за да Ви каже, че Вие имате право само да чакате и без повече да имате претенции. Собствени правила, различни от  законно-установените в страната, действащи си под прикритието на анонимността...
Виж целия пост
# 1
Нещо не разбрах. Купили сте продукт, който се е оказал некачествен, върнали сте го, от там са го приели и са ви казали, че ще ви върнат парите. И драмата е защото не ви харесва времето за връщане на парите или какво?
Виж целия пост
# 2
На мен ми се струва нормално да имат някакъв срок за оценка на дефекта. Не виждам нищо толкова странно.
Виж целия пост
# 3
Според вас е нормално да има срок от 28 работни дни, при положение, че законоустановения срок е 14 дни връщане на сумата дори продукта да е изправен, а не НЕКАЧЕСТВЕН, който е дал дефект.
Дали, пък, нямате общо с фирмата?
Виж целия пост
# 4
До колкото разбирам 14 дни е срокът за рекламация. Тоест установяват какъв е дефекта. Предполагам сте наясно, че всички върнати продукти трябва да се огледат и да се даде становище. После се прави превод. За да се застраховат, дават тези срокове, можете да си получите парите и по-рано. В момента са натоварени месеци за търговията и работещите хора там. Ако не ви врънат парите до дадения срок, подайте жалба в КЗП.

Аз лчино връзки с фирмата нямам и не разбирам гнева, който изливате тук.
Виж целия пост
# 5
До колкото разбирам 14 дни е срокът за рекламация. Тоест установяват какъв е дефекта. Предполагам сте наясно, че всички върнати продукти трябва да се огледат и да се даде становище. После се прави превод. За да се застраховат, дават тези срокове, можете да си получите парите и по-рано. В момента са натоварени месеци за търговията и работещите хора там. Ако не ви врънат парите до дадения срок, подайте жалба в КЗП.

Аз лчино връзки с фирмата нямам и не разбирам гнева, който изливате тук.

Аз не мога да Ви помогна, ако не разбирате. Само кротко ще повторя - 14 дни рекламация и връщане на парите е законоустановеният срок, а не 14 дена за рекламация и още 14 дена за връщане на сумата, при това работни дни. Ако и сега не разбирате какъв е проблема...
Виж целия пост
# 6
Аз Ви разбрах много добре и виждам, че на сайта са написали точно това: 14 дни за преглед на рекламацията и 14 дни за изплащане на парите. https://ccc.eu/bg/reklamatsii

Ако смятате, че не сте удовлетворена, подайте жалба в КЗП.
Виж целия пост
# 7
Госпожа, приемете го като договор за покупко-продажба, в който сте встъпили с покупката. С две думи - с покупката на обувките от магазина, вие сте се съгласили с условията, които търговецът е установил. Ако не ви върнат парите в срока, който са посочили и на официалния си сайт, свържете се с КЗП.
Всичко преди това е напразно чупене на нерви. Нормално е, недоволни сте, искате си парите по-рано, но при създалите се обстоятелства има посочен срок, който важи поравно за всички. Не пазарувайте повече от там и така. И преди да попитате - общо с магазина нямам, нито пазарувам от тях.
Виж целия пост
# 8
Аз Ви разбрах много добре и виждам, че на сайта са написали точно това: 14 дни за преглед на рекламацията и 14 дни за изплащане на парите. https://ccc.eu/bg/reklamatsii

Ако смятате, че не сте удовлетворена, подайте жалба в КЗП.
Да, това и ще направя. Никое търговско дружество не може да измисля собствени закони в разрез с тези, установени от държавата.
Относно некачествената стока, похабеното време и нерви нещо да ми кажете?
И е факт, че никой потребител не купува стока, след като е изчел условията за рекламация.
Искам да кажа, че нагласата на потребителя е такава, че той ме мисли за рекламация, когато купува стоката.
И, ако въпросната фирма има различни закони от тези на държавата, в която оперира, то е длъжна да ги постави на видно място в сайта си.
И още нещо - няма фирма в България, която да не може да обслужи клиента си само с номера на поръчката му. А изисква номер на товарителница като условие да бъде обслужен. И това никъде не е упоменато в сайта.
Виж целия пост
# 9
И е факт, че никой потребител не купува стока, след като е изчел условията за рекламация.

Това с каква сигурност го заявявате? Като човек, работещ с документи, чета абсолютно всичко навсякъде - без значение политика за връщане или условия за рекламация.

Вместо да се фръцкате, чакайте си парите и се радвайте на живота. ДО 14 дни и ДО 14 дни не значи след 28 работни. Може да значи и този петък.
Виж целия пост
# 10
Въпросният магазин не е ли всъщност сайта обувки.бг? Или греша? Купувала съм обувки и от сайта, и от този магазин. Веднъж или два пъти съм връщала обувки, закупени от сайта, доста бързо ми възстановиха парите, в никакъв случай не съм чакала 14+14 дни.
Виж целия пост
# 11
Не, различни са.
Преценка на рекламацията винаги е толкова, честно казано по- добре от ремонт, който може да не е качествен и хайде пак.

Авторке, цялото изискуемо законодателство от теб се спазва, само трябва да го прочетеш.
Виж целия пост
# 12
Кое е различно? Отделен срок за рекламация и отделен за връщане на парите ли?
Това ли имате предвид?

Не, различни са.
Преценка на рекламацията винаги е толкова, честно казано по- добре от ремонт, който може да не е качествен и хайде пак.

Авторке, цялото изискуемо законодателство от теб се спазва, само трябва да го прочетеш.
Виж целия пост
# 13
Доста неща съм си купувала от CCC и никога не е имало проблем с качеството. Не ми се е налагало нещо да връщам. Тук ми се струва, че се прави по-голяма драма отколкото е.
Виж целия пост
# 14
Ооо, физическата увреда от обувката е истинската драма.
И това, че на Вас не се е случило, не означава, че не предстои да се случи.
 
quote author=FireWithin666 link=topic=1502910.msg45649021#msg45649021 date=1669656372]
Доста неща съм си купувала от CCC и никога не е имало проблем с качеството. Не ми се е налагало нещо да връщам. Тук ми се струва, че се прави по-голяма драма отколкото е.
[/quote]
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия