След вече над 10 години редовно онлайн пазаруване и аз попаднах на некоректен търговец и за първи път имам проблем да върна закупен онлайн продукт.
Пиша директно кой е магазина за да не пострадат и други хора - https://kraft.bg/
Казуса е следния: на 03 януари получих от тях продукт, който реших да върна (единият елемент беше развален, освен това продукта не ни допадна) и реших, че ще се възползвам то правото си да го върна в 14 дневен срок. В общите условия пишеше продукта да се върне на адреса, от който е пристигнал. Тъй като това е офис на Еконт в Пловдив, а не адрес на фирмата реших все пак да звънна на посочения, в сайта, телефон да ги информирам за връщането и да се разберем как ще ми бъде възстановена сумата.
На телефона в сайта обаче, една изключително нелюбезна и груба служителка ми обясни, че тя отговаряла само за поръчките и нямала нищо общо с връщането?!? и да съм звъннела на номера, посочен на касовия бон! на този телефон (от касовия бон) съм звъняла по няколко пъти на ден от 04 януари до днес т.е вече 15 дни и е ВИНАГИ изключен. Писах на и-мейла над 10 пъти и нищо, никакъв отговор. На единияствения телефон, който вдигат (този в сайта), служитеката ставаше все по-груба и арогатна и пак ми натърти, че тя не можела да ми помогне за връщането!
Така, в крайна сметка без да вляза в контакт с фирмата, на 12 януари върнах продукта на адреса, от който е пристигнал (каквито са инструкциите в сайта). От 13 януари до днес, продукта седи в офиса на Еконт непотърсен от тях. Опитите ми да се свържа остават без резултат.
Сега ясно е, че ще подавам жалба в КЗП, въпроса е какво да правя с продукта, след като седи в офис на куриера? Единият вариант е утре да ми го върнат, но трябва да платя още една доставка, в двете посоки стават общо 25 лв. другия вариант е да го оставя там, но ще ми начислят по 4.90 на ден такса. Дори жалбата ми да бъде уважена, кой ще плати тези такси накрая аз или търговецът?
Ако някой е изпадал в подобна ситуация или има някакви съвети, ще съм благодарна да сподели.