Понеже не видях да сте разглеждали темата до момента, извинявам се, ако сте и не ми е попаднала, исках да повдигна темата за закъснелите/отложени/отменени полети и обезщетението за тях.
В края на юни се връщахме от Копенхаген и тогава имахме прекачване през Виена - тоест два полета до София, при което единия го отмениха, а другия го отложиха. Австрийските авиолинии, с които летяхме, ни предложиха да сменят полета с такъв за след 2 дена и при това положение ги помолихме за обезщетение, но те отказаха. Поради тази причина се обърнахме към AirHelp, които отказаха да помогнат поради факта, че закъснението е под 3 часа, и следващата стъпка беше предприета към съответно друга компания, занимаваща се с обезщетение при проблеми, които през декември успяха да ми и изпратят парите. Веднага след като това се случи, AirHelp ми изпратиха имейл, че работят по случая, а вчера ми писаха, че обезщетението е при тях и просто трябва да си изпратя банковите данни. Тъй като вече ми е възстановена сумата, се притеснявам, че може да бъде измама, имате ли опит с подобни ситуации?